Ile grozi za taki patent?

Data: 2011-10-22 13:57:05
Autor: =Marcos=
Ile grozi za taki patent?
Ile albo co dokladnie.

http://img580.imageshack.us/img580/4756/img0655e.jpg

Ciekawe prawda? Nalepka na szybie wyglada OK... pozalowal na nowe gdy zgubil oryginalna? Sposob na fotoradar? W internecie natrafilem na font uzywany do produkcji tablic, mogl sie bardziej postarac to bym sie nie zainteresowal :>

Nie widzę nalepki na tablicach. Na przedostatnim przeglądzie technicznym diagnosta porównywał u mnie numery seryjne czy coś na hologramie nalepki na tablicy rejestracyjnej i na nalepce na szybie. Informował, że gdyby się nie zgadzało, to przeglądu nie przejdzie.

--
Marcos
marcos [AT] wyprawa . info

http://www.wyprawa.info

Data: 2011-10-22 14:51:26
Autor: tck
Ile grozi za taki patent?

Użytkownik "=Marcos=" <marcos.MALPA@.wyprawa.NIE.DLA.SPAMU.info> napisał w wiadomości news:j7ub09$mi8$1inews.gazeta.pl...
[...]

musi sie zgadzac numer na wlepce w DR i na tablicach, 'szybowa' naklejka nie jest z nimi powiazana.

--
pozdr

tck(at)top.net.pl

Data: 2011-10-22 18:08:07
Autor: =Marcos=
Ile grozi za taki patent?
[...]

Wniosek jest jednak taki, że jakaś oficjalna naklejka na tablicach musi być i czasem ją sprawdzają.

--
Marcos
marek [AT] microstock . pl

Ile grozi za taki patent?