Ile czekali¶cie na info z cetrali za granic±?

Data: 2009-07-15 19:39:24
Autor: Tomasz Konik
Ile czekali¶cie na info z cetrali za granic±?
Po jakim czasie dostawali¶cie info jakie¶?

Zależy... Tytułem zapytania, wzi±wszy pod uwagę tylko hobby, albo dostawałem
odpowiedzi, albo nie. Tu, mam tylko dwie kategorie: rowery i narty. Np. od
Dynastara i Atomica nie otrzymałem odpowiedzi. A od FSA, choć chodziło o stary
model korby, dostałem, i to nad wyraz konstruktywn±. Różnie bywa. Generalnie
rozbija się wszystko, o system i człowieka siedz±cego po drugiej stronie.
Pzdr;-)
Konik

--

Ile czekali¶cie na info z cetrali za granic±?