Ile gniazdek w kuchni?

Data: 2009-04-02 00:52:26
Autor: kogutek
Ile gniazdek w kuchni?
Planuję sobie i jak bym nie liczył to wychodzi mi 21 gniazdek i 1 puszka. Zakładam nieużywanie żadnych przedłużaczy ani listew.
Na wysokości 30 7 szt: 4 wolne, lodówka, terma podumywalkowa (sterowana czasowo), zmywarka
Wysokość 75 3szt: piekarnik, mikrofala, 1 wolne (np na ekspres do zabudowy;-) oraz puszka na płytę (w tym 4 pod zlewem IP 44). Nie za dużo pod zlewem?
Wysokość 105 9szt: robot, czajnik, 7 wolnych, z czego 3 wolne na środku przestrzeni roboczej, a 4 z boków.
Wysokość  ok 185: okap
Wysokość 240: światła do szafek.

O czym zapomniałem? Gdzie powinno być gniazdo lodówki zabudowanej wys 177?

Gniazdka nad blatem będą 15 i 50 cm od zlewu. Muszą być bryzgoodporne?
Okap jest z wtyczką czy luźnym kablem? Niestety w instrukcji nic nie piszą, a muszę jeszcze długo czekać.
-- Jan Werbiński       O0oo....._[:]) bul, bul, bul
Prywatna http://www.janwer.com/
Nasza siec http://www.fredry.net/

Mam 18 gniazdek w kuchni i czasami jedno więcej by się przydało. Poszedłem na
całość. Kopiłem listwy od przedłużaczy każda po 3 i 4 gniazdka. I po podłączeniu
zamurowałem na równo ze ścianą. Tam gdzie kafelki do poziomu kafelków i na
laserze wycięta maska z blachy nierdzewnej.  Miałem dość ciągłego wyłączania
czegoś żeby na przykład telefon podłączyć ( 6 telefonów w domu, nie ma wafla
żeby się jakiś nie ładował jak chcę swój naładować). Wnerwiało nie też ciągła
luzowanie się gniazdek w puszkach od ciągłego wtykania i wyciągania wtyczek.
Teraz zamurowane, ścianę przewrócę zanim się obluzuje. Na początku miałem obawy
ze jak się coś upali w takim zamurowanym gniazdku to trzeba będzie kuć. Po 10
latach nic się nie dzieje. Bo niby co ma się dziać jak od momentu wsadzenia
wtyczki od zmywarki nikt jej nie wyciągał. Za to w łazience gdzie mam za mało
gniazdek i czasami trzeba którąś wtyczkę wyjąć żeby coś innego podłączyć
gniazdka się uwalają. Kit z gniazdkami. Uwalają się wtyczki. Jak Ci wyszło ze w
jakimś punkcie wystarczą dwa to dawaj trzy. Miejsca na podłodze nie zajmują
tylko na ścianie.    --

Ile gniazdek w kuchni?