Ile było holocaustów na przestrzeni dziejów ludzk ości? Jeden?

Data: 2009-09-08 14:28:40
Autor: Antenka
Ile było holocaustów na przestrzeni dziejów ludzk ości? Jeden?
Ktoś tutaj wspomniał o holocauście Indian w Ameryce Pn - to już mamy
dwa, jeśli uwzględnić  zagładę Żydów w czasie II Wojny Światowej.
 A rzeź 1,5 mln Ormian dokonana przez Turków  w latach 1915-1917, czym
była jak nie zaplanowaną eksterminacją? W telegramie z września 1915
min. Talaat Pasza tak pisał o planach rządu:

"Już wcześniej zostało zakomunikowane, że rząd zdecydował o całkowitej
eksterminacji wszystkich Ormian zamieszkałych w Turcji. (...) Bez
względu na to, że znajdują się wśród nich kobiety, dzieci i chorzy,
jakkolwiek tragiczne będą środki tej eksterminacji, bez słuchania
głosu sumienia należy położyć kres ich egzystencji. (...) Ci, którzy
sprzeciwią się temu rozkazowi, nie mogą być urzędnikami państwowymi".

Czym się różni zagłada dokonana przez białych osadników na Indianach w
Ameryce Północnej, czy wreszcie zaplanowana przez Turków rzeź na
Ormianach od holocaustu żydowskiego? Nie widzę, żadnej różnicy. Jedyna
różnica polega na sposobie zabijania.

Antenka

Data: 2009-09-09 10:58:31
Autor: Antenka
On 8 Wrz, 23:28, Antenka <sweet.blue_e...@wp.pl> wrote:
[...]

I co szpece od holocaust, uciekliście do mysiej dziury hmm? Milczenie
jest potwierdzeniem mojej tezy. Holocaust był, jest i będzie, tak
długo jak długo będą żyć ludzie na ziemi. Dziękuję za uwagę :-P

Antenka

Data: 2009-09-09 20:17:20
Autor: jadrys
Antenka pisze:
[...]

A  kogo tu na grupie obchodzą Ormianie i ich zagłada? Odnosi się to tak samo do Azteków, Inków i innych zgładzonych nacji . Tutaj liczą się tylko żydzi..

Data: 2009-09-09 11:18:58
Autor: Antenka
On 9 Wrz, 20:17, jadrys <C...@yahoo.com> wrote:
Antenka pisze:

> [...]

A  kogo tu na grupie obchodzą Ormianie i ich zagłada? Odnosi się to tak
samo do Azteków, Inków i innych zgładzonych nacji . Tutaj liczą się

;-(((

Antenka

Ile było holocaustów na przestrzeni dziejów ludzk ości? Jeden?