Ile dostanie rodzina bohaterskiego policjanta ?

Data: 2011-02-16 15:40:07
Autor: cyc
Ile dostanie rodzina bohaterskiego policjanta ?
Ile dostanie rodzina tzn. zona i male dzieci bohaterskiego policjanta , ktory zginal kiedy ze swiadomoscia narazania zycia ingerowal w bandyckie zachowania rozwydrzonych mordercow  ? .
Ucziwosc a takze zwykla ludzka przyzwoitosc pozwala sadzic , ze rzad , wladze panstwa beda znacznie hojniejsze niz w przypadku rodzin smolenskich i katastrofy Casy . Nakazywalaby to zwyczajna sprawiedliwosc tymbardziej , ze ofiary  obu katastrof nie podejmowaly zadnych bohaterskich czynow , ktore doprowadzily do ich smierci , jak kaze mowic o swoim bracie Jaroslaw K. a staly sie ofiarami w wyniku calkowitego przypadku a byc moze nawet z glupoty co niektorych .
Jesli Marta Dubieniecka wyssie od panstwa pod rozna postacia ladne pare milionow , to rodzina policjanta pewnie dostanie ich z 10 lub lepiej i co wazniejsze jej sie to bedzie nalezalo !!.
Mysle , ze panstwo stanie na wysopkosci zadania i potrafi nie tylko bezsensownie wydawac pieniadze tym , ktorym sie one nie naleza i na nie po prostu nie zasluzyli ale rowniez sensownie tym , ktorzy na to zasluguja bo placac rodzinom ta naprawde nie placimy im , tylko tym , ktorzy zgineli .
Pomnik dla policjanta w centum Warszawy , dla prezydenta i innych ofiar katastrofy obelisk upamietniajacy katastrofe na Powazkach i nic wiecej !.
Tak nakazywalaby przyzwoitosc !.

cyc

Data: 2011-02-16 15:59:14
Autor: WW
W dniu 2011-02-16 15:40, cyc pisze:
Ile dostanie rodzina tzn. zona i male dzieci bohaterskiego policjanta ,
ktory zginal kiedy ze swiadomoscia narazania zycia ingerowal w bandyckie
zachowania rozwydrzonych mordercow  ? .

Myślę, że nie miał tej świadomości. Raczej myślał, ze błysk legitymacji wystarczy, ale tym razem niestety nie wystarczył.

Jesli Marta Dubieniecka wyssie od panstwa pod rozna postacia ladne pare
milionow ,

Nie zapomnij o wcale nie małych kredytach, umorzonych przez znane z dobrego serca nasze banki.

Pomnik dla policjanta w centum Warszawy , dla prezydenta i innych ofiar
katastrofy obelisk upamietniajacy katastrofe na Powazkach i nic wiecej !.
Tak nakazywalaby przyzwoitosc !.

Wystarczy, aby prawo było normalne a zwykli ludzie mogli nosić broń. Wtedy tych dwóch bydlaków odstrzelił by ktoś zanim go nakłuli  i sprawy by nie było.
Jednak władzunia woli nas uczynić bezbronnymi a potem będzie lała krokodyle łzy, że "nikt nie pomógł" i stawiała pomniki.

Pozdrawiam
  WW
Tylko pod tym krzyżem, tylko pod tym znakiem
Polska będzie wiochą a Polak burakiem.

Data: 2011-02-16 15:30:08
Autor: obserwator
WW <wuwu0@vp.pl> napisał(a):

[...]

...rozbrajajace:) ...a jak sie czuje gienieral Jaruzelski, wasz idol,
towarzyszu WW?

Data: 2011-02-16 16:33:34
Autor: bolek

Użytkownik " obserwator" <darz_bor@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości news:ijgqi0$kdh$1inews.gazeta.pl...
WW <wuwu0@vp.pl> napisał(a):

[...]

A co ma do tego Jaruzelski. Masz kłapoty z główką ?

bolek

Data: 2011-02-16 15:56:27
Autor: obserwator
bolek <bolek@neostrada.pl> napisał(a):

> ..rozbrajajace:) ...a jak sie czuje gienieral Jaruzelski, wasz idol,
> towarzyszu WW?

A co ma do tego Jaruzelski. Masz kłapoty z główką ?

no i co ci mam prymitywie odpowiedziec? Zes kolejny kretyn na tej grupie?

Data: 2011-02-16 16:43:54
Autor: sofu
Ile dostanie rodzina bohaterskiego policjanta ?

Użytkownik "WW" <wuwu0@vp.pl> napisał w wiadomości news:ijgoo8$c0d$1node2.news.atman.pl...
-- -- -
Wystarczy, aby prawo było normalne a zwykli ludzie mogli nosić broń. Wtedy tych dwóch bydlaków odstrzelił by ktoś zanim go nakłuli  i sprawy
-- -- -- --

Nie chciej powszechnego dostepu do broni. Teraz broń maja legalnie nieliczni + znaczniejsi bandyci.
Gdyby broń była powszechcnie używana wkrótce byle złodziej czy lump bedzie miał czym strzelać.
Do broni trzeba społecznie dorosnąć. W USA właśnie przez powszechnośc broni policja jest brutalna, często strzela z byle powodu,
A bandyci chcac kogoś obrabowac najpierw go zabiją z obawy przed jego ew. bronią.

sofu

Data: 2011-02-16 16:08:50
Autor: obserwator
sofu <manhunter1@o2.pl> napisał(a):

> [...]

A bandyci chcac kogoś obrabowac najpierw go zabiją z obawy przed jego ew. bronią.

powszechny dostep do broni, nie jest zly, bo daje mozliwosc obrony.
Ale w Polsce takim jak WW, chodzi o to, aby zdobyc poparcie spoleczenstwa,dla
partii o korzeniach komuszych. To tylko kolejne chwytliwe haselko wyborcze dla naiwnych, podebrane zreszta
prawicy.

Potem jak wygraja, to zapomna o obietnicach.

Data: 2011-02-16 19:06:17
Autor: bolek

Użytkownik " obserwator" <darz_bor@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości news:ijgsqh$rug$1inews.gazeta.pl...
> [...]

powszechny dostep do broni, nie jest zly, bo daje mozliwosc obrony.
Ale w Polsce takim jak WW, chodzi o to, aby zdobyc poparcie spoleczenstwa,dla

Tobie się już te komuchy w głowie pierd..lą.

Data: 2011-02-16 18:25:52
Autor: obserwator
Ile dostanie rodzina bohaterskiego policjanta ?
bolek <bolek@neostrada.pl> napisał(a):
Tobie się już te komuchy w głowie pierd..lą.

a cos sensownego i w temacie watku potrafisz napisac, obronco komuchow?

Data: 2011-02-16 20:17:26
Autor: bolek

Użytkownik " obserwator" <darz_bor@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości news:ijh4rg$ql6$1inews.gazeta.pl...
bolek <bolek@neostrada.pl> napisał(a):

Tobie się już te komuchy w głowie pierd..lą.

a cos sensownego i w temacie watku potrafisz napisac, obronco komuchow?

--
No właśnie. Gość pisze o dostępie do broni,
a Ty wyskakujesz z komuchami i Jaruzelskim.

bolek

Data: 2011-02-16 19:41:24
Autor: obserwator
> [...]

No właśnie. Gość pisze o dostępie do broni,
a Ty wyskakujesz z komuchami i Jaruzelskim.

przeciez wytlumaczylem w pozostalych tekstach jednym do sofu i drugim do
Idzikowskiego.

Ten gosc WW, ktory pisze o dostepie do broni to zwolennik jenerala
Jaruzelskiego i to komunisci odebrali w czasach PRL prawo powszechnego dostepu
do broni, ale sami mogli ja uzywac przeciwko Polakom.

Teraz ci ktorych popiera WW, musza miec jakies fanty wyborcze, aby wygrac wybory. Oprocz hasel: prawa dla roznych homo, walka z K.K. i innych cudow, moga na
sztandary wciagnac obietnice powszechnego dostepu do broni.
Ta obietnica bedzie oczywiscie sciema, bo oni nigdy nie zgodza sie na danie
takiego zezwolenia spoleczenstwo, po prostu dlatego, zen sie boja tlumow.

Uwazam dlatego tak bo temat podja w tym watku najpierw znany komuch na tej
grupie - cyc, a rozwinal go WW.

Jak czyta sie grupe polityczna, to trzeba zarowno znac ludzi jak i to kogo
interesy reprezentuja.

Na drugi raz, zapytaj jak nie rozumiesz co ktos chcial przekazac, a nie
zachowuj sie jak pospolity bezmyslny, cham, zamieszczajac od razu posty ad
personam.

Data: 2011-02-16 17:53:12
Autor: cyc

Użytkownik "sofu" <manhunter1@o2.pl> napisał w wiadomości news:ijgrbq$f0k$1node2.news.atman.pl...

[...]

Masz racje !!. Poszechny dostep do broni to w polskich warunkach najprostsza droga do unicestwienia narodu . Juz konus wymachiwal w windzie pod nosem posla pistoletem a co dopiero bedzie z "obroncami krzyza " !!. Nieodpowiedzia;lnosc jest naszym  , Polakow , grzechem glownym .
Juz teraz strach wyjsc w miescie wieczorem na ulice . Bron daje ta przewage napastnikowi , ze ten strzela znienacka nie uprzedzajac i nawet Szybki Bill nie wyprzedzi bandyte .
Nic gorszego jak dostep do broni  nie moze nas spotkac . Pierwszymi nabywacami beda szalency i bandyci i oni z niej beda glownie korzystac . Porzadny czlowiek dalej bedzie broni unikal jak zarazy bo najczesciej i tak nie bedzie w stanie jej wykorzystac , nawet przy obronie koniecznej .

cyc

Data: 2011-02-16 18:20:15
Autor: u2
W dniu 2011-02-16 17:53, cyc pisze:
 Juz konus wymachiwal w windzie pod nosem posla pistoletem a co dopiero bedzie z "obroncami krzyza "

Fałszywka, a to ex-członek PO zabił osobę z PiS.

Data: 2011-02-16 18:45:05
Autor: Bogdan Idzikowski
[...]

Chyba, że ci bydlacy odstrzeliliby go pierwsi. I policjanta nie zarzynaliby scyzorykiem, po co się męczyć. Odstrzeliliby go z broni palnej, łatwo dostępnej.

Data: 2011-02-16 18:02:29
Autor: obserwator
Bogdan Idzikowski <bogdanid@neostrada.pl> napisał(a):
Chyba, że ci bydlacy odstrzeliliby go pierwsi. I policjanta nie zarzynaliby scyzorykiem, po co się męczyć. Odstrzeliliby go z broni palnej, łatwo dostępnej.

...bron odebrali ludziom komunisci, bo tylko oni ja mogli w PRL posiadac.

Czlowiek zawsze mial bron i jakos ludzie sie nie pozabijali nawzajem.
Bandyta zawsze znajdzie bron (noz, siekiera, lom, pistolet latwo kupi
pokatnie... etcetera). Tez nalezy zakazac uzywac te niebezpieczne przedmioty, bo sa grozne dla zycia?

To przecietny czlowiek nie ma dostepu do broni palnej i z lomem czy siekiera
nie chodzi po ulicy. Przecietny czlowiek jest bezbronny, bandyta przewaznie
uzbrojony.

Data: 2011-02-16 19:35:38
Autor: jadrys
W dniu 2011-02-16 15:59, WW pisze:

[...]

Wyobrażasz sobie broń palną w rękach tych bandytów?

Data: 2011-02-17 11:47:51
Autor: WW
W dniu 2011-02-16 19:35, jadrys pisze:
[...]

Broń powinna być dostępna dla wszystkich, ale nie dla każdego.
Z badań u psychologów bym nie rezygnował.

A bandyci broń już mają i to właśnie im zależy, żeby ofiary jej nie miały.
Ryzyko przy kolejnym napadzie jest minimalne.
Natomiast w sytuacji, że każdy może, ale ni musi, mieć broń, ryzyko utraty własnego życia w napadzie wzrasta wielokrotnie i nie jeden z nich sobie tak niebezpieczny proceder odpuści.

Data: 2011-02-17 15:35:26
Autor: jadrys
W dniu 2011-02-17 11:47, WW pisze:

[...]

Powiedz mi kiedy ostatnio słyszałeś o napadzie uzbrojonych w broń palną  bandytów-gangsterów (bo to przeważnie gangsterzy są jej posiadaczami) na normalnych ludzi? A gdyby taka broń była powszechnie dostępna  na tym przystanku nie tylko ten policjant by zginął.
Nie myśl WW że takie napady jak ten na policjanta są przemyślane, - że ktoś planuje coś takiego, to jest impulsowe i broń palna u wszystkich na pewno by temu nie zapobiegła.

Data: 2011-02-17 16:04:00
Autor: WW
W dniu 2011-02-17 15:35, jadrys pisze:

Powiedz mi kiedy ostatnio słyszałeś o napadzie uzbrojonych w broń palną
bandytów-gangsterów (bo to przeważnie gangsterzy są jej posiadaczami) na
normalnych ludzi?

Twoje pytanie jest przewrotne, bo siła bandytów leży w strachu. Mając gołe ręce mogę tylko patrzyć, jak dwóch bydlaków zarzyna policjanta.
Gdybym miał prawo do broni i ją posiadał ( i prawo stało by po mojej stronie a nie bandyty), na pewno nie stał bym zestrachany bezczynnie.

A gdyby taka broń była powszechnie dostępna na tym
przystanku nie tylko ten policjant by zginął.

Moim zdaniem nic by się nie stało, bo bydlak musiał by zakładać reakcje ludzi, z których każdy może mieć broń i jej użyć.
Siła bandytów jest pewność własnego bezpieczeństwa i właśnie tą pewność trzeba im odebrać.

Nie myśl WW że takie napady jak ten na policjanta są przemyślane, - że
ktoś planuje coś takiego, to jest impulsowe i broń palna u wszystkich na
pewno by temu nie zapobiegła.

Tu się zdecydowanie różnimy. Nawet taki bydlak musi bać się o własne życie. Dziś nikt mu nie podskoczy, bo jest młody, silny i pozbawiony uczuć. W ewentualnej walce na pieści zwykły przechodzień nie ma szans.
Broń rujnuje jego pewność, bo przechodzień może wyjąc gnata i strzelić do bydlaka.

Data: 2011-02-17 16:37:48
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "WW" <wuwu0@vp.pl> napisał w wiadomości news:ijjdd7$bn3$1node2.news.atman.pl...
[...]

A prokurator go zapuszkuje, sąd wyda wyrok za przekroczenie obrony koniecznej. Facet po latach wychodzi z paki jako doskonale wyszkolony kryminalista.

Data: 2011-02-17 17:25:15
Autor: WW
[...]

Dlatego pozwoliłem sobie zaznaczyć, że prawie do posiadania i używania broni musi towarzyszyć zmiana prawa o obronie koniecznej tak, aby prawo stało za napadniętym i udzielającym mu pomocy a nie bandytą.

Data: 2011-02-17 17:32:55
Autor: Rudy 102

Użytkownik "WW" <wuwu0@vp.pl> napisał w wiadomości news:ijji5i$gvo$1node2.news.atman.pl...

[...]

Jestem za! Przez pierwsze kilka miesięcy lufy by dymiły ale później nastałby spokój. ;-)

JanKos

Data: 2011-02-16 19:35:44
Autor: jadrys
[...]

Oczywista sprawa, ale to nie pierwszyzna Ĺźe w naszym kraju honoruje się złodziei i sprzedawczykĂłw pasących się na zwykłym człowieku,  pomnikami i zaszczytami, a o prawdziwych bohaterach się zapomina.

Data: 2011-02-16 20:43:05
Autor: u2
Ile dostanie rodzina bohaterskiego policjanta ?
W dniu 2011-02-16 15:40, cyc pisze:
Ile dostanie rodzina tzn. zona i male dzieci bohaterskiego policjanta

Ty kacapski prowoku wszystko przeliczasz na dziengi.

Ile dostanie rodzina bohaterskiego policjanta ?