Ile czasu ma bank na rozpatrzenie reklamacji?

Data: 2011-07-06 00:28:14
Autor: michalp
Ile czasu ma bank na rozpatrzenie reklamacji?
Witajcie,

Jak w temacie.

Pod koniec maja wysłałem pismo do BPH - mam potwierdzenie, że
przyjęte. I cały czas - w trakcie realizacji. Są jakieś przepisy
bankowe mówiące o czasie rozpatrzenia reklamacji?

Michał

Data: 2011-07-06 11:22:22
Autor: MarekZ
Użytkownik "michalp" <michalp@interia.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:80b43dcf-b82c-4394-a0ae-3bb5622c88b7@p31g2000vbs.googlegroups.com...

Pod koniec maja wysłałem pismo do BPH - mam potwierdzenie, że
przyjęte. I cały czas - w trakcie realizacji. Są jakieś przepisy
bankowe mówiące o czasie rozpatrzenia reklamacji?

Z moich doświadczeń z BPH typowy czas rozpatrywania tam reklamacji to około 170 dni. Niestety są ostrożni. Ja np. miałem między innymi reklamację dotyczącą rzekomego zadłużenia, miałem dość zaawansowaną "procedurę windykacyjną", ale do BIK cholera nie wpisali.

Ile czasu ma bank na rozpatrzenie reklamacji?