Ile godzin grania - POP

Data: 2009-05-14 11:04:59
Autor: Ziomall
Ile godzin grania - POP
Ile godzin trzeba przeznaczyc na ukonczenie Prince of Persia? Tak mniej wiecej. W ogole jest jakas strona w necie gdzie cos takiego jest podawane?

Pozdr.
Ziomall

Data: 2009-05-14 02:25:35
Autor: skizzie
Ile godzin grania - POP
On 14 Maj, 11:04, "Ziomall" <ziomall666@_wytnij_to_tlen.pl> wrote:
[...]

Poniżej 12 :) Kuzyn przeszedł Prince'a i za pierwszym razem wpadł mu
puchar za ukończenie gry w czasie 12 godzin.

Data: 2009-05-14 11:41:04
Autor: Paweł Tyll
Ile godzin grania - POP
On Thu, 14 May 2009 11:25:35 +0200, <skizzie@poczta.fm> wrote:
Poniżej 12 :) Kuzyn przeszedł Prince'a i za pierwszym razem wpadł mu
puchar za ukończenie gry w czasie 12 godzin.
Ale nie wpadĹ‚ mu puchar za ukoĹ„czenie gry z zebranym tysiÄ…cem kulek.  Przelecenie gry to z 7-8 godzin za pierwszym razem, jeĹĽeli siÄ™ nie chce w  niÄ… zagĹ‚ebiać. Ja na tÄ™ grÄ™ poĹ›wiÄ™ciĹ‚em efektywnie ze 2 dni grania ;)

Data: 2009-05-14 02:45:19
Autor: skizzie
Ile godzin grania - POP
On 14 Maj, 11:41, Paweł Tyll <p...@wytnij.75.pl> wrote:

Ale nie wpadł mu puchar za ukończenie gry z zebranym tysi±cem kulek..
Przelecenie gry to z 7-8 godzin za pierwszym razem, jeżeli się nie chce w
ni± zagłebiać. Ja na tę grę po¶więciłem efektywnie ze 2 dni grania ;)

No nie wpadł. Po prostu skończył grę bez szczegółowej eksploracji ale
też bez napinania się "byle do przodu".

Data: 2009-05-14 12:07:26
Autor: rhao
Ile godzin grania - POP
Paweł Tyll pisze:
On Thu, 14 May 2009 11:25:35 +0200, <skizzie@poczta.fm> wrote:
Poniżej 12 :) Kuzyn przeszedł Prince'a i za pierwszym razem wpadł mu
puchar za ukończenie gry w czasie 12 godzin.
Ale nie wpadł mu puchar za ukończenie gry z zebranym tysiącem kulek. Przelecenie gry to z 7-8 godzin za pierwszym razem, jeżeli się nie chce w nią zagłebiać. Ja na tę grę poświęciłem efektywnie ze 2 dni grania ;)

u mnie 10 godzin starczylo na 1000gs (nie bylo jeszcze platnego zakonczenia;/ )

Data: 2009-05-14 22:57:30
Autor: Dysiek
Ile godzin grania - POP

u mnie 10 godzin starczylo na 1000gs (nie bylo jeszcze platnego
zakonczenia;/ )

Jakiego?

Pozdrawiam
Dysiek

Data: 2009-05-14 22:59:11
Autor: skizzie
Ile godzin grania - POP
On 14 Maj, 22:57, "Dysiek" <b...@brak.pl> wrote:
> u mnie 10 godzin starczylo na 1000gs (nie bylo jeszcze platnego
> zakonczenia;/ )

Jakiego?

Nie było jeszcze DLC zwanego Epilogiem czyli najbardziej
spektakularnego skoku na kasę w historii DLC :) Niedługo po tym palmę
pierwszeństwa przej±ł Capcom z płatnym trybem versus w RE5.

Data: 2009-05-15 09:08:35
Autor: Dysiek
Ile godzin grania - POP
Nie było jeszcze DLC zwanego Epilogiem czyli najbardziej
spektakularnego skoku na kasę w historii DLC :) Niedługo po tym palmę
pierwszeństwa przej±ł Capcom z płatnym trybem versus w RE5.

No ok, ale DLC to dodatek - to w wersji bez niego jest jakies zakonczenie (tylko bez spojlerow prosze) czy fabula urywa sie w polowie?

Pozdrawiam
Dysiek

Data: 2009-05-15 01:59:01
Autor: skizzie
Ile godzin grania - POP
On 15 Maj, 09:08, "Dysiek" <b...@brak.pl> wrote:

No ok, ale DLC to dodatek - to w wersji bez niego jest jakies zakonczenie
(tylko bez spojlerow prosze) czy fabula urywa sie w polowie?

Akurat w przypadku tego DLC panuje powszechna opinia, że płatny Epilog
to wła¶ciwe zakończenie gry, które zostało z finalnej wersji usunięte
i sprzedane w postaci DLC.

Data: 2009-05-15 09:19:47
Autor: SimonX
Ile godzin grania - POP
Dnia 15-05-2009 o 09:08:35 Dysiek <brak@brak.pl> napisał(a):

Nie byÂło jeszcze DLC zwanego Epilogiem czyli najbardziej
spektakularnego skoku na kasĂŞ w historii DLC :) NiedÂługo po tym palmĂŞ
pierwszeñstwa przej±³ Capcom z p³atnym trybem versus w RE5.

No ok, ale DLC to dodatek - to w wersji bez niego jest jakies zakonczenie
(tylko bez spojlerow prosze) czy fabula urywa sie w polowie?

Pozdrawiam
Dysiek

jest, ale takie, ze tak powiem dosc otwarte na kontynuacje :)

--
pozdr. Szymon
PSN ID: sbronko

Data: 2009-05-15 13:41:42
Autor: Paweł Tyll
Ile godzin grania - POP
On Fri, 15 May 2009 09:19:47 +0200, SimonX <sbronko@_usunmnie_gmail.com>  wrote:
jest, ale takie, ze tak powiem dosc otwarte na kontynuacje :)
Nie to, ĹĽeby zakoĹ„czenie epilogu byĹ‚o zamkniÄ™te jeĹĽeli chodzi o  kontynuacjÄ™. ;)

Data: 2009-05-17 10:28:09
Autor: pjacek@wp.pl
Ile godzin grania - POP

"Dysiek" <brak@brak.pl> wrote in message news:guj4dk$9u1$1inews.gazeta.pl...

No ok, ale DLC to dodatek - to w wersji bez niego jest jakies zakonczenie (tylko bez spojlerow prosze) czy fabula urywa sie w polowie?

DLC konczy sie mniej wiecej tak samo jak jak pelna gra. Jesli ktos oczekuje zakonczenia to sie grubo zawiedzie.
IMO Epilog jest przeznaczone dla graczy ktorzy pokochali bieganie po scianach i chca jescze sie w to pobawic, przy czym tu jest to trudniej.
Za pelna gre z DLC dalem 10 funtow, ale za sam dlc nie zaplacilbym 7.99.

Pozdrawiam

Data: 2009-05-15 09:38:04
Autor: Piotr Gnyp
Ile godzin grania - POP
..::On Thu, 14 May 2009 22:59:11 -0700 (PDT), in <98c88856-366d-476a-a23b-b649e9970a53@x6g2000vbg.googlegroups.com>
..::skizzie@poczta.fm wrote:
Niedługo po tym palmę
pierwszeństwa przejął Capcom z płatnym trybem versus w RE5.

Eeee tam.

--
Toread@IRCNet::gg#23475::DSA#BEC9A444::http://polygamia.pl
"We've been too long American dreaming

Data: 2009-05-15 01:54:18
Autor: skizzie
Ile godzin grania - POP
On 15 Maj, 09:38, Piotr Gnyp <tor...@NOSPAM.discordia.pl> wrote:
.::On Thu, 14 May 2009 22:59:11 -0700 (PDT), in <98c88856-366d-476a-a23b-b649e9970...@x6g2000vbg.googlegroups.com>

.::skiz...@poczta.fm wrote:
> Niedługo po tym palmę
> pierwszeństwa przej±ł Capcom z płatnym trybem versus w RE5.

Eeee tam.

A mało to minut na podcastach wałkowali¶cie wtedy temat DLC ;) ?

Data: 2009-05-15 11:18:48
Autor: Piotr Gnyp
Ile godzin grania - POP
..::On Fri, 15 May 2009 01:54:18 -0700 (PDT), in <62aec0cc-6676-48a9-b27e-d0d01c6ea2d4@p4g2000vba.googlegroups.com>
..::skizzie@poczta.fm wrote:
A mało to minut na podcastach wałkowaliście wtedy temat DLC ;) ?

Trochę wałkowaliśmy ;> Anyway - ten tryb do RE5 mi nie przeszkadza.
Zakończenie PoPa już bardziej.

--
Toread@IRCNet::gg#23475::DSA#BEC9A444::http://polygamia.pl
"w niektórych momentach zdaje się, jakby artysta nie dopił piwa i nie

Data: 2009-05-14 12:18:20
Autor: Ziomall
Ile godzin grania - POP

Użytkownik "Paweł Tyll" <p@wytnij.75.pl> napisał w wiadomo¶ci news:op.utwyiq0mdpn5qiofca...
[...]

Nieeee no, nie bede tracil zycia dla jakis kuleczek ;) Po prostu pograc chcialem i tyle. Achievement'y mnie jakos nie jaraja. Chociaz w Bioshock udalo mi sie zebrac jakies 90%. Za to w Gearsach moze z 10% :). Czyli na 12h rozrywki moge liczyc - co w przelozeniu da mi jakies 2 tygodnie gry :)

Pozdr.
Ziomall

Data: 2009-05-14 17:40:40
Autor: Paweł Tyll
Ile godzin grania - POP
On Thu, 14 May 2009 12:18:20 +0200, Ziomall  <ziomall666@_wytnij_to_tlen.pl> wrote:
Nieeee no, nie bede tracil zycia dla jakis kuleczek ;)
Dostanie się do każdej kuleczki to duża część przyjemności z gry ;)

Data: 2009-05-14 10:11:41
Autor: mariuszborkiet
Ile godzin grania - POP
On May 14, 4:40 pm, Paweł Tyll <p...@wytnij.75.pl> wrote:
On Thu, 14 May 2009 12:18:20 +0200, Ziomall  <ziomall666@_wytnij_to_tlen.pl> wrote:
> Nieeee no, nie bede tracil zycia dla jakis kuleczek ;)

Dostanie się do każdej kuleczki to duża czę¶ć przyjemno¶ci z gry ;)

pod warunkiem, ze jest sie masochista, ewentualnie fetyszysta
kuleczkowym ;)

Data: 2009-05-15 14:08:15
Autor: dziki
Ile godzin grania - POP
Użytkownik <mariuszborkiet@gmail.com> napisał w wiadomo¶ci news:b6c79624-daa8-4af1-a438-6573caf88476u10g2000vbd.googlegroups.com...

Dostanie się do każdej kuleczki to duża czę¶ć przyjemno¶ci z gry ;)

pod warunkiem, ze jest sie masochista, ewentualnie fetyszysta
kuleczkowym ;)

a mi sie przyjemnie zbieralo, przy okazji widoczki podziwialem, a gra pekla jakos w tydzien - cos miedzy 10 -15h.

pozdrawiam,
dziki.

Data: 2009-05-15 14:14:39
Autor: Ziomall
Ile godzin grania - POP
a mi sie przyjemnie zbieralo, przy okazji widoczki podziwialem, a gra pekla jakos w tydzien - cos miedzy 10 -15h.

Wlasnie POP przyszli (wer. PL), przy moim tepie gry licze na jakies 2 tygodnie zabawy. Potem L4D i RE5 bo do tego czasu wyjdzie Bioshock 2 ;)

Pozdr.
Ziomall

Ile godzin grania - POP