Ile czekamy na raport BIK

Data: 2011-02-23 18:57:33
Autor: mx
Ile czekamy na raport BIK
Połakomiłem się na konto w Meritum (i nie żałuję) z powodu lokat i w systemie można zamówić raport BIK. Ale niestety tylko w wersji Plus i z oceną punktową, odpłatnie. Wypełniłem więc po raz pierwszy wniosek w BIK, wydrukowałem i wysłałem poleconym. Tylko numeru nie zapisałem. Nie mogę sprawdzić co się z nim dzieje. Jak długo zwykle się czeka na przysłanie?

Data: 2011-02-23 19:49:58
Autor: mvoicem
Ile czekamy na raport BIK
(23.02.2011 18:57), mx wrote:
[...]

Mi przysłali jak już zapomniałem że wysłałem.

p. m.

Data: 2011-02-23 21:16:14
Autor: mx
Ile czekamy na raport BIK

Mi przysłali jak już zapomniałem że wysłałem.

p. m.

Jak Alzhaimera jeszcze nie masz, to się szybka przesyłka nie zapowiada.

Data: 2011-02-23 20:23:29
Autor: Kamil Jońca
Ile czekamy na raport BIK
"mx" <@mx1@os.pl@> writes:

[...]
Kilka razy odpytywałem, zwykle było to tydzień do 2-ch.

KJ

Spokojnie... To tylko prowokacja.

Data: 2011-02-23 20:35:11
Autor: Zbyszek
Ile czekamy na raport BIK
Dnia 23-02-2011 o 18:57:33  napisał(a):

Połakomiłem się na konto w Meritum (i nie żałuję) z powodu lokat i w  systemie można zamówić raport BIK. Ale niestety tylko w wersji Plus i z  oceną punktową, odpłatnie. Wypełniłem więc po raz pierwszy wniosek w

a czemu nie zdecydowałeś się na "informację ustawową"?
Z.

Data: 2011-02-23 21:07:12
Autor: mx
Ile czekamy na raport BIK
"Zbyszek"  Dnia 23-02-2011 o 18:57:33  napisał(a):

[...]

Tak, wystąpiłem o bezpłatną informację ustawową, dlatego wniosek musiałem wysłać listownie, gdyż Meritum takich nie przyjmuje, tylko płatne.

Data: 2011-02-24 09:52:22
Autor: PAP2t
Ile czekamy na raport BIK
W dniu 2011-02-23 18:57, mx pisze:
[...]

Powiem tak w PKO BP zlozylem wniosek elektroniczny i po godzinie mialem raport w mailu..

Data: 2011-02-25 09:24:13
Autor: bikowska
Ile czekamy na raport BIK

Aby sprawdzić na jakim etapie znajduje się wniosek o raport a nie pamięta się jego nr, najlepiej zadzwonić do Biura Obługi Klienta BIK (22 310 4444), gdzie będzie trzeba podać kilka dodatkowych informacji m.in. pesel, na podstawie któego będzie można \"namierzyć\" wniosek

Data: 2011-02-25 12:15:51
Autor: Lukasz, sq2dyl
Ile czekamy na raport BIK
W dniu 2011-02-23 18:57, mx pisze:

Hej!

Połakomiłem się na konto w Meritum (i nie żałuję) z powodu lokat i w
systemie można zamówić raport BIK.

(...)

Jak długo zwykle się czeka na przysłanie?

Wniosek wysłany 28.01.2011 - raport listonosz przyniósł 22.02.2011.

--
Łukasz, sq2dyl
http://www.sp-qrp.pl/

Data: 2011-02-25 17:22:40
Autor: mx
Ile czekamy na raport BIK
Wniosek wysłany 28.01.2011 - raport listonosz przyniósł 22.02.2011.

Łukasz, sq2dyl

Dzięki, prawie 4 tygodnie, to na razie czekam spokojnie.

Data: 2011-02-27 21:02:21
Autor: Kenny
Ile czekamy na raport BIK
Użytkownik "Lukasz, sq2dyl" <sq2dyl@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:ik831r$ffe$1news.onet.pl...
[...]

A patrzyles na daty? Bo ja w tym samym czasie mialem w 1,5 tyg - tylko ze ja (1) wyslalem priorytetem, (2) mam dobrze dzialajaca poczte i listonosza.

--
Pozdr.
Kenny

Data: 2011-03-01 15:53:13
Autor: wiatrak
Ile czekamy na raport BIK

Użytkownik "mx" <@mx1@os.pl@> napisał w wiadomości news:ik3hqf$sq5$1inews.gazeta.pl...
Wypełniłem więc po raz pierwszy wniosek w BIK, wydrukowałem i wysłałem poleconym. Tylko numeru nie zapisałem. Nie mogę sprawdzić co się z nim dzieje. Jak długo zwykle się czeka na przysłanie?

Ja wysłałem pocztą 15 lutego, dziś tj 1 marca mam status wniosku:
 Raport został wydrukowany.
 Raport został wysłany pocztą.

wiatrak

Data: 2011-03-01 18:19:16
Autor: mx
Ile czekamy na raport BIK
[...]

RAPORT OTRZYMANY:
6 lutego wypełniony, 8 wysłany zwykłym poleconym razem z wnioskiem żony bo taniej. Przygotowany 23, odesłany poleconym 24, dotarły dziś 1 marca. W sumie ~3 tygodnie.
W środku nic ciekawego. Opisane spłaty obydwu kk z Citi za ostatnie 4 lata, 4 zapytania monitorujące z Citi i 1 z mBanku, 1 kredytowe z Aliora (zaproponowali mi kk z limitem 10000, zgodziłem się, ale jak zażądali zaświadczenia to rezygnowałem).

Data: 2011-03-05 22:32:40
Autor: neoniusz
Ile czekamy na raport BIK
W dniu 11-02-23 18:57, mx pisze:
[...]

Ja jakis miesiac temu zlozylem wniosek o informacje ustawowa. Nie mialem czasu isc na poczte i jakos go nie wyslalem. Chce to zrobic teraz, ale zaginal mi gdzies numer konta, na ktory mam wplacic te 10zl za przesylke. Numery sa indywidualne? Uda sie odzyskac ten numer jakos? ;)

Data: 2011-03-05 22:39:26
Autor: Liwiusz
Ile czekamy na raport BIK
W dniu 2011-03-05 22:32, neoniusz pisze:
W dniu 11-02-23 18:57, mx pisze:
[...]

Nic nie płacisz.

--
Liwiusz

Data: 2011-03-05 22:51:24
Autor: neoniusz
Ile czekamy na raport BIK
W dniu 11-03-05 22:39, Liwiusz pisze:
[...]

Hmmm, serio?
Bo jest cos takiego:

"Informację Ustawową można otrzymać listem poleconym na wskazany we wniosku adres w terminie nie dłuższym niż 30 dni - zgodnie z Ustawą. Można ją również odebrać bezpośrednio po złożeniu w Biurze Obsługi Klienta. Jeśli Informacja Ustawowa ma zostać wysłana listem poleconym, do wniosku powinno zostać dołączone potwierdzenie dokonania wpłaty za przesyłkę w wysokości 10,- zł."

Data: 2011-03-05 22:55:00
Autor: Liwiusz
Ile czekamy na raport BIK
W dniu 2011-03-05 22:51, neoniusz pisze:

do wniosku powinno zostać dołączone potwierdzenie dokonania wpłaty za
przesyłkę w wysokości 10,- zł."

Opłata ta już od ponad roku nie obowiązuje.

--
Liwiusz

Data: 2011-03-06 00:29:13
Autor: Animka
Ile czekamy na raport BIK
W dniu 2011-03-05 22:55, Liwiusz pisze:
W dniu 2011-03-05 22:51, neoniusz pisze:

do wniosku powinno zostać dołączone potwierdzenie dokonania wpłaty za
przesyłkę w wysokości 10,- zł."

Opłata ta już od ponad roku nie obowiązuje.

To poczta nie wymaga od BIK-u opłat?

--
animka

Data: 2011-03-06 00:27:32
Autor: Animka
Ile czekamy na raport BIK
[...]

A tam nie ma podanego numeru konta. Ja też jakiś czas temu zamawiałam, dokonałam przelewu z konta i potwierdzenie dołączyłam do wniosku.

--
animka

Data: 2011-03-06 00:57:45
Autor: Jarek Andrzejewski
Ile czekamy na raport BIK
On Sat, 05 Mar 2011 22:32:40 +0100, neoniusz <neon@joemonster.org>
wrote:

[...]

Nie ma potrzeby płacić:
http://www.bik.pl/bik/klient_indywidualny/informacja_ustawowa
--
pozdrawiam,
Jarek Andrzejewski

Data: 2011-03-06 09:00:01
Autor: mx
Ile czekamy na raport BIK
Nie ma potrzeby płacić:
http://www.bik.pl/bik/klient_indywidualny/informacja_ustawowa

Je też nie pisałem o żadnej opłacie. Jedyny koszt to wysyłka listem poleconym do BIK. Wysłałem w jednej kopercie dwa, a i tak dostałem każdy raport oddzielnie. Tego samego dnia.

Ile czekamy na raport BIK