Ile czekaliście na info z cetrali za granicą?

Data: 2009-07-16 18:55:12
Autor: Mariusz
Ile czekaliście na info z cetrali za granicą?
zrobiłem sobie kuku w kasku Casco
Nie używam kasku, ale coś mi się obiło o uszy, że po wypadku uszkodzony kask nie powinien być już używany. Chyba, że to twoje kuku to było cos innego niż myslę (nie pochwaliłeś się szczegółami...)

napisałem do producenta do Rzeszy
Nie ma już czegoś takiego...

czy by mi nie sprzedali pewnego elementu tego kasku i cisza :(
Katalog Ci przyślą ;-)

pozdrawiam
Mariusz

Ile czekaliście na info z cetrali za granicą?