Ile dopłacamy do UE?

Data: 2019-04-28 12:26:13
Autor: Lepudruk
Ile dopłacamy do UE?
https://tiny.pl/tr1mt

"Ponad 163 miliardy euro - tyle pieniędzy przez 15 lat Polska dostała z Unii
Europejskiej (UE). W tym samym czasie do unijnego budżetu wpłaciliśmy 53
miliardy. Zestawienie transferów pieniędzy między Polską a Unią Europejską
(od maja 2004 r. do końca marca 2019 r.) opublikowało na swojej stronie
internetowej Ministerstwo Finansów."

- Lepudruk -

Data: 2019-04-28 04:51:54
Autor: bytomir.kwasokarbonyl
Ile dopłacamy do UE?
użytkownik Lepudruk napisał:
[...]

Wychodzi 152zł miesięcznie na jednego pracującego polaka.
Czyli trochę więcej niż odsetki od kredytów zaciągniętych przez PL

Wg ciebie ile? Dane są z MF. Podważasz je?

Toć twoi fumfle pisali o tym.
http://wyborcza.pl/1,75398,8424622,Z_kazdego_przekazanego_nam_euro_Niemcy_odzyskuja_85.html

Data: 2019-04-28 14:05:18
Autor: Lepudruk
Ile dopłacamy do UE?
Użytkownik <bytomir.kwasokarbonyl@gmail.com> napisał w wiadomości news:000be09d-0719-4e20-9dbe-66bb4c79de3fgooglegroups.com...
[...]

Polaka! Piszemy z dużej litery! Skąd te wyliczenia? ;-)

Czyli trochę więcej niż odsetki od kredytów zaciągniętych przez PL

O czym znów bełkoczesz? Podaj wyliczenia "odsetek od kredytów".

Wg ciebie ile? Dane są z MF. Podważasz je?

<Toć twoi fumfle pisali o tym.

Jacy znów "fumfle"? Mieszasz na śmietniku czy pudle po TV?

http://wyborcza.pl/1,75398,8424622,Z_kazdego_przekazanego_nam_euro_Niemcy_odzyskuja_85.html

Wyborcza? Od kiedy to jest dla PiS "prawdomówna gazeta"? Kto pozowala na to, że Niemcy "odzyskują" 1/2? Ile Niemcy wpłacaja do wspólej kasy UE? Wiesz czy nie? Więc nie bełkocz jak kundel z okolic Nowogrodzkiej.

- Lepudruk -

Data: 2019-04-28 18:15:41
Autor: z
Ile dopłacamy do UE?
W dniu 2019-04-28 o 14:05, Lepudruk pisze:

Wyborcza? Od kiedy to jest dla PiS "prawdomówna gazeta"?

Bo innego cytatu  zaślepiony POpleczniku byś nie zaakceptował

Kto pozowala na
to, że Niemcy "odzyskują" 1/2? Ile Niemcy wpłacaja do wspólej kasy UE? Wiesz czy nie?

W ten sposób robią dobry interes a nie są hojni i dobroduszni i dlatego nie trzeba się płaszczyć za srebrniki.

Data: 2019-04-28 12:34:01
Autor: u2
Ile dopłacamy do UE?
W dniu 28.04.2019 o 12:26, Lepudruk pisze:
[...]

podlicz ile z tej kasy UE w Bolanda wraca z powrotem do Niemiec:))))))

--
George Orwell :

Data: 2019-04-28 13:29:27
Autor: u2
Ile dopłacamy do UE?
W dniu 28.04.2019 o 12:42, Lepudruk pisze:
podlicz ile z tej kasy UE w Bolanda wraca z powrotem do Niemiec:))))))

Wg ciebie ile? Dane są z MF. Podważasz je?

są wyliczenia że z każdego euro, które zainwestuje UE w Bolanda, wraca ponad 90% do UE, no i zauważ, że to jest rynek zbytu dla UE, czyli de facto wraca dużo więcej:)

--
George Orwell :

Data: 2019-04-28 04:53:12
Autor: Bruno Brunowski
Ile dopłacamy do UE?
W dniu niedziela, 28 kwietnia 2019 13:29:56 UTC+2 użytkownik u2 napisał:

są wyliczenia że z każdego euro, które zainwestuje UE w Bolanda, wraca ponad 90% do UE, no i zauważ, że to jest rynek zbytu dla UE, czyli de facto wraca dużo więcej:)

To dawaj Kukuryźniczku te wyliczenia. Kto liczył, jak liczył i skąd wziął dane. BTW niezależnie od wyliczeń jakie przedstawisz, pożyczka z ujemnym oprocentowaniem nadal wydaje się bardzo korzystną ofertą. Szczególnie gdy w znacznej części jest przeznaczana na inwestycje, a nie na bieżącą konsumpcję.

--
Bruno

Data: 2019-04-28 14:01:45
Autor: u2
Ile dopłacamy do UE?
W dniu 28.04.2019 o 13:53, Br Br pisze:
To dawaj Kukuryźniczku te wyliczenia. Kto liczył, jak liczył i skąd wziął dane.

nie masz gugla ? nadal chcesz się wysługiwać innymi jak za czasów PO-PSL ?:)

[...]

ja nie piszę, że Bolanda na tym traci, tylko zauważam że inwestycje w Bolanda są po prostu opłacalne dla UE, gdyby nie były to nikt by tutaj nie inwestował:)

--
George Orwell :

Data: 2019-04-28 05:08:15
Autor: Bruno Brunowski
Ile dopłacamy do UE?
W dniu niedziela, 28 kwietnia 2019 14:01:40 UTC+2 użytkownik u2 napisał:
> [...]

ja nie piszę, że Bolanda na tym traci, tylko zauważam że inwestycje w Bolanda są po prostu opłacalne dla UE, gdyby nie były to nikt by tutaj nie inwestował:)

Czyli opłacalne dla Polski, która integralną częścią UE.

I tak właśnie ma to działać.

--
Bruno

Data: 2019-04-28 14:13:19
Autor: u2
Ile dopłacamy do UE?
W dniu 28.04.2019 o 14:08, Br Br pisze:
Czyli opłacalne dla Polski, która integralną częścią UE.

o ile nie likwiduje się polskiej gospodarki to tak:)

I tak właśnie ma to działać.

w końcu spółki skarbu państwa zaczęły przynosić zyski, rzeczywiście tak to ma działać, a nie tak jak za nie-rządów twojej pełomafii:)

--
George Orwell :

Data: 2019-04-28 06:04:04
Autor: Bruno Brunowski
Ile dopłacamy do UE?
W dniu niedziela, 28 kwietnia 2019 14:13:13 UTC+2 użytkownik u2 napisał:
W dniu 28.04.2019 o 14:08, Br Br pisze:
> Czyli opłacalne dla Polski, która integralną częścią UE.

o ile nie likwiduje się polskiej gospodarki to tak:)

A kto likwiduje polską gospodarkę? Przykłady jakieś podasz?
> I tak właśnie ma to działać.

w końcu spółki skarbu państwa zaczęły przynosić zyski, rzeczywiście tak to ma działać, a nie tak jak za nie-rządów twojej pełomafii:)

A możesz powiedzieć co ma unia do spółek skarbu państwa i do zarządzania państwowym majątkiem?

Jeśli chodzi o zyski, to obecnie mamy szczyt koniunktury i nie sztuka mieć dobre wyniki. A jednak: Azoty wykazują stratę, PGZ ledwie zipie, a górnikom coś zeżarło miliard zysku. O stadninach nawet nie warto gadać.

--
Bruno

Data: 2019-04-28 16:39:18
Autor: u2
Ile dopłacamy do UE?
W dniu 28.04.2019 o 15:04, Br Br pisze:
A kto likwiduje polską gospodarkę? Przykłady jakieś podasz?

na przykład capitano Schettino twierdzi, że jak dojdzie do władzy to zlikwiduje polski węgiel w polskich domach:))))))))))))))))

btw zlikwiduje również IPN i CBA, aby wraża agentura mogła bezkarnie kraść i oszukiwać:)))))))))))))))))

--
George Orwell :

Data: 2019-04-28 08:41:30
Autor: Bruno Brunowski
Ile dopłacamy do UE?
W dniu niedziela, 28 kwietnia 2019 16:39:44 UTC+2 użytkownik u2 napisał:
> [...]

na przykład capitano Schettino twierdzi, że jak dojdzie do władzy to zlikwiduje polski węgiel w polskich domach:))))))))))))))))

JAk na razie to PiS pobił rekord w imporcie węgla, i zachwala że ten ruski jest super.

btw zlikwiduje również IPN i CBA,
A to jakieś spółki prawa handlowego są?

BTW nie wiem czy wiesz, ale najciekawsze kwity pisiory utajniły przenosząc je z IPN do ABW. Widać zbyt dużo zasłużonych dla BACZNOŚĆ!!! Naczelnika SPOCZNIJ!!! wypadało ze Zbioru Zastrzeżonego.

--
Bruno

Data: 2019-04-28 08:58:40
Autor: Zenek Kapelinder
Ile dopłacamy do UE?
Sam pizdziak darles pape ze jak zagraniczny wegiel tanszy od polskiego to trzeba kupowac zagraniczny. Dla ciebie baranie kupuja ruski wegiel zebys mial czym pare do gwizdka robic. Badz patriota i sie POdpal w protescie. Raz jeloPOzycyjnem dymem z gowna na chwile skazisz srodowisko.

Data: 2019-04-29 08:14:06
Autor: Lepudruk
Ile dopłacamy do UE?

Użytkownik "Zenek Kapelinder" <4kogutek44@gmail.com> napisał w wiadomości news:e6a9d71f-2bb8-43a7-9253-f2d5d1ac47f4googlegroups.com...
[...]

O czym ty bełkoczesz? Temat dotyczy dotacji unijnych.

- Lepudruk -

Data: 2019-04-28 19:28:09
Autor: u2
Ile dopłacamy do UE?
W dniu 28.04.2019 o 17:41, Br Br pisze:
BTW nie wiem czy wiesz, ale najciekawsze kwity pisiory utajniły przenosząc je z IPN do ABW.

serio ?:)

--
George Orwell :

Data: 2019-04-28 11:07:39
Autor: Bruno Brunowski
Ile dopłacamy do UE?
W dniu niedziela, 28 kwietnia 2019 19:28:03 UTC+2 użytkownik u2 napisał:
W dniu 28.04.2019 o 17:41, Br Br pisze:
> BTW nie wiem czy wiesz, ale najciekawsze kwity pisiory utajniły przenosząc je z IPN do ABW.

serio ?:)

Serio. Poczytaj odpowiednią ustawę. W IPN do tej pory nie mogą się doliczyć tego co zabrały służby.

https://www.polsatnews.pl/wiadomosc/2019-03-08/abw-odpowiedzialna-za-opoznienia-w-odtajnieniu-komunistycznych-akt-ipn-nie-wyklucza-pozwu/

--
Bruno

--
Bruno

Data: 2019-04-28 21:14:11
Autor: u2
Ile dopłacamy do UE?
W dniu 28.04.2019 o 20:07, Br Br pisze:
[...]

e tam, to normalne, trzeba akta skopiować, to trwa, jak nie niszczą to nie ma sprawy:)

"MON też nie dotrzymało terminu

Jak przypomniał, MON i ABW nie dotrzymały terminu przeglądu. Jedynie Straż Graniczna przesłała w terminie wnioski o nadanie klauzuli.

Prezes IPN wskazał, że udostępnienie tych dokumentów do ABW było zgodne z prawem, lecz sprawa ich zwrotu jest "odrębną kwestią"."

--
George Orwell :

Data: 2019-04-29 10:23:07
Autor: u2
Ile dopłacamy do UE?
W dniu 29.04.2019 o 08:14, Lepudruk pisze:
O czym ty bełkoczesz? Temat dotyczy dotacji unijnych.

nie widzisz, że to Br Br zaczął ?:)))))))))))

--
George Orwell :

Data: 2019-04-28 14:07:49
Autor: Lepudruk
Ile dopłacamy do UE?

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:5cc59623$0$490$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Jakiego znów Bolanda. Arab ci klepki przesunął? Zdecyduj się, Polska traci czy zyskuje. Przestań bełkotac banialuki rodem z TVP, a podaj konkrety.

- Lepudruk -

Data: 2019-04-28 14:09:59
Autor: u2
Ile dopłacamy do UE?
W dniu 28.04.2019 o 14:07, Lepudruk pisze:
Jakiego znów Bolanda. Arab ci klepki przesunął? Zdecyduj się, Polska traci czy zyskuje. Przestań bełkotac banialuki rodem z TVP, a podaj konkrety.

masz potwierdzenie od twoich fumfli:)))))

Data: 2019-04-28 13:52:59
Autor: Lepudruk
Ile dopłacamy do UE?
Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:5cc58e91$0$496$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Masz jakieś kompleksy arabskie? Tu jest Polska!

wraca ponad 90% do UE,

Równie dobrze mogłeś napisac, że 99,99%.
Pytanie podstawowe: kto rządzi obecnie w Polsce
i pozwala by wracało 90%? Czyzby ktoś zabierał
nam tą kase siłą? Niemcy? Puknij się w potylicę!

no i zauważ, że to jest rynek zbytu dla UE,

Tak, a co kupujemy z UE i kto na to pozwala?
Kaczyński czy Tusk? ;-)

czyli de facto wraca dużo więcej:)

Bełkoczesz bez sensu. Asfalt z autostrad zabierają? ;-)))

0 Pajdak -

Data: 2019-04-28 14:11:04
Autor: u2
Ile dopłacamy do UE?
W dniu 28.04.2019 o 13:52, Lepudruk pisze:
Masz jakieś kompleksy arabskie? Tu jest Polska!

ale ale ty na pewno mieszkasz w Bolanda ? śmiem wątpić, nadajesz z aioe.org:)

--
George Orwell :

Data: 2019-04-28 14:54:04
Autor: Lepudruk
Ile dopłacamy do UE?
Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:5cc59851$0$490$65785112news.neostrada.pl...
W dniu 28.04.2019 o 13:52, Lepudruk pisze:
Masz jakieś kompleksy arabskie? Tu jest Polska!

ale ale ty na pewno mieszkasz w Bolanda ? śmiem wątpić, nadajesz z aioe.org:)

Bolanda to nazwa Polski w języku arabskim, dlaczego uparcie jej używasz? Jesteś Arabem?

- Lepudruk -

Data: 2019-04-28 21:18:49
Autor: Silvio Balconetti
Ile dopłacamy do UE?
On Sun, 28 Apr 2019 14:11:04 +0200, u2 wrote:

W dniu 28.04.2019 o 13:52, Lepudruk pisze:
Masz jakieś kompleksy arabskie? Tu jest Polska!

ale ale ty na pewno mieszkasz w Bolanda ? śmiem wątpić, nadajesz z
aioe.org:)

aioe jest po to by takie huje jak ty nie mogly szpiegowac

Data: 2019-04-28 23:21:38
Autor: u2
Ile dopłacamy do UE?
W dniu 28.04.2019 o 23:18, Silvio Balconetti pisze:
[...]

:)))))))))))))))))))))

--
George Orwell :

Data: 2019-04-28 15:20:15
Autor: Bytomir Dipikryloamina
Ile dopłacamy do UE?
użytkownik u2 napisał:

> :)))))))))))))))))))))

Mam u2 w kilfilu, mam w kilfilu!:)
Pisałem że zerka:) Widać dupa go swędzi.

Data: 2019-04-29 00:26:33
Autor: u2
Ile dopłacamy do UE?
W dniu 29.04.2019 o 00:20, Bytomir Dipikryloamina pisze:

Mam u2 w kilfilu, mam w kilfilu!:)

bez przesady, to scandal, nadaje z aioe.org:)

--
George Orwell :

Data: 2019-04-29 02:36:03
Autor: Bytomir Dipikryloamina
Ile dopłacamy do UE?
użytkownik u2 napisał:

bez przesady, to scandal, nadaje z aioe.org:)

Ano rzeczywiście, coś to podejrzane było.
Andal się podszywa? Nieładnie, a może to pajdak?

Data: 2019-04-29 11:47:59
Autor: u2
Ile dopłacamy do UE?
W dniu 29.04.2019 o 11:36, Bytomir Dipikryloamina pisze:
użytkownik u2 napisał:
W dniu 29.04.2019 o 00:20, Bytomir Dipikryloamina pisze:

Mam u2 w kilfilu, mam w kilfilu!:)

bez przesady, to scandal, nadaje z aioe.org:)

Ano rzeczywiście, coś to podejrzane było.
Andal się podszywa? Nieładnie, a może to fajdak?

nie, fajdak jest na urlopie w Bolanda:)

--
George Orwell :

Data: 2019-04-28 18:08:52
Autor: z
Ile dopłacamy do UE?
I dlatego na każdym gimnazjaliście nie robi już żadnego wrażenia propagandowy slogan o "beneficjencie netto"
Pieniądze to nie wszystko

Data: 2019-04-28 09:14:30
Autor: Bruno Brunowski
Ile dopłacamy do UE?
W dniu niedziela, 28 kwietnia 2019 18:08:56 UTC+2 użytkownik z napisał:
I dlatego na każdym gimnazjaliście nie robi już żadnego wrażenia propagandowy slogan o "beneficjencie netto"
Pieniądze to nie wszystko

Zgadza się. Jeszcze trzeba umieć liczyć i rozunmieć, że 163 miliardy to więcej niż 53 miliardy.

--
Bruno

Data: 2019-04-29 08:17:27
Autor: Lepudruk
Ile dopłacamy do UE?
Użytkownik "Bruno Brunowski" <brunoj@interia.pl> napisał w wiadomości news:5d077667-92b3-423c-b9d2-aa6ad1a44fcegooglegroups.com...
[...]

Wychodzi na to, że u2, zenek, z  to typowe polskie pieniactwo. Usiłują rozmydlić niewygodny dla nich temat, bo ich teoria, że "niemcy nas okradają" legła w gruzach. Jeżeli to są przedstawiciele elektoratu Pis to smiało można powiedzieć, że ten elektorat to ciemnota odymiona kościelnym kadzidłem.

- Lepudruk -

Data: 2019-04-30 08:21:00
Autor: z
Ile dopłacamy do UE?
W dniu 2019-04-29 o 08:17, Lepudruk pisze:

Jak nic w tym wątku nie rozumiesz to może zamilcz a przynajmniej wyłącz ten swój automacik do postowania.
Dzieci kiedyś przeczytają i wstyd będzie ;-)

Data: 2019-04-30 13:05:07
Autor: Lepudruk
Ile dopłacamy do UE?
Użytkownik "z" <z@z.pl> napisał w wiadomości
W dniu 2019-04-29 o 08:17, Lepudruk pisze:

Jak nic w tym wątku nie rozumiesz to może zamilcz a przynajmniej wyłącz
ten swój automacik do postowania.
Dzieci kiedyś przeczytają i wstyd będzie ;-)

O czym ty znów bełkoczesz? To ja zacząłem wątek. ;-)

- Lepudruk -

Data: 2019-04-30 08:22:07
Autor: safinwt
Ile dopłacamy do UE?
W dniu niedziela, 28 kwietnia 2019 18:08:56 UTC+2 użytkownik z napisał:
I dlatego na każdym gimnazjaliście nie robi już żadnego wrażenia propagandowy slogan o "beneficjencie netto"
Pieniądze to nie wszystko

Czasami sobie pomagają. Przyjechały do "Rajchu" jakieś lampy.. Inspektor sprawdził i stwierdził, że nie nadają się. Poprosili, że jak się nie nadają, to niech napisze dlaczego. Stwierdził, że rury nieodpowiednie i już zaczął wystawiać zaświadczenie. W tym momencie jeden z przyjezdnych naszych odezwał się, że to bardzo dobrze, bo rury wasze i będzie odszkodowanie. Natychmiast okazało się, że wszystko jest dobre, tylko inspektorowi nakazali nie przyjąć.

Data: 2019-04-30 17:33:33
Autor: A. Filip
Ile dopłacamy do UE?
safinwt@poczta.onet.pl pisze:
[...]

Frajera (polskiego) tylko frajer (europejski) nie wydyma jak się daje
bez mydła.  Liczyć korzyści z UE (tylko) tak jak UE _chce_ to frajerstwo
pokazowe.  W UE może aż portfela nie okradną ale "oskubią" bez oporów.

Podejście że co UE by nie zrobiła to członkostwo będzie się Polsce
opłacać jest _głupim_ zaproszeniem do dymania na okrągło.

--
A. Filip : Pij mleko (matki)!!

Data: 2019-04-30 18:09:14
Autor: u2
Ile dopłacamy do UE?
W dniu 30.04.2019 o 17:33, A. Filip pisze:
[...]

oj tam, z głupiej rury robisz problem, gdyby to był Nord Stream 2 to rozumiem, to co innego, to zagraża suwerenności Bolandy:))))))))

--
George Orwell :

Data: 2019-05-08 11:40:18
Autor: jk210456
Ile dopłacamy do UE?

są wyliczenia że z każdego euro, które zainwestuje UE w Bolanda, wraca ponad 90% do UE, no i zauważ, że to jest rynek zbytu dla UE, czyli de facto wraca dużo więcej:)

-- To raczej UE jest rynkiem zbytu dla Polski. Mamy nadwyżkę z krajami UE (za 2018 rok) w wysokości 195 mld zł.
George Orwell :

Data: 2019-05-08 20:45:10
Autor: u2
Ile dopłacamy do UE?
W dniu 08.05.2019 o 20:40, jk210456@gmail.com pisze:
To raczej UE jest rynkiem zbytu dla Polski. Mamy nadwyżkę z krajami UE (za 2018 rok) w wysokości 195 mld zł.

wy macie ? wy to kto ?:)

--
George Orwell :

Data: 2019-04-28 13:39:57
Autor: A. Filip
Ile dopłacamy do UE? Ile CAŁOŚCIOWO (ł;në­Ä˘[$ } UE?
"Lepudruk" <lepudruk@dwarfs.org> pisze:
[...]

A ile do kurwy nędzy kosztowało wprowadzanie UE wymysłów?
Nic?  CUD!

--
A. Filip : Pij mleko (matki)!!

Data: 2019-04-28 14:00:11
Autor: Lepudruk
Ile dopłacamy do UE?
Użytkownik "A. Filip" <anfi@pseudonim.pl> napisał w wiadomości
[...]

O czym znów bełkoczesz? Dlaczego używasz wulgaryzmów? Polskę do UE
wprowadził 15 lat temu m.in.  śp. Lech Kaczyński. Obecnie jego brat głosi
wszem i wobec, że Polska jest potrzebna UE i odwrotnie. Negujesz zdanie
prezesa PiS?

I nie modyfikuj treści tematu!

- Lepudruk -

Data: 2019-04-28 14:48:19
Autor: Lepudruk
Ile dopłacamy do UE? - dla opornych
Użytkownik "Lepudruk" <lepudruk@dwarfs.org> napisał w wiadomości news:qa3v4b$1b7a$1gioia.aioe.org...
[...]

Ponieważ ze strony "kontrdyskutantów" dostrzegłem niezrozumienie tematu postaram się wyjaśnic na "chłopski rozum" mając nadzieję, że cos do nich dotrze.

Założmy, mówi sąsiad do sąsiada: słuchaj Józek, widzę, że dach ci przecieka, pomagałeś mi kiedyś, dałeś 530 zł na remont płotu, ja pomogę ci dziś. Masz tu 1630 zł. Zrób z tym coś. Widząc, że Józek zwleka sąsiad mówi mu: słuchaj. może zrobimy to wspólnie? Ja załatwię ci dobre materiały za 800 zł, ty wynajmiesz robotników, będzie dobrze? Ale Józek zaczyna kręcić nosem. A kto za to zapłaci? Ależ Józek, ja ci dałem 1630 zł. Za 800 zł załatwię materiały. A józek swoje: a kto za to zapłaci? Sąsiad powtarza: dałem ci 1630 zł... za 800 zł z tych pieniędzy załatwię ci materiały... za pozostałe 800 załatwisz robotników, a za 30 zł kupimy flaszkę. Pasuje? Józek: nie! Dalczego? Bo ty chcesz zabrać moje pieniądze! Józek, to ja ci dałem 1630 zł. Za 800 zł kupimy materiały! Dach zostanie wyremontowany! Twój dach! Ten co przecieka. Za moje 800 zł które ci dałem. Rozumiesz? Dach zostaje na twojej chałupie! Nie zabiorę ci tych dachówek! A Józek znów swoje: ty chcesz zabrać moje pieniądze! Ty złodzieju! Ty złodzieju!

Tak własnie rozumują moi "kontrdyskutanci."

Ręce opadają. Pieniactwo polskie!

- Pajdak -

Data: 2019-04-28 18:23:13
Autor: z
Ile dopłacamy do UE? - dla opornych
No to w skrócie bo szkoda czasu Lewy na boisku ;-)

Józek. Sprzedaj mi swoją działkę.
nie sprzedam bo planuję swój interes.
Sprzedaj. Z twojego interesu i tak nici bo nie masz kapitału.
Bez mojego banku i pozwoleń kolegi z magistratu g...o zarobisz.
Zaproponuję ci jałomużnę i dożywotnie pomieszkiwanie żeby ci dzieci głodem nie przymierały
I tak będziezsz miał lepiej niż teraz i będziesz częścią naszej BANDY.
Zgódź się. Jak będziesz odmawiał to naślę na ciebie instytucje europejskie i żydowskich spekulantów.
Twoja ziemia spadnie na wartości
  Po co ci to? ;-)

Data: 2019-04-29 08:12:17
Autor: Lepudruk
[...]

Co za bełkot! Typowe polskie pieniactwo!

- Lepudruk -

Data: 2019-04-30 08:16:48
Autor: z
W dniu 2019-04-29 o 08:12, Lepudruk pisze:

Co za bełkot! Typowe polskie pieniactwo!

Po namyśle...

Ty faktycznie mogłeś nie zrozumieć.
Współczuję ;-)

Data: 2019-04-30 13:05:11
Autor: Lepudruk
W dniu 2019-04-29 o 08:12, Lepudruk pisze:

Co za bełkot! Typowe polskie pieniactwo!

Po namyśle...

Ty faktycznie mogłeś nie zrozumieć.
Współczuję ;-)

O czym znów bełkoczesz? Tylko tyle masz do powiedzenia ciuro?

- Lepudruk -

Ile dopłacamy do UE?