Ile gniazdek w kuchni?

Data: 2009-04-01 10:50:27
Autor: Kasia
Ile gniazdek w kuchni?
Użytkownik "Jan Werbiński" <janwer_usenet_2008_01@janwer.com> napisał w wiadomości news:gqtm81$qtv$1atlantis.news.neostrada.pl...
Planuję sobie i jak bym nie liczył to wychodzi mi 21 gniazdek i 1 puszka. Zakładam nieużywanie żadnych przedłużaczy ani listew.

Przewidziałeś gniazdko w pobliżu kuchenki? Do przypięcia robota lub blendera, ubijajacego coś na parze lub mieszajacego w gotującym się garnku?

Kasia

Data: 2009-04-01 11:14:30
Autor: Panslavista
Ile gniazdek w kuchni?

Użytkownik "Kasia" <ka_thyBEZ@TEGOgazeta.pl> napisał w wiadomości
> [...]

Przewidziałeś gniazdko w pobliżu kuchenki? Do przypięcia robota lub
blendera, ubijajacego coś na parze lub mieszajacego w gotującym się

On po takich wydatkach 20 lat będzie jadł suchy prowiant zbierany na
śmietnikach.

Data: 2009-04-01 11:26:37
Autor: Jan Werbiński
Ile gniazdek w kuchni?
Użytkownik "Panslavista" <panslavista@wp.pl> napisał w wiadomości news:gqvbd9
On po takich wydatkach 20 lat będzie jadł suchy prowiant zbierany na
śmietnikach.

Myślę, że zaoszczędzę bardzo duże pieniądze na pożarze, który się nie wydarzy dzięki rezygnacji ze smażących się przedłużaczy.
Wznoszę za to toast!
;-)
Prywatna http://www.janwer.com/
Nasza siec http://www.fredry.net/

Data: 2009-04-02 09:04:18
Autor: kris
Ile gniazdek w kuchni?

Użytkownik "Jan Werbiński" <janwer_usenet_2008_01@janwer.com> napisał w wiadomości news:gqvchg$o9d$1nemesis.news.neostrada.pl...
[...]

Przedłuzacze niewygodne to fakt ale zeby od razu pozar powodowały to urban legend.
A tak na marginesie 21 gniazdek w kuchni to przesada- no chyba ze kuchnia ma z 50mkw.
A w praktyce tak jak detektyw napisał- i tak nie dopasujesz teraz- i albo zostanie i sie przyzwyczisz albo bedziesz przerabiał.
Ja mam dwa podwójne nad blatem+ lodówka + kuchenka. Kolejne to piekarnik i mikrofala(podwójne schowane za zabudową).
I wystarcza. Ewe mozesz dodać cos takiego
http://www.allegro.pl/item567560668_teleblok_slupek_pradowy_do_montazu_w_blacie.html
Link pierwszy z brzegu ale znajdziesz sporo tańsze bez problemu.

Krzysiek

Data: 2009-04-01 11:25:08
Autor: Jan Werbiński
Ile gniazdek w kuchni?
[...]

4 szt. Jedno stale zajęte na czajnik a reszta wolne.
Robot ma swoje gniazdka w dwóch innych miejscach. :-)