Ile dalibyście za takie auto?

Data: 2016-12-14 03:38:54
Autor: Bolko
Ile dalibyście za takie auto?
Jest sobie Mondeo 2011 rok przebieg 17 kkm cena 60 kzł.
A z gazem na dodatek.

http://otomoto.pl/oferta/ford-mondeo-mondeo-titanium-17000km-gaz-salonowy-prywatnie-ID6yGgXp.html

Normalnie samochód przy tych samych kryteriach wyszukiwania z tego roku kosztuje koło 40 kzł.
Przy czym przebiegi przynajmniej zaczynają się od >100 kkm.
Ile takie auto byłoby dla was warte?

Data: 2016-12-14 12:50:37
Autor: t-1
W dniu 2016-12-14 o 12:38, Bolko pisze:
[...]

Jak z gazem, to dla mnie nic nie warte.

Data: 2017-03-22 01:25:36
Autor: Jimiasty
W dniu środa, 14 grudnia 2016 12:50:20 UTC+1 użytkownik t-1 napisał:
> Ile takie auto byłoby dla was warte?

Jak z gazem, to dla mnie nic nie warte.

Moglbys rozwinac? Wolisz przeplacac > 2 razy za benzyne, czy truc
wszystkich smrodem z dizla ?

--
Pozdr.
Jimiasty

Data: 2017-03-22 10:57:21
Autor: AL
W dniu 22.03.2017 o 09:25, Jimiasty pisze:
[...]

pomijając kwestię diesla (bo nie lubię) - jeśli chodzi o benzynę i LPG - to wszystko zależy jakie są Twoje priorytety - wstawiasz butlę i tracisz na funkcjonalności (brak zapasu lub butla w bagażniku).
Może kogoś stać na benzynę (sam mam 2.4l benzynę i gazować ją nie zamierzam).

Data: 2016-12-14 14:50:36
Autor: abn140
Ile dalibyście za takie auto?

http://otomoto.pl/oferta/ford-mondeo-mondeo-titanium-17000km-gaz-salonowy-prywatnie-ID6yGgXp.html

chmmm....
na bank auto jest sprawdzone i wszystko z nim ok?
jak ok to on chce 60 na rynku 40 , zapodaj mu 50 i ok.

Data: 2017-03-21 19:18:30
Autor: e-Shrek
W dniu 14.12.2016 o 12:38, Bolko pisze:
Jest sobie Mondeo 2011 rok przebieg 17 kkm cena 60 kzł.

Po pierwsze to bym go dobrze sprawdzil. Kupowanie prawie najwyzszego modelu zeby stal - rzadko, ale mozliwe :)

--

e-Shrek

Data: 2017-03-22 10:00:53
Autor: Budzik
Ile dalibyście za takie auto?
Użytkownik Bolko suryga@gmail.com ...

[...]

Mysle ze koło 50.000.
Pytanie na ile ten przebieg jest realny?

--
Pozdrawia... Budzik
"Boże, użycz mi pogody ducha, abym godził się z tym, czego nie mogę

Data: 2017-03-22 11:36:22
Autor: sirapacz
Ile dalibyście za takie auto?

Mysle ze koło 50.000.
Pytanie na ile ten przebieg jest realny?

zamiast nad przebiegiem należałoby się zastanowić ile egzemplarzy złożyło się na tą jedną sztukę.

Data: 2017-03-22 14:29:29
Autor: tck

Użytkownik "Budzik" <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> napisał w wiadomości news:XnsA7406DBBD4014budzik61pocztaonetpl127.0.0.1...
[...]

gazowac i nie jeździc? może się 'klawiatura zacina' i zera brakuje na końcu albo jedynki z przodu;)

--
pozdr

Tomasz

tck(at)top.net.pl

Data: 2017-03-22 10:58:25
Autor: AL
[...]

kwestia - co możesz mieć (ile lat młodsze i z jakim przebiegiem) auto za tą samą kasę.

Ile dalibyście za takie auto?