Ile czekaliście na info z cetrali za granicą?

Data: 2009-07-16 11:04:28
Autor: zcxz
Ile czekaliście na info z cetrali za granicą?
kml wrote:
Już wyjaśniam: przez własną głupotę zrobiłem sobie kuku w kasku Casco (NIE, nie zamierzam się chwalić :P) i napisałem do producenta do Rzeszy czy by mi nie sprzedali pewnego elementu tego kasku i cisza :( Pierwsza emalia 08/07/2009 i druga parę dni później. Niestety nie jest to nic co można samemu zastąpić etc.

Po jakim czasie dostawaliście info jakieś? Niecierpliwie się bo jeżdzę teraz w starym, nie fajnym, kasku :(

od cube'a na zapytania serwisowe, odpowiedz tego samego dnia :)
jeno licz za przesylke jakies 30-35 eurosow :)
mi tyle chcieli policzyc za przesylke, wiec odpuscilem

--
zcxz

Ile czekaliście na info z cetrali za granicą?