Ile czasu na rozliczenie delegacji?

Data: 2011-05-10 13:18:28
Autor: Rafal T.
Ile czasu na rozliczenie delegacji?
Witam

Jak w temacie. Ile czasu od delegacji mamy na jej rozliczenie? Nie dotarł do mnie jeden dokument związany z wydatkiem. Czy jest na rozliczenie określony termin?

pozdrawiam
Rafal Taras

Data: 2011-05-11 11:14:31
Autor: wromek
Ile czasu na rozliczenie delegacji?
Jak w temacie. Ile czasu od delegacji mamy na jej rozliczenie? Nie dotarł do mnie jeden dokument związany z wydatkiem. Czy jest na rozliczenie określony termin?

z tego co ja wiem to trzeba to wrzucic w koszty w danym roku.
pozdrawiam, wromek

Ile czasu na rozliczenie delegacji?