Ile hakow na konusa ma Giertych ?

Data: 2010-02-18 10:56:15
Autor: cirrus
Ile hakow na konusa ma Giertych ?
Użytkownik "cyc" <ja@ja.pl> napisał w wiadomości news:hlh7tr$r63$1news.onet.pl...
Romus nie wycofuje sie z wypowiedzinych wczoraj slow , wrecz przeciwnie potiwrdza je i mowi , ze podobnych spraw dotyczacych kponusa ma znacznie wiecej i ze afera z dziadkie w wermachcie  przy tym co wie o kaczce to
pikus  !.
Nie odzegnuje sie od tego aby je upublicznic a jesli to zrobi t moze byc ciekawie .
Nie powiem aby nie wybral Romus zlego czasu , wprost przeciwnie czas na "spowiedz " doskonaly i to nie tylko ze wzgledu na zblizajac sie sw. Wielkanoscne .
Czy wstrzasnie nasza polityczna scena ?. Mam nadzieje  na tyle , ze
pozwoli  to wymiesc polityczne pisonieczystosci do szamba .
cyc

W odwodzie jest jeszcze Andrew, on też kociokwikowi nie daruje.

--
stevep

Data: 2010-02-18 11:24:06
Autor: awe

Użytkownik "cirrus" <cirrus@tinvalid.kdami.net> napisał w wiadomości news:hlj014$tt0$1news.vectranet.pl...
[...]

Czyli bedzie opowiadal co mu tylko na jezor wlezie? Anety tez podobno nie gwalcil. Ja mu wierze..
awe

Ile hakow na konusa ma Giertych ?