Ile czekamy na raport BIK

Data: 2011-03-01 15:53:13
Autor: wiatrak
Ile czekamy na raport BIK

Użytkownik "mx" <@mx1@os.pl@> napisał w wiadomości news:ik3hqf$sq5$1inews.gazeta.pl...
Wypełniłem więc po raz pierwszy wniosek w BIK, wydrukowałem i wysłałem poleconym. Tylko numeru nie zapisałem. Nie mogę sprawdzić co się z nim dzieje. Jak długo zwykle się czeka na przysłanie?

Ja wysłałem pocztą 15 lutego, dziś tj 1 marca mam status wniosku:
 Raport został wydrukowany.
 Raport został wysłany pocztą.

wiatrak

Data: 2011-03-01 18:19:16
Autor: mx
Ile czekamy na raport BIK
[...]

RAPORT OTRZYMANY:
6 lutego wypełniony, 8 wysłany zwykłym poleconym razem z wnioskiem żony bo taniej. Przygotowany 23, odesłany poleconym 24, dotarły dziś 1 marca. W sumie ~3 tygodnie.
W środku nic ciekawego. Opisane spłaty obydwu kk z Citi za ostatnie 4 lata, 4 zapytania monitorujące z Citi i 1 z mBanku, 1 kredytowe z Aliora (zaproponowali mi kk z limitem 10000, zgodziłem się, ale jak zażądali zaświadczenia to rezygnowałem).

Ile czekamy na raport BIK