Ile gniazdek w kuchni?

Data: 2009-03-31 20:13:27
Autor: Piotrek
Ile gniazdek w kuchni?
Gniazdka nad blatem będą 15 i 50 cm od zlewu. Muszą być bryzgoodporne?
Okap jest z wtyczką czy luźnym kablem? Niestety w instrukcji nic nie piszą, a muszę jeszcze długo czekać.

u mnie okap byl z wtyczka.
co do ilosci gniazdek to zalezy od tego jaka masz kuchnie(wielkosc oraz rozmieszczenie przestrzeni roboczych).
wg mnie np 7 gniazdek wolnych to przesada zupelna bo nie wyobrazam sobie ze nagle pojawia ci sie w kuchin 7 sprzetow ktore musza byc na raz wykorzystywane.

reszta wg mnie OK

--
pzdr
piotrek

Data: 2009-03-31 21:07:01
Autor: Czabu
Ile gniazdek w kuchni?

Użytkownik "Piotrek" <a@b.ru> napisał w wiadomości news:gqtmam$e52$1opal.futuro.pl...

wg mnie np 7 gniazdek wolnych to przesada zupelna bo nie wyobrazam sobie ze nagle pojawia ci sie w kuchin 7 sprzetow ktore musza byc na raz wykorzystywane.

Chyba nie chodzi o to, żeby zająć wszystkie gniazdka, ale żeby mieć możliwość rozsądnego rozmieszczenia sprzętów. Trochę głupio ustawiać sprzęt tam gdzie jest gniazdko, zamiast tam gdzie wygodnie i gdzie pasuje. Oczywiście wszystko zależy od rozmieszczenia mebli i wielkości kuchni, bo przy powierzchni roboczej np. 1m, 7 gniazdek to jednak faktycznie trochę za dużo ;-)

Pozdrawiam
Czabu

Data: 2009-03-31 21:19:16
Autor: Piotrek
Ile gniazdek w kuchni?
[...]

oczywiscie :)
dlatego najpierw pytalem o kuchnie, wielkosc i rozmieszczenie :)
wiadomo ze jak sie ma np blat i "wyspe" to takie  gniazdek bedzie OK
bo powiedzmy na wyspie z 2 przy blacie 5 i jakos "znikna" te gniazdka a beda pod reka :)
ale jak by ktos mial np 3 mb blatu i tam 7 wolnych gniazdek...... to juz przesada wg mnie

--
pzdr
piotrek

Data: 2009-03-31 21:21:08
Autor: Panslavista
Ile gniazdek w kuchni?

> [...]

beda
pod reka :)
ale jak by ktos mial np 3 mb blatu i tam 7 wolnych gniazdek...... to juz

    Mam tylko 4 nad krótszym blatem, ale podwójnych. I czasem muszę wyłączać
jedne urządzenia, aby załączyć drugie. Gniazd nigdy za dużo, ale pod
zlewozmywakiem lub w innych miejscach lub pozycjach grożących zalaniem nigdy
bym nie umieścił...
    Oczywiscie nie są to jedyne gniazda...

Data: 2009-03-31 21:25:09
Autor: Jan Werbiński
Ile gniazdek w kuchni?
Użytkownik "Panslavista" <panslavista@wp.pl> napisał w wiadomości news:gqtr06$hca$1nemesis.news.neostrada.pl...
jedne urządzenia, aby załączyć drugie. Gniazd nigdy za dużo, ale pod
zlewozmywakiem lub w innych miejscach lub pozycjach grożących zalaniem nigdy
bym nie umieścił...

Pod zlewozmywakiem ludzie montują gniazdka na: bojler podzlewowy, rozdrabniacz, zmywarkę.
I już mamy trzy.

Prywatna http://www.janwer.com/
Nasza siec http://www.fredry.net/

Data: 2009-03-31 21:25:53
Autor: Panslavista
Ile gniazdek w kuchni?

Użytkownik "Jan Werbiński" <janwer_usenet_2008_01@janwer.com> napisał w
wiadomości news:gqtr7n$hmr$1nemesis.news.neostrada.pl...

Fizyk - ryzyk.

Data: 2009-03-31 21:30:23
Autor: Koteczek
Ile gniazdek w kuchni?

Fizyk - ryzyk.

różnicówka

Data: 2009-03-31 21:42:30
Autor: Panslavista
Ile gniazdek w kuchni?

Użytkownik "Koteczek" <nie@spamowac.org> napisał w wiadomości

> Fizyk - ryzyk.

różnicówka

Nadmierna wiara to fanatyzm - a tacy krótko żyją...

Data: 2009-04-01 21:08:33
Autor: Mariusz
Ile gniazdek w kuchni?
Nadmierna wiara to fanatyzm - a tacy krótko żyją...

Rozumiem, że włosy suszysz w pokoju dla bezpieczeństwa, a w łazience wszystko jest na baterie (i to nie te od wody)?
(jakby się ze zlwwu miało lać ciurkiem to co za różnica czy tam są gniazdka czy tuż obok, i tak rozleje sie po blacie, podłodze, wleje się gdziekolwiek... nadepniesz i trup.)

--
Mariusz

Data: 2009-04-02 14:30:05
Autor: Marek Dyjor
Ile gniazdek w kuchni?
Mariusz wrote:
[...]

i będzie święty spokój, facet sai epewni boi spisku żydowskiego.

Data: 2009-03-31 21:30:31
Autor: Marek Dyjor
Ile gniazdek w kuchni?
Panslavista wrote:
[...]

a gdzie chcesz te gniazda dać?

Data: 2009-03-31 21:42:57
Autor: Panslavista
Ile gniazdek w kuchni?

Użytkownik "Marek Dyjor" <mdyjor@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
Panslavista wrote:
> Użytkownik "Jan Werbiński" <janwer_usenet_2008_01@janwer.com> napisał
> w wiadomości news:gqtr7n$hmr$1nemesis.news.neostrada.pl...

> Fizyk - ryzyk.

a gdzie chcesz te gniazda dać?

To nie mój problem.

Data: 2009-03-31 21:45:37
Autor: Jan Werbiński
Ile gniazdek w kuchni?
Użytkownik "Panslavista" <panslavista@wp.pl> napisał w wiadomości news:gqts94
a gdzie chcesz te gniazda dać?

To nie mój problem.

Jak masz podłączoną zmywarkę?

Data: 2009-03-31 21:48:26
Autor: Panslavista
Ile gniazdek w kuchni?

Użytkownik "Jan Werbiński" <janwer_usenet_2008_01@janwer.com> napisał w
wiadomości news:gqtse4$j7q$1nemesis.news.neostrada.pl...

> To nie mój problem.

Jak masz podłączoną zmywarkę?

Na ch... mi zmywarka do dwu talerzy... A jak mam więcej to gar 50 litrów nie
mieści się do domowej zmywarki.

Data: 2009-04-01 01:18:09
Autor: Jan Werbiński

> To nie mój problem.

Jak masz podłączoną zmywarkę?

Na ch... mi zmywarka do dwu talerzy... A jak mam więcej to gar 50 litrów nie
mieści się do domowej zmywarki.

Gotujesz co dwa tygodnie żarcie w tym 50 litrowym garze i później na zmianę nalewasz z niego do dwóch talerzy?

Data: 2009-04-01 04:36:59
Autor: Panslavista
Ile gniazdek w kuchni?

Użytkownik "Jan Werbiński" <janwer_usenet_2008_01@janwer.com> napisał w
wiadomości news:gqu8fd$a5j$2atlantis.news.neostrada.pl...
> [...]
> nie
> mieści się do domowej zmywarki.

Gotujesz co dwa tygodnie żarcie w tym 50 litrowym garze i później na

Przydatność zmywarki w moim domu jest niewielka, sam lubię myć, ciepła woda
na dłoniach relaksuje...

Data: 2009-04-01 10:28:37
Autor: Jeffrey
Ile gniazdek w kuchni?
Panslavista wrote:

Przydatność zmywarki w moim domu jest niewielka, sam lubię myć,
ciepła woda na dłoniach relaksuje...

to twój problem - większość ludzi relaksuje co innego i kupują zmywarki

jeffrey

Data: 2009-03-31 22:00:11
Autor: Marek Dyjor
a gdzie chcesz te gniazda dać?

To nie mój problem.

Jak masz podłączoną zmywarkę?

on mieszka chyba w kurnej chacie i ma kuchnie węglową  :)

Data: 2009-03-31 22:48:30
Autor: Panslavista
Ile gniazdek w kuchni?

Jan Werbiński wrote:
> Użytkownik "Panslavista" <panslavista@wp.pl> napisał w wiadomości

> Jak masz podłączoną zmywarkę?

on mieszka chyba w kurnej chacie i ma kuchnie węglową  :)

Pieprz z sensem.

Data: 2009-03-31 22:29:34
Autor: Jarek P.
Ile gniazdek w kuchni?
Jan Werbiński <janwer_usenet_2008_01@janwer.com> wrote:

Pod zlewozmywakiem ludzie montują gniazdka na: bojler podzlewowy,
rozdrabniacz, zmywarkę.
I już mamy trzy.

Znaczy zmywarki planujesz dwie? Bo jedną uwzględniłes już wczesniej
:-)

J.

Data: 2009-04-01 01:27:51
Autor: Jan Werbiński
Ile gniazdek w kuchni?
Użytkownik "Jarek P." <jarek[kropka]p@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:gqtufe$t4d$2inews.gazeta.pl...
[...]

Na razie jedną. To czwarte gniazdko nie wiem po co. Chyba je skreślę.
Chyba że macie jakieś pomysły na gadżety montowane pod zlewem?
:-)

Data: 2009-04-01 10:32:24
Autor: Jeffrey
Ile gniazdek w kuchni?
Jan Werbiński wrote:

Na razie jedną. To czwarte gniazdko nie wiem po co. Chyba je skreślę.
Chyba że macie jakieś pomysły na gadżety montowane pod zlewem?
:-)

ja mam zmywarkę kuchenkę ( ale tylko piekarnik bo reszta jest gazowa) i lodówkę w dalekiej przyszłości rozdrabniacz
wszystko zalerzy od układu kuchni i warunków lokalnych
generalnie sprawdza się zasada że lepiej jedno za dużo niż jedno za mało

jeffrey

Data: 2009-04-01 10:33:53
Autor: Jarek P.
Ile gniazdek w kuchni?

"Jan Werbiński" <janwer_usenet_2008_01@janwer.com> wrote in message news:gqu9j6$89l$2nemesis.news.neostrada.pl...

Chyba że macie jakieś pomysły na gadżety montowane pod zlewem?

Automatycznie wysuwany i otwierany kosz na śmieci :-)

J.

Data: 2009-04-01 15:39:40
Autor: annikka
Ile gniazdek w kuchni?
Jarek P. pisze:

[...]

Ale do tego chyba prąd nie jest potrzebny?

A.

Data: 2009-04-01 18:34:58
Autor: Jarek P.
Ile gniazdek w kuchni?
annikka <annikka@nospam.pl> wrote:

Ale do tego chyba prąd nie jest potrzebny?

Za głębokiego PRLu takie rzeczy załatwiał kosz podwieszony na drzwiczkach i kawałek sznurka do podnoszenia klapy, ale tutaj dyskutujemy o kuchni hi-tech i oczywiście o tak prymitywnych rozwiązaniach nie może być mowy. Miałem na myśli kosz, który po otwarciu drzwi wyjedzie na poruszającym się na prowadnicach wózku, zrobi "ping" (bez "ping" się nie liczy) i otworzy... nienie, nic nie otworzy. Najpierw zaświeci wyświetlacz, na którym będzie podczne menu pozwalające wybrać rodzaj wyrzucanych śmieci. Potem dopiero otworzy się stosowna komora. I zrobi "pong" oczywiście.

J.

Data: 2009-04-01 19:39:01
Autor: annikka
Ile gniazdek w kuchni?
Jarek P. pisze:
[...]

To ja poczekam aż wymyślą samo wyrzucające, no i samo sortujące się śmieci. I bez ping-ponga, koniecznie. ;-)

A.

Data: 2009-04-01 21:05:54
Autor: Jarek P.
Ile gniazdek w kuchni?
annikka <annikka@nospam.pl> wrote:

To ja poczekam aż wymyślą samo wyrzucające, no i samo sortujące się
śmieci. I bez ping-ponga, koniecznie. ;-)

Ale to już było. Niejaki Zajdel, Janusz w któryms ze swych opowiadań przedstawił świat, w którym wszystkie przedmioty codziennego użytku miały swój termin używalności. Po przekroczeniu owego terminu ulegały biodegradacji. Takiej delikatnie mówiąc dość szybkiej biodegradacji. Przykładowo, ubierając się na oficjalne spotkanie w pracy należało raczej zwrócić uwagę, czy spodnie, które się zakłada, aby nie zbliżają się do końca terminu ważności :-)

J.

Data: 2009-04-01 22:38:00
Autor: Jan Werbiński
Ile gniazdek w kuchni?
Użytkownik "Jarek P." <jarek[kropka]p@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:gr0dug$gfo$1inews.gazeta.pl...
[...]

Czy w tym opowiadaniu samochód, któremu się kończył termin zostawiał rozpędzonych pasażerów na drodze?

Data: 2009-04-02 00:25:30
Autor: Jarek P.
Ile gniazdek w kuchni?
Jan Werbiński <janwer_usenet_2008_01@janwer.com> wrote:

Czy w tym opowiadaniu samochód, któremu się kończył termin zostawiał
rozpędzonych pasażerów na drodze?

tak :-)
Tytuł opowiadania "... et in pulverem reverteris"

J.

Data: 2009-04-01 23:11:18
Autor: Krzysztof W.
Ile gniazdek w kuchni?
annikka pisze:
Jarek P. pisze:
[...]

Tu się Panie i Panowie nie śmiejcie. Firma Blum ma w ofercie mechanizmy do szuflad zwane Servo-Drive, które to są zasilane elektrycznie właśnie. Działają tak, że wystarczy je puknąć by się wysunęły, drugie puknięcie chowa. Ponieważ do śmietników typu sortownik wysuwany niczym szuflada (szczerze mówiąc bardzo polecam), można również zamocować wspomniane mechanizmy, to i śmietnik wyjedzie prawie sam. I bez żadnego "ping". :)

http://www.blum.pl/popup/video/servodrive_tomparents/servodrive_tomparents_pl.php?up_site=pl&up_lang=pl&pmod=slm&pmod=slm

Arte

Data: 2009-04-02 00:26:29
Autor: Jarek P.
Ile gniazdek w kuchni?
Krzysztof W. <krzyswi@onet.eu> wrote:

prawie sam. I bez żadnego "ping". :)

Jak bez "ping" to się nie liczy. Musi coś robić "ping".

J.

Data: 2009-04-01 21:20:29
Autor: William Bonawentura
Ile gniazdek w kuchni?

Użytkownik "Jarek P." <jarek[kropka]p@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:gr053g$3at$1inews.gazeta.pl...
[...]

Adam Słodowy 30 lat temu zrobił szafkę kuchenną ze sprężyną, która owierała się po naciśnięciu przycisku i podnosiła klapę kosza.

Ile gniazdek w kuchni?