Ile jest wart warszawski rower miejski?

Data: 2017-10-20 19:17:59
Autor: ń
Ile jest wart warszawski rower miejski?
Czy znana jest cena zakupu i wartość powiedzmy rocznego roweru?
Znalazłem taki i myślę, że należy mi się ustawowe 10% znaleźnego :-o
Kto konkretnie jest właścicielem rowerów, jakaś spółka komercyjna czy spółka miejska (bo chyba nie samo m.st. W-wa)?

Data: 2017-10-22 12:33:20
Autor: ń
Ile jest wart warszawski rower miejski?
Kurczę - czy nikt niewie, ile za sztukę kosztowały / są warte (może wg jakiejś zawieranej umowy "najmu"? nigdy nie korzystałem z tego sprzętu) rowery miejskie - jeśli nie w W-wie to może choć w innych miastach

-- -- -

Data: 2017-10-22 19:05:45
Autor: ToMasz
W dniu 22.10.2017 o 12:33, ń pisze:
[...]

Dam sobie jaja ogolić (no może przesadzam, ale tak było we wszystkich podobnych sytuacjach) że te rowery w zakupie są horrendalnie drogie. Tak jest lepiej. Można dać większą łapówkę, można sie domagać odszkodowania od ubezpieczyciela.
Natomiast "znaleźne" to raczej gdy ktoś zgłosił utratę. Ja rozumiem że znalazłeś, ale jak jesteś grzeczny - oddaj, jak nie - wymontuj co Ci się przyda, resztę zezłomuj.

ToMasz

Data: 2017-10-23 04:31:21
Autor: zbrochaty
W dniu niedziela, 22 października 2017 19:05:51 UTC+2 użytkownik ToMasz napisał:
> [...]
Natomiast "znaleźne" to raczej gdy ktoś zgłosił utratę. Ja rozumiem że znalazłeś, ale jak jesteś grzeczny - oddaj, jak nie - wymontuj co Ci się przyda, resztę zezłomuj.

@Ń Cwaniaczek od znaleźnego...
Na pewno dadzą ci znależne, po to abyś pochwalil sie w necie ile dostales i jak szybko. Wiesc sie rozniesie i miejscowi zule beda odcinać rowery i zgłaszac sie po znaleźne aby dostac stówke na wódeczke.

Inna osoba, notabene własciciel serwisu rowerowego w Bytomiu,  namawia pierwszego aby zrobił w trąbę Veturilo i rozmontował rower na częsci. Niezła etyka biznesu... Ciekawe, czy tak samo traktuje swoich klientów. A może to jakiś "Dr Jekyll Mr hyde"
Aż sie prosi, aby wyslac link tej "dyskusji" do Veturillo, poproszą operatora o dane personalne i beda dochodzić swojej własności

Data: 2017-10-23 13:52:37
Autor: m
ToMasz napisał:
[...]

Hej, ale czemu cwaniaczek? Znaleźne to jest coś co się znalazcy należy
jak psu micha.

p. m.

Data: 2017-10-23 13:59:00
Autor: Liwiusz
ToMasz napisał:
[...]

Pewnie spór jest o to, czy rzeczywiście było to "znalezienie", i czy rower był "zgubiony".

No i do kogo należy się zgłosić po to znaleźne, skoro operator Veturilo może być już zaspokojony za zgubiony rower na mocy kary umownej od wypożyczającego (od 1900zł do 12000zł w zależności od typu roweru).

--
Liwiusz

Data: 2017-10-23 10:08:33
Autor: Liwiusz

http://polskanarowery.sport.pl/blogi/tylkodlarowerow/2012/09/najdrozsza_blaszka_swiata/1

--
Liwiusz

Data: 2017-10-23 05:19:31
Autor: Olivander
Ile jest wart warszawski rower miejski?
Dlatego trzeba być chorym na głowę, lub do cna skorumpowanym pierdzistołkiem z rozrzutnej administracji miejskiej, żeby teraz, na początku XXIw, dopuszczać do tego interesu niemiecką, czyli drogą, firmę o zapędach monopolisty, a potem narzekać, że rowery są drogie, że dopłaty drenują miejski budżet, że jak w Dreźnie pada deszcz, to w Warsiafie nie można pożyczyć roweru. Kiedyś nie było porządnej konkurencji, z odpowiednim doświadczeniem i sprzętem. Teraz już jest. Nawet Romet robi takie systemy, a to przynajmniej częściowo lokalna firma. Można by też śmiało wpuścić Chińczyków. Nie jesteśmy skazani na drożyznę. W końcu rower miejski nie służy jako demonstracja zamożności, jak dla wielu małych ludzików - samochód. Taką dyskusję publiczną chętnie bym widział w Trójmieście, w przededniu startu naszego systemu.

Data: 2017-10-23 15:29:50
Autor: quent
On 2017-10-23 14:19, Olivander wrote:
W końcu rower miejski nie służy jako demonstracja zamożności, jak dla wielu małych ludzików - samochód.

Co jest złego w demonstracji zamożności?

--
Pozdr.
www.elipsa.info

Data: 2017-10-23 07:28:12
Autor: Olivander
Ile jest wart warszawski rower miejski?
"nic", powiedział by Wolv, M.Ziętarski, Morten N., B.Szydło i wielu wielu innych

Data: 2017-10-24 08:31:10
Autor: quent
On 2017-10-23 16:28, Olivander wrote:
"nic"

Otóż to.

--
Pozdr.
www.elipsa.info

Data: 2017-10-24 07:45:35
Autor: ń
Ile jest wart warszawski rower miejski?
A co jest złego w zdrowym dla organizmu pierdzeniu w restauracji?
Albo jednoczesnym pytaniom "ile zarabiasz, jak długiego masz (faceta)/ ile orgazmów tygodniowo (kobietę)"?

-- -- -
Co jest złego w demonstracji zamożności?

Data: 2017-10-24 08:23:23
Autor: quent
On 2017-10-24 07:45, ń wrote:
A co jest złego w zdrowym dla organizmu pierdzeniu w restauracji?
Albo jednoczesnym pytaniom "ile zarabiasz, jak długiego masz (faceta)/ ile orgazmów tygodniowo (kobietę)"?

Zamiast wyszukiwać nietrafionych analogii wystraczy odpowiedzieć wprost na pytanie.

--
Pozdr.
www.elipsa.info

Data: 2017-10-24 10:38:35
Autor: ń
Ile jest wart warszawski rower miejski?
Nie zrozumiesz.

-- -- -
wystraczy odpowiedzieć wprost na pytanie.

Data: 2017-10-24 10:49:50
Autor: quent
On 2017-10-24 10:38, ń wrote:
Nie zrozumiesz.

Bełkotu na pewno nie.

--
Pozdr.
www.elipsa.info

Data: 2017-11-20 17:44:38
Autor: m4rkiz
On 2017-10-23 14:19, Olivander wrote:
W końcu rower miejski nie służy jako demonstracja zamożności, jak dla wielu małych ludzików - samochód.

Co jest złego w demonstracji zamożności?

nic, o ile jest sie zamoznym
w przeciwnym wypadku wychodzi jak wychodzi

Ile jest wart warszawski rower miejski?