Ile czasu ma WK na wydanie twardego dowodu?

Data: 2009-09-10 22:16:44
Autor: DoQ
Ile czasu ma WK na wydanie twardego dowodu?
venioo pisze:
Dzisiaj po czekaniu miesiac i 2 tygodnie (juz raz przedluzyli miekki dowod) stwierdzili w WK, ze twardego dowodu jeszcze nie maja, nie przedluza mi miekkiego i od jutra nie moge jezdzic. A jak mi sie cos nie podoba, to w ogole odmowia rejestracji. Na pytanie "z jakiego powodu?" padla odpowiedz "cos wymyslimy"...
Kolejny samochod i kolejny raz przechodze szopke z WK w Międzychodzie.

Mennica najczesciej daje d... stad opoznienia.

Pozdrawiam
Pawel

Data: 2009-09-11 08:15:40
Autor: J.F.
On Thu, 10 Sep 2009 22:16:44 +0200,  DoQ wrote:
venioo pisze:
[...]

Mennice latwo sprawdzic. IMHO - wymiany dowodow osobistych nie ma, to nie daje d* i zapewne
wyrabia sie w 2-3 dni.

J.

Data: 2009-09-11 16:34:46
Autor: DoQ
J.F. pisze:

Mennice latwo sprawdzic. IMHO - wymiany dowodow osobistych nie ma, to nie daje d* i zapewne
wyrabia sie w 2-3 dni.

W moim przypadku mennica o tydzien przedluzyla termin wydania (sprawdzalem ich). Wydzial komunikacji wyslal z dnia na dzien dokumenty i to wlasnie on obrywa za obsuwy mennicy :)

Pozdrawiam
Pawel

Ile czasu ma WK na wydanie twardego dowodu?