Ile gazu wam pali przy takich temp ok -2

Data: 2016-11-29 07:24:15
Autor: maly
Ile gazu wam pali przy takich temp ok -2
Ile wam pali gazu przy takich stopniach jak dzis, temp ok -2 stopnie
Piszcie jaki dom, jaka temperatura itd

Ja dom 220 m - wczoraj spaliło 15m gazu. temp w domu 20-21 stopni

Data: 2016-11-29 11:52:09
Autor: tomekp
W dniu 29.11.2016 o 07:24, maly pisze:
Ile wam pali gazu przy takich stopniach jak dzis, temp ok -2 stopnie
Piszcie jaki dom, jaka temperatura itd

Ja dom 220 m - wczoraj spaliło 15m gazu. temp w domu 20-21 stopni
Jak kiedyś mierzyłem to mi wychodziło gdzieś koło 8m na dobe razem z CWU. Chałupa mniejsza, ok. 180m2 ale dobrze ocieplona. Poddasze ocieplone pianka PUR - moim skromnym zdaniem najlepsze rozwiazanie.
Teraz pale glownie drewnem bo jakos mi sie to bardziej podoba.
Ilosc opalu na dobe jest srednio skorelowana z temperatura na dworze. Natomiast bardzo skorelowana z predkoscia wiatru...

Data: 2016-11-29 12:58:59
Autor: Zenek Kapelinder
Ile gazu wam pali przy takich temp ok -2
Data: 2016-11-29 22:21:34
Autor: tomek
Ile gazu wam pali przy takich temp ok -2
https://www.youtube.com/watch?v=M6wRnouGZFQ

nie rozumiem pytania...

Data: 2016-11-29 14:21:15
Autor: Zenek Kapelinder
Ile gazu wam pali przy takich temp ok -2
Bo to nie pytanie tylko rada.

Data: 2016-11-30 08:37:52
Autor: tomekp
Ile gazu wam pali przy takich temp ok -2
Bo to nie pytanie tylko rada.

mimo wszystko nie rozumiem... koledze to chyba wszystko kojarzy sie z seksem

Data: 2016-11-29 14:27:02
Autor: Heraklit
Ile gazu wam pali przy takich temp ok -2
Był sobie taki dzień: 29 listopad (wtorek), gdy o godzinie 7:24 *maly* naskrobał(a):

Ile wam pali gazu przy takich stopniach jak dzis, temp ok -2 stopnie
Piszcie jaki dom, jaka temperatura itd

Ja dom 220 m - wczoraj spaliło 15m gazu. temp w domu 20-21 stopni

grzejniki, podłogówka, piec kondensacyjny, tradycyjny z zasobnikiem?

--
Pozdrawiam,

Post stworzono 29-11-2016 09:26:30

Data: 2016-11-30 22:35:55
Autor: Sebastian Biały
On 2016-11-29 07:24, maly wrote:
Ja dom 220 m - wczoraj spaliło 15m gazu. temp w domu 20-21 stopni

Po ile teraz gaz? 2zł? 3zł?

Ile gazu wam pali przy takich temp ok -2