Data: 2011-03-08 23:29:39 | |
Autor: V-Tec | |
Ile dmucha turbo w dzisiejszych dieslach? | |
W dniu 2011-03-07 23:26, Tomasz Pyra pisze:
Takie pytanie mnie naszło - jakie jest ciśnienie doładowania we jak miałem zepsuty zawór sterujący to podchodziło mi pod 3bary. Normalnie o ile pamiętam 1,5bar maksymalnie - ale mogę się mylić. Silnik 1.9 CDTI/JTDM 150KM. W. |
|
Data: 2011-03-09 00:00:14 | |
Autor: BartekK | |
Ile dmucha turbo w dzisiejszych dieslach? | |
W dniu 2011-03-08 23:29, V-Tec pisze:
W dniu 2011-03-07 23:26, Tomasz Pyra pisze:A zaworu bezpieczeństwa (mechanicznego, niesterowanego) to tam nie ma? Przecież właśnie to jest problemem przy "tuningu" sterowania zaworem bypasu w celu podniesienia ciśnienia, że właśnie zaraz za chwilę i tak ucieka ciśnienie bezpieczeństwem i nie ma jak czysto elektronicznie podnosić doładowania bo mechanika odcina? -- | Bartlomiej Kuzniewski | sibi@drut.org GG:23319 tel +48 696455098 http://drut.org/ | http://www.allegro.pl/show_user_auctions.php?uid=338173 |
|
Data: 2011-03-09 20:53:45 | |
Autor: Czarek Daniluk | |
Ile dmucha turbo w dzisiejszych dieslach? | |
W dniu 2011-03-09 00:00, BartekK pisze:
W dniu 2011-03-08 23:29, V-Tec pisze:Zawsze mi się wydawało że w tym celu to robi się właśnie kierownice w turbinach, żeby sterować ciśnieniem doładowania, a nie upuszczać je :D Zawory mechaniczne to się daje w benzynach doładowanych z przepustnicą, żeby po gwałtownym odpuszczeniu gazu ciśnienie nie porozwalało tego co jest przed nią :) Pozdrawiam ! |
|
Data: 2011-03-09 21:00:34 | |
Autor: Lewis | |
Ile dmucha turbo w dzisiejszych dieslach? | |
W dniu 2011-03-09 20:53, Czarek Daniluk pisze:
W dniu 2011-03-09 00:00, BartekK pisze: Sterowanie doładowaniem WG lub VTG to inna sprawa, występuje i w TD jak i w TB tylko że TB ma tak jak wspomniałeś zawory upuszczające, DV/BOV, BPV. -- Części do A6 C4 sprzedam http://allegro.pl/show_user_auctions.php?uid=399697 Pozdrawiam Lewis |
|
Data: 2011-03-09 21:12:15 | |
Autor: BartekK | |
Ile dmucha turbo w dzisiejszych dieslach? | |
W dniu 2011-03-09 21:00, Lewis pisze:
A całkiem możliwe, ja grzebie bardziej w turbobenzynie niż w dieslu, stad zamieszanie.A zaworu bezpieczeństwa (mechanicznego, niesterowanego) to tam nie ma?Zawsze mi się wydawało że w tym celu to robi się właśnie kierownice w -- | Bartlomiej Kuzniewski | sibi@drut.org GG:23319 tel +48 696455098 http://drut.org/ | http://www.allegro.pl/show_user_auctions.php?uid=338173 |
|
Data: 2011-03-09 22:58:10 | |
Autor: V-Tec | |
Ile dmucha turbo w dzisiejszych dieslach? | |
W dniu 2011-03-09 00:00, BartekK pisze:
W dniu 2011-03-08 23:29, V-Tec pisze: hm, nie wiem, chyba nie. Rozwiązali to w inny sposób: silnik przechodził w tryb awaryjny i miałem może z 60KM pod nogą (prędkość max ~130 km/h ;) -- pozdrawiam, W. |