Ile by wynosil WIG20

Data: 2009-06-30 13:25:03
Autor: Pester
Ile by wynosil WIG20
Czy ktos jest w stanie obliczyc obecna wartosc WIG20, gdyby w sklad porfela wchodzily nie obecne firmy, ale firmy wchodzace w jego sklad dokladnie przed rokiem czyli z dnia 1 lipca 2008?

Pester

__________ Informacja programu ESET NOD32 Antivirus, wersja bazy sygnatur wirusow 4199 (20090630) __________

Data: 2009-06-30 13:51:54
Autor: skippy
Ile by wynosil WIG20

Użytkownik "Pester" <pester@o2.pl> napisał w wiadomości news:h2csmd$h42$1opal.futuro.pl...
Czy ktos jest w stanie obliczyc obecna wartosc WIG20, gdyby w sklad porfela wchodzily nie obecne firmy, ale firmy wchodzace w jego sklad dokladnie przed rokiem czyli z dnia 1 lipca 2008?

Sprawdzałem, ale sensacji nie ma.
Spodziewałem sie wiekszej róznicy

Na ten moment w20
1898,24

Wg składu po korekcie kwartalnej 20.06.2008
1833,07

Pozdrawiam

Data: 2009-06-30 15:04:55
Autor: Pester
Ile by wynosil WIG20
[...]

Jak to wyliczyles? Czy wszystkie firmy przetrwaly?

Pester __________ Informacja programu ESET NOD32 Antivirus, wersja bazy sygnatur wirusow 4199 (20090630) __________

Data: 2009-06-30 15:48:45
Autor: stu
Ile by wynosil WIG20
Pytasz czy w ciągu roku żadna firma z WIG 20 nie zbankrutowała? Jaja sobie jak
zwykle Pester robisz?

Data: 2009-06-30 16:04:19
Autor: skippy
Ile by wynosil WIG20

Użytkownik "Pester" <pester@o2.pl> napisał w wiadomości news:h2d2hm$rra$1opal.futuro.pl...
[...]

Licze sobie w20 w locie, więc podstawiłem dane stąd i wyliczyłem.
http://tinyurl.com/llposn

Pozdrawiam

Data: 2009-06-30 20:08:47
Autor: Palm
Ile by wynosil WIG20
Uwzględniłeś dywidendy?
--

= = = = = = =
 P a l m @

Data: 2009-06-30 20:11:21
Autor: skippy
Ile by wynosil WIG20

Użytkownik "Palm" <palm@////NIE-SPAMUJ////acn.waw.pl> napisał w wiadomości news:h2dkbn$pk8$1news.onet.pl...
Uwzględniłeś dywidendy?
--

Podstawiłem dane wg składu z linku.
Jak ktoś ma ochote bardziej mrówczo popracować, to zapraszam.

Ile by wynosil WIG20