Ile (i gdzie) za diagnostykę silnika? (Wrocław)

Data: 2009-09-29 10:35:35
Autor: Cyneq
Ile (i gdzie) za diagnostykę silnika? (Wrocław)
Robert pisze:
Witam

Za dni parę wybieram się w dłuuuższą trasę i chciałem, żeby jakiś
fachman podpiął się komputerkiem do auta i zobaczył, czy tam się
coś złego nie dzieje... Zbyt często włącza mi się kontrolka silnika
- nie chciałbym, żeby za granicą coś mi się przytrafiło.
Podjechałem dziś do jednego z wrocławskich punktów serwisowych/
diagnostycznych. Podano mi cenę ~250 zł.
Trochę dużo...

To już lepiej kup kabelek, może nawet taniej wyjść, a jak złożysz się z kolegą to już zupełnie grosze.

Podpowiecie, gdzie można się wybrać z Oplem Corsą B (1999) na jakiś
przegląd/diagnostykę za przyzwoite pieniądze?
(Wrocław)

Jakiś niezły naprawiacz jest podobno na Pełczyńskiej, o ile nie przekręciłem.

--
Cyneq

Ile (i gdzie) za diagnostykę silnika? (Wrocław)