Ile groszy ma z³otówka?

Data: 2011-07-07 23:23:06
Autor: Ikselka
Ile groszy ma z³otówka?
Dnia Thu, 7 Jul 2011 16:27:30 +0000 (UTC), goten napisa³(a):

Dlaczego zatem urzêdnicy nie potrafi±/
nie chc±(?) tak ustaliæ zasad przetargu, ¿eby ew. tak drobna pomy³ka nie kosztowa³a nas podatników milionów z³otych gdy¿ odrzucono najtañsz± ofertê?

Bo powinni przyj±æ najlepsz±, a niekoniecznie najtañsz±. Nas, podatników,
nie staæ na tanie badziewie.
--
XL
Prawda o GMO: http://supermozg.gazeta.pl/supermozg/1,91628,9569172,GMO___lobbing__wiara_i_polityczna_wola.html#ixzz1PrYQPpgy

Data: 2011-07-08 01:45:55
Autor: Przemys³aw Adam ¦miejek
Ile groszy ma z³otówka?
W dniu 07.07.2011 23:23, Ikselka pisze:
[...]

A je¶li przetarg jest na dostarczenie materia³ów i wszyscy dostarczaj±
to samo? Np. gaziki do operacji?

--
Przemys³aw Adam ¦miejek

Niech ¿adne nieprzyzwoite s³owo nie wychodzi z ust waszych,
ale tylko dobre, które mo¿e budowaæ, gdy zajdzie potrzeba,
aby przynios³o b³ogos³awieñstwo tym, którzy go s³uchaj±. (Ef 4,29)

Data: 2011-07-08 06:19:43
Autor: RadoslawF
Ile groszy ma z³otówka?
Dnia 2011-07-08 01:45, U¿ytkownik Przemys³aw Adam ¦miejek napisa³:

A je¶li przetarg jest na dostarczenie materia³ów i wszyscy dostarczaj±
to samo? Np. gaziki do operacji?

To nale¿y kupiæ dro¿sze ale wyja³owione.
:-)

Pozdrawiam

Data: 2011-07-08 06:43:25
Autor: NKAB -
generalnie...
Za przetargi powinien byæ kto¶ odpowiedzialny,
kto¶ kto jest fachowcem w danej dziedzinie
i ten kto¶ ma wiedzieæ jakiego wykonawcê/dostawcê wybiera.
Wybierze ¼le - czapa.

Partie polityczne do tego siê nie nadaj±
bo to na ogó³ zorganizowane grupy przestêpcze
znaj±ce siê na wy³±cznie z³odziejstwie.

Andrzej.

Data: 2011-07-08 18:55:45
Autor: goten
generalnie...
Dnia Fri, 08 Jul 2011 06:43:25 +0000, NKAB - napisał(a):

Za przetargi powinien być ktoś odpowiedzialny, ktoś kto jest fachowcem w
danej dziedzinie i ten ktoś ma wiedzieć jakiego wykonawcę/dostawcę
wybiera. Wybierze źle - czapa.

Partie polityczne do tego się nie nadają bo to na ogół zorganizowane
grupy przestępcze znające się na wyłącznie złodziejstwie.

Andrzej.

Wszystko pięknie, ale ja dalej nie wiem - czy np. Urząd Gminy MUSI przy ogłaszaniu przetargu w SIWZ podawać, że cenę można tylko do dwóch miejsc po przecinku?

Data: 2011-07-08 22:39:28
Autor: RadoslawF
generalnie...
Dnia 2011-07-08 20:55, U¿ytkownik goten napisa³:

Partie polityczne do tego siê nie nadaj± bo to na ogó³ zorganizowane
grupy przestêpcze znaj±ce siê na wy³±cznie z³odziejstwie.

Andrzej.

Wszystko piêknie, ale ja dalej nie wiem - czy np. Urz±d Gminy MUSI przy og³aszaniu przetargu w SIWZ podawaæ, ¿e cenê mo¿na tylko do dwóch miejsc po przecinku?

Podchodzisz do tego ze z³ej strony.
Nie musi ale mo¿e, tak ja ty czy twoja firma nie musi
w takim przetargu startowaæ, ale oczywi¶cie mo¿e.
Bo chyba nie chcesz zaskar¿yæ UG ¿e nie musia³ a sobie
co¶ za¿yczy³.

Pozdrawiam

Ile groszy ma z³otówka?