Ile czekaliście na info z cetrali za granicą?

Data: 2009-07-15 16:13:04
Autor: kml
Ile czekaliście na info z cetrali za granicą?
Już wyjaśniam: przez własną głupotę zrobiłem sobie kuku w kasku Casco (NIE, nie zamierzam się chwalić :P) i napisałem do producenta do Rzeszy czy by mi nie sprzedali pewnego elementu tego kasku i cisza :( Pierwsza emalia 08/07/2009 i druga parę dni później. Niestety nie jest to nic co można samemu zastąpić etc.

Po jakim czasie dostawaliście info jakieś? Niecierpliwie się bo jeżdzę teraz w starym, nie fajnym, kasku :(

kml
Last update 07/07/2009 manual do TIME Z i nowe graty.

Data: 2009-07-15 08:39:44
Autor: frank.castle0407@googlemail.com
Ile czekaliście na info z cetrali za granicą?
Już wyjaśniam: przez własną głupotę zrobiłem sobie kuku w kasku Casco
(NIE, nie zamierzam się chwalić :P)

Pochwal sie!!

Data: 2009-07-15 18:05:23
Autor: kml

--

Nie, pochwale sie talentem jeżeli uda mi się kupić to co popsułem :)

Data: 2009-07-15 10:03:13
Autor: Przemek
On 15 Lip, 16:13, "kml" <AflyS...@gaOzeFta.lp> wrote:

Po jakim czasie dostawaliście info jakieś?

Zazwyczaj dostawałem odpowiedź w ciągu 48h...

Data: 2009-07-15 19:39:24
Autor: Tomasz Konik
Ile czekaliście na info z cetrali za granicą?
Po jakim czasie dostawaliście info jakieś?

Zależy... Tytułem zapytania, wziąwszy pod uwagę tylko hobby, albo dostawałem
odpowiedzi, albo nie. Tu, mam tylko dwie kategorie: rowery i narty. Np. od
Dynastara i Atomica nie otrzymałem odpowiedzi. A od FSA, choć chodziło o stary
model korby, dostałem, i to nad wyraz konstruktywną. Różnie bywa. Generalnie
rozbija się wszystko, o system i człowieka siedzącego po drugiej stronie.
Pzdr;-)
Konik

Data: 2009-07-16 11:04:28
Autor: zcxz
kml wrote:
[...]

od cube'a na zapytania serwisowe, odpowiedz tego samego dnia :)
jeno licz za przesylke jakies 30-35 eurosow :)
mi tyle chcieli policzyc za przesylke, wiec odpuscilem

--
zcxz

Data: 2009-07-16 17:53:33
Autor: kml
Ile czekaliście na info z cetrali za granicą?

Dobra dodzwoniłem się i mam nadzieję, że wytłumaczyłem Pani o co chodzi...

Data: 2009-07-16 18:55:12
Autor: Mariusz
Ile czekaliście na info z cetrali za granicą?
zrobiłem sobie kuku w kasku Casco
Nie używam kasku, ale coś mi się obiło o uszy, że po wypadku uszkodzony kask nie powinien być już używany. Chyba, że to twoje kuku to było cos innego niż myslę (nie pochwaliłeś się szczegółami...)

napisałem do producenta do Rzeszy
Nie ma już czegoś takiego...

czy by mi nie sprzedali pewnego elementu tego kasku i cisza :(
Katalog Ci przyślą ;-)

pozdrawiam
Mariusz

Data: 2009-07-28 09:40:41
Autor: kml
[...]

TAAADAAAAAAA :) Pełen sukces. Doszło do mnie info, że paczka dotarła :) Nie ma to jak kontakt bezpośrednio z producentem :)

kml
Last update 19/07/2009 manual do TIME Z i nowe graty.

Ile czekaliście na info z cetrali za granicą?