Ile dzi¶ warta karta NVIDIA serii 9800?

Data: 2014-11-04 17:41:50
Autor: Pszemol
Ile dzi¶ warta karta NVIDIA serii 9800?
Żeby miała wyj¶cia od razu na dwa monitory DVI. Na przykład taka:
http://allegro.pl/karta-graficzna-msi-n9800gt-t2d512-ocv2-i4727187626.html

Data: 2014-11-05 01:03:48
Autor: Aleksander

"Pszemol" <Pszemol@PolBox.com> wrote in message news:m3bo7k$alq$4dont-email.me...
Żeby miała wyj¶cia od razu na dwa monitory DVI. Na przykład taka:
http://allegro.pl/karta-graficzna-msi-n9800gt-t2d512-ocv2-i4727187626.html

Niezły spam :P ale postarałby¶ się bardziej...

Data: 2014-11-04 18:57:49
Autor: Pszemol
"Aleksander" <fake@fake.fake> wrote in message news:54596963$0$18081$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Nie kapuję... To przecież nie moja aukcja.

Data: 2014-11-05 07:28:12
Autor: januszek
Ile dziĹ› warta karta NVIDIA serii 9800?
Pszemol napisa?(a):

[...]

Niezły spam :P ale postarałbyś się bardziej...

Nie kapujÄ™... To przecieĹĽ nie moja aukcja.

Spamujesz więc pro bono? ;)

j.

--
"Wibbly Wobbly TIMEY WIMEY!!!"

Data: 2014-11-05 10:32:24
Autor: elmer radi radisson
On 2014-11-05 00:41, Pszemol wrote:

Żeby miała wyj¶cia od razu na dwa monitory DVI. Na przykład taka:

Tyle, za ile sie sprzeda "na allegrze"

--

memento lorem ipsum

Data: 2014-11-05 11:04:44
Autor: marfi
Ile dzi¶ warta karta NVIDIA serii 9800?

Użytkownik "Pszemol" <Pszemol@PolBox.com> napisał w wiadomo¶ci news:m3bo7k$alq$4dont-email.me...
Żeby miała wyj¶cia od razu na dwa monitory DVI. Na przykład taka:
http://allegro.pl/karta-graficzna-msi-n9800gt-t2d512-ocv2-i4727187626.html

  Jeżeli kupujesz to tyle ile kupuj±cy jest skłonny zapłacić.
  Jeżeli sprzedajesz to tyle ile kupuj±cy zechce zapłacić.

Czyli tyle ile kupuj±cy zapłaci :)

--
marfi

Data: 2014-11-05 05:01:47
Autor: Pszemol
"marfi" <marfi @bb.onet.pl> wrote in message news:5459f640$0$11134$65785112news.neostrada.pl...

[...]

Jeste¶cie trudni - ja chcę kupić siostrzeńcowi tani± kartę do gier
i z tego co pami±tam to NVIDIA 9800 była kiedy¶ kart± topow±...
Widzę tani± aukcję więc pytam. Być może Ľle robię bo sobie
stwarzam konkurencję z któr± będę walczył licytuj±c... ech, no dobra:
je¶li tak, to gdzie tanio kupię jeszcze "w miarę dobr±" kartę na dzi¶?

Data: 2014-11-05 12:18:28
Autor: januszek
Ile dziĹ› warta karta NVIDIA serii 9800?
Pszemol napisa?(a):

[...]

Jesteście trudni - ja chcę kupić siostrzeńcowi tanią kartę do gier

Co takiego zrobił, że chcesz go aż tak strasznie ukarać?

j.

--
"Wibbly Wobbly TIMEY WIMEY!!!"

Data: 2014-11-05 12:26:10
Autor: marfi
Ile dzi¶ warta karta NVIDIA serii 9800?
Użytkownik "Pszemol" <Pszemol@PolBox.com> napisał w wiadomo¶ci news:m3d01h$mil$1dont-email.me...

[...]
  Nie jestem trudny...mam prymitywn± strategię.
Po latach kupowania na allegro mam jedn± zasadę dotycz±c± aukcji (nie "Kup teraz" a prawdziwa licytacja):
mianowicie oferuję najwyższ± i ostateczn± cenę, któr± jestem w stanie zapłacić i nie zmieniam jej w trakcie aukcji.
Przegram to przegram, wygram to się cieszę. Zazwyczaj jest to 100-200% ceny wywoławczej.

--
marfi

Data: 2014-11-05 05:31:29
Autor: Pszemol
"marfi" <marfi @bb.onet.pl> wrote in message news:545a0957$0$11141$65785112news.neostrada.pl...
[...]

A kiedy licytujesz? Bo to dosyć ważne...

I jak oceniasz skuteczno¶ć Twojej strategii w kryteriach:
- najpewniejsza wygrana licytacji
- wygrana przy minimalnej cenie

Zazwyczaj jest to 100-200% ceny wywoławczej.

Cena wywoławcza przecież nie ma absolutnie żadnego zwi±zku
z warto¶ci± przedmiotu! Sprzedawcy wystawiaj±c popularny
przedmiot niczego nie ryzykuj± wystawiaj±c go za złotówkę
bo maj± w praktyce 100% pewno¶ci że znajdzie się conajmniej
dwu potencjalnych kupców, a często jest ich kilkunastu...
Co innego przedmiot który ma trudno¶ci w sprzedaniu się,
ale wtedy - bez istotnej konkurencji - kupiłby¶ za wywoławcz±.

Data: 2014-11-05 14:19:33
Autor: marfi
Ile dzi¶ warta karta NVIDIA serii 9800?
Użytkownik "Pszemol" <Pszemol@PolBox.com> napisał w wiadomo¶ci news:m3d1oq$stm$1dont-email.me...

A kiedy licytujesz? Bo to dosyć ważne...

Gdy zauważe co¶ co mnie interesuje - czas do końca aukcji nie ma znaczenia..

I jak oceniasz skuteczno¶ć Twojej strategii w kryteriach:
- najpewniejsza wygrana licytacji

To nie ma znaczenia gdyż zaoferowałem swoje maksimum i nie mam zamiaru zaoferować więcej.

- wygrana przy minimalnej cenie

Minimaln± cenę ustawi± inni uczestnicy aukcji je¶li wezm± w niej udział i mni eprzebuj± - ja jej nie zmienię.

--
marfi.

Data: 2014-11-05 17:27:25
Autor: Pszemol
"marfi" <marfi @bb.onet.pl> wrote in message news:545a23ea$0$12630$65785112news.neostrada.pl...
Użytkownik "Pszemol" <Pszemol@PolBox.com> napisał w wiadomo¶ci news:m3d1oq$stm$1dont-email.me...

A kiedy licytujesz? Bo to dosyć ważne...

Gdy zauważe co¶ co mnie interesuje - czas do końca aukcji nie ma znaczenia..

Moim zdaniem ma znaczenie i to duże.

I jak oceniasz skuteczno¶ć Twojej strategii w kryteriach:
- najpewniejsza wygrana licytacji

To nie ma znaczenia gdyż zaoferowałem swoje maksimum
i nie mam zamiaru zaoferować więcej.

Jako¶ nie mogę uwierzyć że je¶li jeste¶ w stanie zapłacić
100zł za co¶ co Cię interesuje to nie byłby¶ w stanie
zapłacić 101zł (oddałby¶ komu¶ innemu za 1zł?) albo
nie ucieszyłoby Cię dostanie tej samej rzeczy za 70zł
je¶li zmieniłby¶ strategię licytacji.

- wygrana przy minimalnej cenie

Minimaln± cenę ustawi± inni uczestnicy aukcji je¶li wezm± w niej udział i mni eprzebuj± - ja jej nie zmienię.

Ja miałem na my¶li minimaln± możliw± cenę.
WeĽ pod uwagę że inni uczestnicy aukcji nie musz± stosować
(i często nie stosuj±) takiej samej strategii jak Twoja...
Często np. licytuj± raz, potem się poprawiaj± i potem znów
się poprawiaj±... Przemy¶l swoj± strategię bo moim zdaniem
nie jest optymalna w realnym ¶wiecie :-)

Data: 2014-11-06 07:36:24
Autor: marfi
Ile dzi¶ warta karta NVIDIA serii 9800?
Użytkownik "Pszemol" <Pszemol@PolBox.com> napisał w wiadomo¶ci news:m3ebo4$k2r$1dont-email.me...

[...]
Jeżeli czego¶ potrzebuję to kupuję nie trac±c czasu na licytacje.
Jeżeli widzę szansę zarobku to ustalam swoj± ostateczn± cene i zdarza się, że inni licytuj±cy zrezygnuj± zanim do niej dojd± lub braknie im czasu w ostatnich sekundach na przebicie mojej oferty.
Zdarza się oczywi¶cie, że mnie przebij± ale to nie wpływa na jako¶ć mojego snu :)

--
marfi

Data: 2014-11-06 03:01:19
Autor: Pszemol
"marfi" <marfi @bb.onet.pl> wrote in message news:545b17e1$0$18086$65785112news.neostrada.pl...
lub braknie im czasu w ostatnich sekundach na przebicie mojej oferty.

czyli dostrzegasz fakt, że moment licytacji jednak ma duże znaczenie. ok.

Data: 2014-11-06 11:13:43
Autor: marfi
Ile dzi¶ warta karta NVIDIA serii 9800?

Użytkownik "Pszemol" <Pszemol@PolBox.com> napisał w wiadomo¶ci news:m3fdbt$91f$1dont-email.me...
[...]

  Dla mnie nie ma znaczenia bo więcej niż zadeklarowałem w pierwszym podej¶ciu nie mam zamiaru zapłacić.
Chcę kupić ale nie muszę kupić - kumasz?

--
marfi

Data: 2014-11-06 04:55:53
Autor: Pszemol
"marfi" <marfi @bb.onet.pl> wrote in message news:545b49dd$0$18087$65785112news.neostrada.pl...

[...]

Kumam :-)
Nie chcesz przyznać się że wybrałe¶ nienajlepsz± strategię
licytacji i dorabiasz do tego ideologię "tumiwisizmu" :-)

Powiedz mi, szczerze, naprawdę nie ucieszyłby¶ się gdyby¶
za przedmiot za który jeste¶ gotów zapłacić 100zł mógłby¶
zapłacić 70zł zmieniaj±c tylko czas kiedy na niego zalicytujesz?
Bo wła¶nie to daje licytacja w ostatniej chwili, nie daj±ca
szansy komu¶ kto licytował 69zł na podniesienie się do 71zł.

I druga sprawa, powiedz mi, szczerze, czy jak przeznaczysz
100zł na przedmiot to nie żal Ci będzie jak kto¶ inny go
wygra i kupi za 101zł zamiast Ciebie? Bo wygranego od
przegranego często wła¶nie taka złotówka na aukcjach dzieli...

Data: 2014-11-06 12:15:10
Autor: marfi

[...]

Mam wrażenie, że nie wiesz jak działa Allegro...

Deklaruj±c, że zapłacę max 100zł nie oznacza że tyle zapłacę na zakończeniu aukcji.
Może kupię za wywoławcz± cenę np. 1zł jeżeli nie będzie chętnych?
Jeżeli kto¶ zaoferuje 10 zł to kupię za 11zł itd. aż do 100zł.
Jeżeli kto¶ zaoferuje 101 zł to to kupi bo ja NIE DAM WIĘCEJ.
Jaki to ma zwi±zek z czasem mojego zlecenia kiedy cena zależy od innych licytuj±cych?

--
marfi

Data: 2014-11-06 05:42:51
Autor: Pszemol
"marfi" <marfi @bb.onet.pl> wrote in message news:545b5846$0$18093$65785112news.neostrada.pl...

[...]

Z tego co napisałe¶ ja *wiem* że Ty nie wiesz jak działa Allegro :-)

Teoria jest oczywi¶cie taka jak to opisałe¶, ale w praktyce nie warto
licytować swojej górnej granicy wcze¶nie daj±c tym samym szansę
innym na przebicie Cię o przysłowiow± złotówkę. W praktyce nie
warto też licytować równych kwot, bo stare wygi licytuj± np. 100.12
i nie wiesz o tym - i t± Twoj± stóweczkę przelicytuj± łatwo i tanio :-)

Poczytaj sobie o programach do licytacji takich jak Snajper:
http://www.snajper.net/?ref=pszemol i do czego one służ±.

Data: 2014-11-06 13:36:55
Autor: R.e.m.e.K
Ile dziĹ› warta karta NVIDIA serii 9800?
Dnia Thu, 6 Nov 2014 05:42:51 -0600, Pszemol napisał(a):

Z tego co napisałeś ja *wiem* że Ty nie wiesz jak działa Allegro :-)

NTG!!!!!!! Idz juz w cholere z tym allegro i nie filozuj

--
pozdro
R.e.m.e.K

Data: 2014-11-06 19:01:10
Autor: Pszemol
"R.e.m.e.K" <pcisdead@wirtualnapolskaPOPRAWNAWP.pl> wrote in message news:545b6b6b$0$27288$65785112news.neostrada.pl...
Dnia Thu, 6 Nov 2014 05:42:51 -0600, Pszemol napisał(a):

Z tego co napisałeś ja *wiem* że Ty nie wiesz jak działa Allegro :-)

NTG!!!!!!! Idz juz w cholere z tym allegro i nie filozuj

Weź sobie jakieś ziółka na uspokojenie :-)

Data: 2014-11-09 12:17:54
Autor: m4rkiz
[...]

no ntg, ale ma racje

jezeli na cos poluje to nie daje potencjalnym przeciwnikom informacji
jakie jest moje maksimum tylko o ile cena jest akceptowalna strzelam
w ostatnim momencie, po co mam placic wiecej i zmniejszac szanse na
wygranie aukcji w ktorej chce wygrac?

--
http://db.org.pl/

Data: 2014-11-09 14:42:48
Autor: R.e.m.e.K
Dnia Sun, 9 Nov 2014 12:17:54 -0000, m4rkiz napisał(a):

NTG!!!!!!! Idz juz w cholere z tym allegro i nie filozuj

no ntg, ale ma racje

No i? Czy to powoduje, ze zaczyna byc TG?

[...]

Myslisz, ze marfi jest tepy i nie potrafi tego ogarnac? Robi jak napisal, bo ma zasadniczo
w dupie (niski priorytet waznosci) czy wygra czy nie, uda sie to szlus, nie to bedzie inna
okazja. Czy to tak trudno pojac, ze ktos nie ma ochoty sie brandzlowac zakupami?

EOT

--
pozdro
R.e.m.e.K

Data: 2014-11-16 22:25:24
Autor: Pszemol
"R.e.m.e.K" <pcisdead@wirtualnapolskaPOPRAWNAWP.pl> wrote in message news:545f6f58$0$2840$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Tylko że nie ma w dupie, bo jak by miał w dupie to nie szukałby na
Allegro aukcji tylko zamówiłby w normalnym sklepie za duzą kwotę...
Taki blef aby pozorować jaki to on jest cool i że nie dba :-)

Data: 2014-11-17 08:04:34
Autor: marfi

Użytkownik "Pszemol" <Pszemol@PolBox.com> napisał w wiadomości news:m4btba$dos$1dont-email.me...

Tylko że nie ma w dupie, bo jak by miał w dupie to nie szukałby na
Allegro aukcji tylko zamówiłby w normalnym sklepie za duzą kwotę...
Taki blef aby pozorować jaki to on jest cool i że nie dba :-)

Co ty pieprzysz bez sensu.... napisałem przecież:
"JeĹĽeli czegoĹ› potrzebujÄ™ to kupujÄ™ nie tracÄ…c czasu na licytacje"

--
marfi

Data: 2014-11-17 17:57:46
Autor: Pszemol
"marfi" <marfi @bb.onet.pl> wrote in message news:54699e08$0$11154$65785112news.neostrada.pl...

[...]

Jasne... tracisz czas na licytacjÄ™ tylko gdy przedmiotu nie potrzebujesz.
To przecieĹĽ bardzo logiczne :-)))))

Data: 2014-11-18 12:02:37
Autor: R.e.m.e.K
Dnia Mon, 17 Nov 2014 17:57:46 -0600, Pszemol napisał(a):

[...]

Przedmiot mozesz chciec kupic w okazyjnej cenie, bo go nie potrzebujesz TERAZ NATYCHMIAST.
Jesli potrzebujesz od razu to kupujesz w sklepie. To chyba logiczne? Czy moze masz za daleko do lba?

--
pozdro
R.e.m.e.K

Data: 2014-11-18 06:12:18
Autor: Pszemol
"R.e.m.e.K" <pcisdead@wirtualnapolskaPOPRAWNAWP.pl> wrote in message news:546b274e$0$2853$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Jesteście obaj super logiczni :-))))

Data: 2014-11-17 07:28:11
Autor: marfi

Użytkownik "m4rkiz" <m4rkiz@mail.od.wujka.na.g.com> napisał w wiadomości news:m3nm1c$qq7$1dont-email.me...

no ntg, ale ma racje

jezeli na cos poluje to nie daje potencjalnym przeciwnikom informacji
jakie jest moje maksimum tylko o ile cena jest akceptowalna strzelam

  PrzecieĹĽ przeciwnik nie widzi maksimum!
Zobaczy gdzie było dopiero gdy sam zalicytuje więcej.

w ostatnim momencie, po co mam placic wiecej i zmniejszac szanse na
wygranie aukcji w ktorej chce wygrac?

  SkÄ…d wiesz czy Twoje maksimum jest wiÄ™ksze od maksimum przeciwnika?
Ile w ostatniej chwili masz czasu aby szukać tego maksimum i wygrać?

--
marfi

Data: 2014-11-17 17:57:02
Autor: Pszemol
"marfi" <marfi @bb.onet.pl> wrote in message news:546995e4$0$2839$65785112news.neostrada.pl...

[...]

Już tłumaczę...

Chodzi o to, aby przeciwinik nie miał czasu poznać TWOJEGO maksimum.
I aby nie zdążył przebić Ciebie o tą przysłowiową złótówkę...
Bo chyba sam przyznasz, ĹĽe Twoje "maksimum" jest tylko umowne,
i jeśli jesteś w stanie na coś wydać 97zł to 98zł też wydałbyś, no nie?

Właśnie na tej umowności i płynności "maksimum" jakie sobie stawiasz
bazują wszystkie systemy aukcyjne - płynnie podnosisz poprzeczkę,
wyżej, wyżej, wyżej - jeśli licytujesz wcześnie to jak ktoś Cię przebije
o złotówkę to masz pokusę przelicytować jego o następną złotówkę
i tak dalej...

LicytujÄ…c w ostatniej chwili wygrywasz dwojnako:
- raz że nikt nie zdąży przebić Twojego maksimum
- a dwa, że być może Twój przeciwnik nie dał wcale swojego maksimum tylko cenę "na pałę" o parę złotych wyższą niż cena wywoławcza i wtedy wygrywasz przedmiot za bezcen.

WeĹş pod uwagÄ™, ĹĽe nie wszyscy allegrowicze to stare wygi co znajÄ… siÄ™
na rzeczy - czasem tak jak Ty, nieumiejętnie licytują i przegrywają tenże
przedmiot bardzo Ĺ‚atwo gdy spotkajÄ… siÄ™ ze starym wygÄ… :-)

Data: 2014-11-18 07:19:37
Autor: marfi
Użytkownik "Pszemol" <Pszemol@PolBox.com> napisał w wiadomości news:m4e1um$4em$1dont-email.me...

i jeśli jesteś w stanie na coś wydać 97zł to 98zł też wydałbyś, no nie?

  Nie.

--
marfi

Data: 2014-11-18 06:13:03
Autor: Pszemol
"marfi" <marfi @bb.onet.pl> wrote in message news:546ae50a$0$2857$65785112news.neostrada.pl...
Użytkownik "Pszemol" <Pszemol@PolBox.com> napisał w wiadomości news:m4e1um$4em$1dont-email.me...

i jeśli jesteś w stanie na coś wydać 97zł to 98zł też wydałbyś, no nie?

 Nie.

Kitujesz i sam o tym wiesz. Po co jesteĹ› nieuczciwy w rozmowie?

Data: 2014-11-18 18:45:15
Autor: Santana
Ile dziĹ› warta karta NVIDIA serii 9800?

UĹĽytkownik "Pszemol"  napisaĹ‚ w wiadomoĹ›ci grup dyskusyjnych:m4fd3k$qhv$1@dont-email.me...

[...]

Musisz mieć bardzo puste i nudne życie skoro w tym wieku przejmujesz się takimi pierdołami jak moment licytowania na aukcjach :(

Data: 2014-11-18 17:20:29
Autor: Pszemol
"Santana" <santana@interia.pl> wrote in message news:m4g0j9$tmn$1usenet.news.interia.pl...
[...]

Pomyśl jak puste musi być Twoje życie skoro Ty spędzasz go
na czytaniu tego co piszą Ci którzy według Ciebie mają puste...

Data: 2014-11-19 00:42:35
Autor: Santana
Ile dziĹ› warta karta NVIDIA serii 9800?

UĹĽytkownik "Pszemol"  napisaĹ‚ w wiadomoĹ›ci grup dyskusyjnych:m4gk7b$p3j$1@dont-email.me...

[...]

Czytuję Twoje brednie z czystej ciekawości...

Data: 2014-11-18 18:00:49
Autor: Pszemol
"Santana" <santana@interia.pl> wrote in message news:m4glh9$b14$1usenet.news.interia.pl...
[...]

No wiem, czytujesz aby Twoje życie nie było tak puste jak to moje :-)))

Data: 2014-11-19 01:15:26
Autor: Santana
Ile dziĹ› warta karta NVIDIA serii 9800?

UĹĽytkownik "Pszemol"  napisaĹ‚ w wiadomoĹ›ci grup dyskusyjnych:m4gmfs$ai$1@dont-email.me...

[...]

Nie może być takie puste jak Twoje. Ja mieszkam u siebie a nie kątem u kretyna jankesa dla którego jesteś, co najwyżej, przedmiotem żartów :-)))

Data: 2014-11-18 20:11:38
Autor: Pszemol
"Santana" <santana@interia.pl> wrote in message news:m4gnes$ern$1usenet.news.interia.pl...
[...]

I tak trzymaj, poczujesz siÄ™ od razu lepiej :-)

Ja mieszkam u siebie a nie kÄ…tem u kretyna jankesa
dla ktĂłrego jesteĹ›, co najwyĹĽej, przedmiotem ĹĽartĂłw :-)))

Nie wiesz o czym mĂłwisz.

Data: 2014-11-21 14:24:47
Autor: knrdz
W dniu 2014-11-18 o 00:57, Pszemol pisze:

LicytujÄ…c w ostatniej chwili wygrywasz dwojnako:
- raz że nikt nie zdąży przebić Twojego maksimum

Chyba nie rozumiesz jak działa licytacja na allegro. Bazując na Twoim przykładzie z 97 i 98 zł - jeśli przedmiot osiągnął w licytacji cenę 97 zł, to nie znaczy że jeśli zalicytujesz "w ostatniej chwili" 98 to wygrasz aukcję. To znaczy jedynie tyle, że zalicytowanie 97 zł było wystarczającą ofertą żeby przebić poprzednią najwyższą. Jeśli zalicytujesz te 98 a osoba której oferta 97 zł była najwyższa tak naprawdę jako swoje maksimum dała np. 98,01 (ja właśnie zwykle daję końcówkę ,01, właśnie po to żeby odsiać część cwaniaczków "last minute"), to co z tego że system przyjmie Twoją ofertę (bo przebija aktualnie widoczną cenę), skoro aukcji i tak nie wygrasz, a kolejny raz już zalicytować nie zdążysz (sam napisałeś - "w ostatniej chwili").

Data: 2014-11-21 14:51:33
Autor: Stregor
W dniu 2014-11-21 o 14:24, knrdz pisze:> W dniu 2014-11-18 o 00:57, Pszemol pisze:

> [...]
> aktualnie widocznÄ… cenÄ™), skoro aukcji i tak nie wygrasz, a kolejny raz
> już zalicytować nie zdążysz (sam napisałeś - "w ostatniej chwili").

Czepiliście się tego Allegro...

ZacytujÄ™:
"Agent" Allegro (system automatycznej licytacji) będzie licytować za Ciebie, oferując minimalne kwoty potrzebne do przebicia ofert innych uczestników transakcji i jej wygrania (nie przekraczając, oczywiście, maksymalnej kwoty, którą podałeś)."

Więc, jeśli chcę przebić kogoś kto zalicytował 97, to licytuję na przykład 200. A rzeczywiście zapłacę na przykład 102, o ile maksimum poprzedniego licytującego to było 101.

Licytowanie "w ostatniej chwili" daje mi tyle, że ten który dał 101 (a wylicytował 97) nie ma szans na zmianę zdania ("heh, dam może jednak 103? byłem tak blisko!") i powtórnego zalicytowania, czyli podwyższenia ceny dla mnie. A jeśli mi NIE ZALEŻY, to licytuję 200 - moje maksimum - kiedy bądź, przelicytuje mi automat do tego 102 i będzie czekała moja oferta - albo ktoś da ponad 200 (smacznego) albo nie, i kupię za kwotę pomiędzy 102 a 200.

EOT moĹĽe? ;)

--
Pozdrawiam,
Stregor

Data: 2014-11-21 18:18:10
Autor: Pszemol
"Stregor" <stregor@wytnij.to.gmail.com> wrote in message news:546f4366$0$18096$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Zgoda.
Myślę że jeśli do tej pory niektórzy jeszcze tego nie rozumieją to
chyba faktycznie dalsza rozmowa na ten temat jest bezsensowna.

Data: 2014-11-21 23:32:24
Autor: marfi
Użytkownik "Stregor" <stregor@wytnij.to.gmail.com> napisał w wiadomości news:546f4366$0$18096$65785112news.neostrada.pl...
[...]

  ZakĹ‚adaĹ‚em, ĹĽe to oczywiste ...

--
marfi

Data: 2014-11-05 13:59:56
Autor: Budzik
[...]

Sobie najnowszego iphona a siostrzencowi topowa karte sprzed 10lat?
MSPANC :)

Data: 2014-11-05 18:17:49
Autor: Irokez
W dniu 2014-11-05 o 14:59, Budzik pisze:
[...]

A taki Radeon R7-240 za 215 zeta nie będzie szybszy i chłodniejszy od tego dziadka?
Ten staruszek diabli wiedz± czy zaraz nie zdechnie jak to nVidia zwykle czyniła.

--
Irokez

Data: 2014-11-05 17:28:55
Autor: Pszemol
"Irokez" <no.email@wp.pl> wrote in message news:545a5bbf$0$11154$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Widzę że aukcja skończona i przespałem licytację.
Poszła za 118zł, ja chyba i tak tyle nie dałbym... OK.

Data: 2014-11-05 18:34:06
Autor: Pszemol
"Budzik" <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> wrote in message news:XnsA3DC90FD69239budzik61pocztaonetpl127.0.0.1...
[...]

Wybacz, ale sk±d bierzesz pomysł że sobie najnowszego iPhone?
Używam wci±ż prawie 4-letniego iPhone4. Nie jestem rozrzutny.

Data: 2014-11-06 14:09:39
Autor: Dawid
W dniu 2014-11-06 01:34, Pszemol pisze:

Wybacz, ale sk±d bierzesz pomysł że sobie najnowszego iPhone?
Używam wci±ż prawie 4-letniego iPhone4. Nie jestem rozrzutny.

dobre, naprawdę dobre ;-)

Data: 2014-11-07 23:27:29
Autor: JoteR
"Dawid" napisał:

Wybacz, ale sk±d bierzesz pomysł że sobie najnowszego iPhone?
Używam wci±ż prawie 4-letniego iPhone4.

Bo fajfona (iphone 5) utopiłe¶ w kiblu ;->

Nie jestem rozrzutny.

Dlatego chcesz opędzić siostrzeńca przestarzałym grzmotem, którego główn± funkcj± jest zamienianie energii elektrycznej na ciepln±? Daj spokój, zrobisz krzywdę jemu, jego zasilaczowi i portfelowi jego rodziców.

JoteR

Ile dzi¶ warta karta NVIDIA serii 9800?