Ile dzi¶ warta karta NVIDIA serii 9800?

Data: 2014-11-05 01:03:48
Autor: Aleksander
Ile dzi¶ warta karta NVIDIA serii 9800?

"Pszemol" <Pszemol@PolBox.com> wrote in message news:m3bo7k$alq$4dont-email.me...
Żeby miała wyj¶cia od razu na dwa monitory DVI. Na przykład taka:
http://allegro.pl/karta-graficzna-msi-n9800gt-t2d512-ocv2-i4727187626.html

Niezły spam :P ale postarałby¶ się bardziej...

Data: 2014-11-04 18:57:49
Autor: Pszemol
"Aleksander" <fake@fake.fake> wrote in message news:54596963$0$18081$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Nie kapuję... To przecież nie moja aukcja.

Data: 2014-11-05 07:28:12
Autor: januszek
Ile dziĹ› warta karta NVIDIA serii 9800?
Pszemol napisa?(a):

[...]

Niezły spam :P ale postarałbyś się bardziej...

Nie kapujÄ™... To przecieĹĽ nie moja aukcja.

Spamujesz więc pro bono? ;)

j.

--
"Wibbly Wobbly TIMEY WIMEY!!!"