Ile dopłacamy do UE? - dla opornych

Data: 2019-04-28 14:48:19
Autor: Lepudruk
Ile dopłacamy do UE? - dla opornych
Użytkownik "Lepudruk" <lepudruk@dwarfs.org> napisał w wiadomości news:qa3v4b$1b7a$1gioia.aioe.org...
https://tiny.pl/tr1mt

"Ponad 163 miliardy euro - tyle pieniędzy przez 15 lat Polska dostała z Unii
Europejskiej (UE). W tym samym czasie do unijnego budżetu wpłaciliśmy 53
miliardy. Zestawienie transferów pieniędzy między Polską a Unią Europejską
(od maja 2004 r. do końca marca 2019 r.) opublikowało na swojej stronie
internetowej Ministerstwo Finansów."

Ponieważ ze strony "kontrdyskutantów" dostrzegłem niezrozumienie tematu postaram się wyjaśnic na "chłopski rozum" mając nadzieję, że cos do nich dotrze.

Założmy, mówi sąsiad do sąsiada: słuchaj Józek, widzę, że dach ci przecieka, pomagałeś mi kiedyś, dałeś 530 zł na remont płotu, ja pomogę ci dziś. Masz tu 1630 zł. Zrób z tym coś. Widząc, że Józek zwleka sąsiad mówi mu: słuchaj. może zrobimy to wspólnie? Ja załatwię ci dobre materiały za 800 zł, ty wynajmiesz robotników, będzie dobrze? Ale Józek zaczyna kręcić nosem. A kto za to zapłaci? Ależ Józek, ja ci dałem 1630 zł. Za 800 zł załatwię materiały. A józek swoje: a kto za to zapłaci? Sąsiad powtarza: dałem ci 1630 zł... za 800 zł z tych pieniędzy załatwię ci materiały... za pozostałe 800 załatwisz robotników, a za 30 zł kupimy flaszkę. Pasuje? Józek: nie! Dalczego? Bo ty chcesz zabrać moje pieniądze! Józek, to ja ci dałem 1630 zł. Za 800 zł kupimy materiały! Dach zostanie wyremontowany! Twój dach! Ten co przecieka. Za moje 800 zł które ci dałem. Rozumiesz? Dach zostaje na twojej chałupie! Nie zabiorę ci tych dachówek! A Józek znów swoje: ty chcesz zabrać moje pieniądze! Ty złodzieju! Ty złodzieju!

Tak własnie rozumują moi "kontrdyskutanci."

Ręce opadają. Pieniactwo polskie!

- Pajdak -

Data: 2019-04-28 18:23:13
Autor: z
Ile dopłacamy do UE? - dla opornych
No to w skrócie bo szkoda czasu Lewy na boisku ;-)

Józek. Sprzedaj mi swoją działkę.
nie sprzedam bo planuję swój interes.
Sprzedaj. Z twojego interesu i tak nici bo nie masz kapitału.
Bez mojego banku i pozwoleń kolegi z magistratu g...o zarobisz.
Zaproponuję ci jałomużnę i dożywotnie pomieszkiwanie żeby ci dzieci głodem nie przymierały
I tak będziezsz miał lepiej niż teraz i będziesz częścią naszej BANDY.
Zgódź się. Jak będziesz odmawiał to naślę na ciebie instytucje europejskie i żydowskich spekulantów.
Twoja ziemia spadnie na wartości
  Po co ci to? ;-)

Data: 2019-04-29 08:12:17
Autor: Lepudruk
Użytkownik "z" <z@z.pl> napisał w wiadomości
[...]

O czym ty bełkoczesz? Temat dotyczy dotacji unijnych.

[...]

Co za bełkot! Typowe polskie pieniactwo!

- Lepudruk -

Data: 2019-04-30 08:16:48
Autor: z
W dniu 2019-04-29 o 08:12, Lepudruk pisze:

Co za bełkot! Typowe polskie pieniactwo!

Po namyśle...

Ty faktycznie mogłeś nie zrozumieć.
Współczuję ;-)

Data: 2019-04-30 13:05:11
Autor: Lepudruk
W dniu 2019-04-29 o 08:12, Lepudruk pisze:

Co za bełkot! Typowe polskie pieniactwo!

Po namyśle...

Ty faktycznie mogłeś nie zrozumieć.
Współczuję ;-)

O czym znów bełkoczesz? Tylko tyle masz do powiedzenia ciuro?

- Lepudruk -

Ile dopłacamy do UE? - dla opornych