Ile czasu trzymać świstki z płacenia kartą, bankomatu, wpłatomatu?

Data: 2010-01-31 12:35:25
Autor: Valdi
Ile czasu trzymać świstki z płacenia kartą, bankomatu, wpłatomatu?
"Jacek Kalinski" news:slrnhmao88.6g6.jacek_kalnntp.dyski.one.pl

Hej,

Graba! (idziemy na piwerlo?) :)

Ile czasu trzeba trzymać świstki z płacenia kartą w sklepie,
z wypłatami z bankomatów i wpłatami do bankomatów?
Trochę mi się tego nazbierało z kilku lat i nie wiem
czy trzymać dalej, czy wywalić.
Oczywiście wywalić zawsze można, ale mowa o sytuacjach kiedy może
to być jeszcze potrzebne.

Nie musisz tego kolekcjonować - bo i po co?
Jeżeli już musisz zbierać makulaturkę to stosuj taką zasadę - po rozliczeniu
danej transakcji kartowej (tj. widzisz ją w historii swojego rachunku/karty,
masz ją na wyciągu itp.) wywalaj slipy do kosza.

Pozdrawiam.

Data: 2010-01-31 13:40:44
Autor: RobertS
[...]

ja trzymam aż do wygenerowania zestawienia transakcji, jak wszystko się zgadza to wyrzucam

RobertS

Ile czasu trzymać świstki z płacenia kartą, bankomatu, wpłatomatu?