Ile jest wart zloty/srebrny numer ?

Data: 2011-01-06 14:51:19
Autor: Fantom
Ile jest wart zloty/srebrny numer ?
Witam
Za ile realnie mozna sprzedac numery w Plusie typu 6xx x00 x00 ? Cos typu 691 200 400
Czy to sa zlote numery czy jakies platynowe czy inne srebrne ?
Mam mozliwosc zdobycia takiej puli, ale nie wiem za ile warto brac aby nie doplacic do interesu.

Fantom

Data: 2011-01-06 13:55:07
Autor: Olgierd
On Thu, 06 Jan 2011 14:51:19 +0100, Fantom wrote:

Za ile realnie mozna sprzedac numery w Plusie typu 6xx x00 x00 ? Cos
typu 691 200 400

Za taki bym brał 691200400 euro. Ewentualnie 6912004,00.

Czy to sa zlote numery czy jakies platynowe czy inne srebrne ?

Moim zdaniem złoty, ale wysadzany diamencikami, rubinami i szmaragdami.

--
pozdrawiam, Olgierd
|| Lege Artis == http://olgierd.bblog.pl ||

Data: 2011-01-06 15:31:32
Autor: ToMasz
Olgierd pisze:
[...]

Dla mnie złoty byłby xxx 866279 bo mam na imie Tomasz (mam nadzieje ze
sie wiesz dla czego) a dla mojego dziecka być moze xxx 170900 bo to jego
data urodzenia. A czy inni zapamietają ten numer? NA tym moze zależeć
sprzedawcy ubezpieczeń.
numer o który pytasz dla wiekszości z nas nie ma wartości..

ToMasz

PS co nie przesądza ze na allegro dostaniesz np 50zł.

Data: 2011-01-06 21:18:46
Autor: Olgierd
On Thu, 06 Jan 2011 15:31:32 +0100, ToMasz wrote:

Moim zdaniem złoty, ale wysadzany diamencikami, rubinami i szmaragdami.

Dla mnie złoty byłby xxx 866279 bo mam na imie Tomasz

A ja to nawet mam 79OLGIERD, ale jakoś nie chce mi się go wdrażać...

Data: 2011-01-06 22:13:50
Autor: Olgierd
On Thu, 06 Jan 2011 21:18:46 +0000, Olgierd wrote:

Dla mnie złoty byłby xxx 866279 bo mam na imie Tomasz

A ja to nawet mam 79OLGIERD, ale jakoś nie chce mi się go wdrażać...

Chociaż chyba się niedługo zdobędę :)

Data: 2011-01-06 23:28:53
Autor: Liwiusz
W dniu 2011-01-06 23:13, Olgierd pisze:
On Thu, 06 Jan 2011 21:18:46 +0000, Olgierd wrote:

Dla mnie złoty byłby xxx 866279 bo mam na imie Tomasz

A ja to nawet mam 79OLGIERD, ale jakoś nie chce mi się go wdrażać...

Chociaż chyba się niedługo zdobędę :)

To chyba przereklamowany ficzer.

- Podaj mi swĂłj numer

- 79 OLGIERD, wiesz jak?

- no nie

- 79 a potem wciskasz litery tak jak Olgierd

- ach tak

- ...

- ale O to 666, czy 6?

Nie, to chyba nie jest to, co tygrysy lubią naprawdę.

Może jakbyś reklamę na TGV wykupywał, to by się przydało, aby ktoś szybko przeczytał.

A tak lepiej chyba mieć prosty numer, niż "imienny" :)

--
Liwiusz

Data: 2011-01-06 23:29:55
Autor: Liwiusz
W dniu 2011-01-06 23:28, Liwiusz pisze:
[...]

Ach, no i za miesiąc:

Ty, Olgierd to jaki miał numer? 69 Olgierd? 50 Olgierd?

A ch**, nie pamiętam ;)

--
Liwiusz

Data: 2011-01-07 12:10:49
Autor: SDD

Użytkownik "Liwiusz" <lmalin@bez.tego.poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:ig5fp4$o4n$3news.onet.pl...

Ty, Olgierd to jaki miał numer? 69 Olgierd? 50 Olgierd?

To niech promuje sie jako swOLGIERD

Pozdrawiam
SDD

Data: 2011-01-06 23:45:39
Autor: ToMasz
Liwiusz pisze:
[...]

racja. dla niektórych musiałby "wykupyć" reklame. JEdnak moze to być
taki filtr ilorazu inteligencji. skumał - moze dzwonić, nie skumał to
moze nawet lepiej.

pozdrawiam
886279

Data: 2011-01-07 00:00:29
Autor: Liwiusz
Ile jest wart zloty/srebrny numer ?
W dniu 2011-01-06 23:45, ToMasz pisze:

pozdrawiam
886279

Tumasz? ;)

--
Liwiusz

Data: 2011-01-07 09:37:10
Autor: Olgierd
Dnia Thu, 06 Jan 2011 23:28:53 +0100, Liwiusz napisał(a):

Chociaż chyba się niedługo zdobędę

To chyba przereklamowany ficzer.

- Podaj mi swój numer

- 79 OLGIERD, wiesz jak?

Nie tyle przereklamowany, co amerykański i tak z l.80-tych -- czyli z czasów nie esemesowych, lecz telefonów z klawiszami, na których były literki.

Data: 2011-01-07 11:00:41
Autor: Przemysław Kowalik
Użytkownik Olgierd napisał:
[...]

Co do przereklamowania i ęą, to u Wujcia S. nazywa się to "numer próżny" (od próżności) :-):

http://en.wikipedia.org/wiki/Vanity_number

Tamże piszą:

"Businesses use easily recognizable 1-800 vanity numbers as both a branding and a direct response tool in their advertising (radio, television, print, outdoor, etc.) since they are proven to increase response rates by 30-60%" ale - "[citation needed]"

A co do Australii to nawet podają przykłady ile to jest warte:

"Some phonewords have sold for as much as AUD $1 million with 13TAXI raising AUD $1,005,000; 1300 TICKETS AUD $300,000; 1300 FLOWERS AUD $152,500; 1800 TICKETS AUD $100,000; 13ROSE $92,500.

The types of numbers that are most commonly used include those beginning with the prefixes '1300', and '1800', which are 10 digits in length, and numbers beginning with '13', which are six digits in length."

Przemek

Data: 2011-01-07 10:25:36
Autor: Olgierd
Dnia Fri, 07 Jan 2011 11:00:41 +0100, Przemysław Kowalik napisał(a):

[...]

Ładnie :)

U nas się nie przyjęło, chociaż pamiętam, że w ten sposób swego czasu podawały swój numer VOLVO i BMWBMW :)

Data: 2011-01-07 12:47:56
Autor: Przemysław Kowalik
[...]

Tudzież 6-literowe banki NORDEA i FORTIS :-).

No ale u nas to trochę słaby pomysł, bo wiele telefonów stacjonarnych nie ma literek pod cyferkami. OTOH takie numery to bywały 800 czy 801 a więc są one osiągalne raczej ze stacjonarnych. A i z komórkami i klawiszami to różnie bywało. Np. był kiedyś taki Hagenuk, co miał klawisze czysto cyfrowe a do pisania SMSów i wpisów w książce jakieś menu z literkami :-).

Ja w każdym bądź razie uważam "ładne" numery od wątkotwórcy za mimo wszystko lepsze w sensie kombinacji "łatwość zapamiętania/łatwość wykręcenia" :-).

Przemek

Data: 2011-01-08 23:22:00
Autor: kashmiri
Ile jest wart zloty/srebrny numer ?
Przemysław Kowalik <przemolog@ANTISPAMo2.pl> dared to write:
[...]

/.../

Nie tylko one: 0801-32CITI, 22-692CITI.

Data: 2011-01-09 00:09:58
Autor: Przemysław Kowalik
Użytkownik kashmiri napisał:
[...]

AFAIR był też kiedyś jakiś krótki bodajże 02CITI dostępny tylko z Ery.

A teraz mają dla klientów korporacyjnych 801 CITI BH który też dobrze wygląda w normalnym zapisie - 801 24 84 24.
http://www.citibank.pl/poland/homepage/polish/kontakt.htm

A kiedyś mieli podwójnie szatańską infolinię 801 666 666 od kart kredytowych :-P.

Przemek

Data: 2011-01-09 10:26:22
Autor: kashmiri
[...]

Żebyś wiedział, ile kosztują złote numery w Uzbekistanie...
www.vip.ucell.uz

Data: 2011-01-14 18:40:35
Autor: 666
Ile jest wart zloty/srebrny numer ?
Wypraszam sobie!

-- -- -

- ale O to 666

Data: 2011-01-15 17:09:36
Autor: pyton
Ile jest wart zloty/srebrny numer ?
zerem
jesteś
prawda
czysta
jest
przecież
ale

Użytkownik " 666" <j666@NOSPAM.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:igq5b3$gje$1inews.gazeta.pl...
Wypraszam sobie!

-- -- -

- ale O to 666

Data: 2011-01-07 21:50:59
Autor: Fantom
Ile jest wart zloty/srebrny numer ?
PS co nie przesądza ze na allegro dostaniesz np 50zł.

Dzieki - jest to jakis punkt wyjscia - jak dla mnie nawet ok.

Fantom

Data: 2011-01-06 15:27:40
Autor: Diabełson
W dniu 2011-01-06 14:51, Fantom pisze:
[...]

cwaniaczek:)
zaryzykuj, kup i spróbuj sprzedać to się dowiesz. Towar jest tyle wart, ile jest ktoś skłonny za niego zapłacić. Zresztą na Allegro o ile pamiętam są takie aukcje

--
zimo, wypierdalaj bo chcemy budować boiska!

Data: 2011-01-07 21:50:19
Autor: Fantom
[...]

No wlasnie nei wiem czy chce mi sie ryzykowac :)
Jest tego ze 100 szt - wszystkie z ta sama kobinacja jak podawalem wyzej.

Fantom

Data: 2011-01-07 22:22:50
Autor: pyton
Użytkownik "Fantom" <szczukot@poczta.onet.pl.skasujto> napisał w wiadomości news:ig7ulu$5es$1mx1.internetia.pl...
[...]

Daje milion za wszystkie, są wyczesane!
To twój interes życia. Och jakie błyszczące numery!
podam go w formie 691 dwadzieścia zerocztery zerozero i już Twój numer jest chujowy-czyli taki jaki jest naprawdę.

Data: 2011-01-07 22:48:22
Autor: Fantom
[...]

Moj numer ? Jaki moj numer ? Czy ja cos pisalem o swoim numerze ?

A tak swoja droga : podac ci numer konta dla przelania tego miliona ?

Fantom

Data: 2011-01-08 15:01:07
Autor: pyton
Użytkownik "Fantom" <szczukot@poczta.onet.pl.skasujto> napisał w wiadomości news:ig822p$lt5$1mx1.internetia.pl...
[...]

Miliony starych złotych dzieciaku, bo tyle to jest warte. Będziesz miał na czipsy i lizaki

Data: 2011-01-09 11:27:58
Autor: Fantom
[...]

No staruszku, nie jest zle. 100 tez mi sie przyda nowych

Fantom

Data: 2011-01-08 09:01:51
Autor: darek638
Użytkownik "pyton" <pyt@on.no> napisał w wiadomości news:ig807i$18o$1usenet.news.interia.pl...
Daje milion za wszystkie, są wyczesane!
To twój interes życia. Och jakie błyszczące numery!
podam go w formie 691 dwadzieścia zerocztery zerozero i już Twój numer jest chujowy-czyli taki jaki jest naprawdę.

Pyton ale ty jesteś pojebany.

JoteR

Data: 2011-01-08 23:52:17
Autor: pyton

Użytkownik "darek638" <darek638@gmail.pl> napisał w wiadomości news:ig95lm$aau$1news.onet.pl...
[...]

Odezwał się posiadacz złotego numeru joter, ile dałeś?

Data: 2011-01-06 15:52:27
Autor: Liwiusz
Ile jest wart zloty/srebrny numer ?
W dniu 2011-01-06 14:51, Fantom pisze:
Witam
Za ile realnie mozna sprzedac numery w Plusie typu 6xx x00 x00 ? Cos
typu 691 200 400

Czyli nie 6xx x00 x00, tylko 6xy v00 z00

Allegro na pewno odpowiednio wyceni takie numery.

--
Liwiusz

Data: 2011-01-06 18:02:50
Autor: Q
Ile jest wart zloty/srebrny numer ?
Za ile realnie mozna sprzedac numery w Plusie typu 6xx x00 x00 ?

dla mnie wart jest 0zl - na stronie jednego z op'ow
kupilem za 0zl fajniejszy nr na prezent
wraz z darmowa wysylka pod drzwi :)

Data: 2011-01-07 13:14:39
Autor: Marek
Ile jest wart zloty/srebrny numer ?
W dniu 2011-01-06 14:51, Fantom pisze:

W innej sieci kupiłem numer bardziej złoty niż kombinacja jaką podajesz. Zapłaciłem za to 0zł. Jako potencjalny klient nie miałbym motywacji do zakupu akurat u Ciebie. Marnie to więc widzę. Sprawdź Allegro i czy ktoś to kupuje i za ile.

--
Pozdrawiam,
Marek

Data: 2011-01-07 22:49:59
Autor: Fantom
[...]

No wlasnie dlatego jestem ciekaw ile to moze byc warte.
Plusem jest to, ze sa tam numery "takie same" czyli np fajne dla firmy czy cos. Typu 6 xx 100 200. Czyli tylko prefiks inny a dalej to samo.

Fantom

Data: 2011-01-07 18:10:02
Autor: pyton

Użytkownik "Fantom" <szczukot@poczta.onet.pl.skasujto> napisał w wiadomości news:ig4ho6$b6$1mx1.internetia.pl...
[...]

Gówno jest wart. To zwykły numer. Jełopy kupują zgrzewki starterów i wystawiają na allegro z opisami: ZŁOTY, SREBRNY, PLATYNOWY, BRYLANTOWY, EKSKLUZYWNY, WYKURWISTY. Banda debili...

Data: 2011-01-08 16:51:58
Autor: Diabełson
W dniu 2011-01-07 18:10, pyton pisze:

Gówno jest wart. To zwykły numer. Jełopy kupują zgrzewki starterów i
wystawiają na allegro z opisami: ZŁOTY, SREBRNY, PLATYNOWY, BRYLANTOWY,
EKSKLUZYWNY, WYKURWISTY. Banda debili...

ja wiem czy oni jełopy, czy ci którzy kupują?

--
zimo wypierdalaj, bo chcemy budować boiska!

Data: 2011-01-08 23:57:09
Autor: pyton
Użytkownik "Diabełson" <hellboy@satan.org> napisał w wiadomości news:nK%Vo.52311$_t1.7581newsfe07.ams2...
[...]

Obie grupy, a ja nie twierdzę wcale, że nie ma fajnych-ładnych numerów, ale na tym Allegro to jakaś epidemia dzieci neo, czy jak to nazwać-dzieci simplusów
każde gówno jest dla nich złotym albo platynowym. Ciekawe numery to np wszystkie takie same cyfry, albo xxx123456. Od biedy jakieś xxx112233 xxx212223
Tylko że takie numery są wyłuskiwanie już u operatora i nie trafią do jakiegoś przypadkowego prepaida, a to to zwykły plankton.

Data: 2011-01-09 00:20:53
Autor: scream
Dnia Sat, 8 Jan 2011 23:57:09 +0100, pyton napisał(a):

[...]

Skąd ten wniosek? Czasem na Allegro sprzedawcy dają fotki takich starterów,
sam widziałem 50x a00 b00. Czyli - zloty/platynowy/jakistam numer i w
dodatku na starterze popa. Tyle, że cena była równie platynowa - cos kolo
40 tysiecy z tego co pamietam. Trzeba byc niezlym idiota zeby tyle dac za
nr telefonu.

--
best regards, scream Samobójcy są arystokracją wśród umarłych.

Data: 2011-01-09 14:05:54
Autor: pyton
Użytkownik "scream" <nie@podam.pl> napisał w wiadomości news:99g7y6wvwsrz$.v1ijmktthham.dlg40tude.net...
[...]

Co w nim takiego ekscytującego? Ciekawy to by był 501234567 to zdaje się kiedys byla infolinia nawet.
500-00-00-00, 666-666666, 888-888888 choć tu też czasem ciężko przy wybieraniu, bo nie wiesz ile razy już wstukałeś daną cyfrę.

[...]

To jak nazwać ten przypadek?
http://allegro.pl/super-zloty-numer-i-super-kasa-i1386461374.html
idiota sobie ubzdurał że zrobi na tym interes życia, bo mu się kojarzy z jakąś tam siecia, ROTFL!

tu też niezły psychol
http://allegro.pl/zloty-numer-vip-orange-duet-dla-biznesu-i1385618174.html

Data: 2011-01-09 23:12:37
Autor: Przemysław Kowalik
Użytkownik pyton napisał:
Użytkownik "scream" <nie@podam.pl> napisał w wiadomości

Co w nim takiego ekscytującego? Ciekawy to by był 501234567 to zdaje
się kiedys byla infolinia nawet. 500-00-00-00,

666-666666,

Potrójnie szatańskiego 666 666 666 nikt nie zaoferuje na razie, bo
zakres 666 6xx xxx należy nie do T-Mobile Polen ale do Telekomunikacji
Kolejowej (na potrzeby kolejowego GSM-R)

888-888888 choć tu też czasem ciężko przy

A ten numerek z Heyah był AFAIR kiedyś licytowany na Allegro za jakieś
kosmiczne pieniądze. Ale takie coś to mógłby IMHO łyknąć jakiś Chińczyk
bo dla nich AFAIK 8 jest cyfrą szczęśliwą a +4 8 888 888 888 to wielka
kupa szczęścia w jednym małym simie ;-).

wybieraniu, bo nie wiesz ile razy już wstukałeś daną cyfrę.

Dokładnie tak - dla mnie to też jest poważna wada.

To jak nazwać ten przypadek?
http://allegro.pl/super-zloty-numer-i-super-kasa-i1386461374.html
idiota sobie ubzdurał że zrobi na tym interes życia, bo mu się
kojarzy z jakąś tam siecia, ROTFL!

A najlepsze jest to, że przy takiej cenie życzy sobie ekstra 2 dychy za wysyłkę poleconym priorytetem :-).

Przemek

Data: 2011-01-09 23:43:47
Autor: pyton
Użytkownik "Przemysław Kowalik" <przemolog@ANTISPAMo2.pl> napisał w wiadomości news:igdbsq$d9s$1inews.gazeta.pl...
Użytkownik pyton napisał:
[...]

Polskimi kolejami to naprawdę rządzi szatan

[...]

Ten numer to chyba jakaś ściema, wystawili w ramach akcji reklamowej. Nigdy nie był aktywny, od zawsze jest tylko komunikat: tu poczta głosowa, brak wolnych miejsc na nowe nagrania. Nie dałoby się z niego normalnie korzystac, bo co chwilę ktoś tam dzwoni dla jaj, by sprawdzić czy tak numer działa, kto go ma itp

A najlepsze jest to, że przy takiej cenie życzy sobie ekstra 2 dychy za wysyłkę poleconym priorytetem :-).

No i brak możliwości odbioru osobistego, a później pewnie okaże się, że przesyłką "zaginęła" a sprzedający nie bierze odpowiedzialności ;))

Data: 2011-01-10 01:15:54
Autor: kashmiri
Ile jest wart zloty/srebrny numer ?
pyton <pyt@on.no> dared to write:
[...]

Wiesz jak nazwać? Pranie brudnych pieniędzy. Już jasne, jak można wyprać miliony?

k.

Data: 2011-01-09 22:20:49
Autor: pyton
Użytkownik "kashmiri" <nie.ma@nigdzie.com> napisał w wiadomości news:igd51v$klf$1news.onet.pl...
[...]

Ale nie doczekasz tego żeby ktoś to tam kupił :) No i na czym by wg Ciebie miało polegać to wypranie?
pranie jak sama nazwa wskazuje ma nie zostawiać śladów, a tu ślad na allegro, wpłata na konto, skad kasa? transakcje powyżej 10.000 są automatycznie monitorowane, Twoja teoria sie kupy nie trzyma.

Data: 2011-01-09 22:26:09
Autor: Liwiusz
W dniu 2011-01-09 22:20, pyton pisze:
[...]

I o to chodzi.

- Skąd pan ma te pieniądze na mieszkanie?

- A, sprzedałem kilka złotych numerów na allegro za 300 tysięcy zł, o, proszę, oto dowody

I już mamy legalne pieniądze.

Bo w praniu pieniędzy nie chodzi aby nie płacić podatków. Wręcz przeciwnie. Podatki z przyjemnością zapłacimy i potem cieszymy się uczciwą gotówką, którą można wykorzystywać do legalnych interesów.

--
Liwiusz

Data: 2011-01-09 22:33:31
Autor: Czarek
W dniu 09-01-2011 22:26, Liwiusz napisał/a:

[...]

Tylko, że przy praniu kasy pożądany jest kwit na to co już mamy a nie umiemy udokumentować pochodzenia. W tym przypadku mamy kwit na to co wpłynie za "numerek" a to co wcześniej mieliśmy nadal jest nielegalne.

PS. może będziecie ciąć cytaty?

--
Cz.

Data: 2011-01-09 22:46:16
Autor: Liwiusz
W dniu 2011-01-09 22:33, Czarek pisze:

Tylko, że przy praniu kasy pożądany jest kwit na to co już mamy a nie
umiemy udokumentować pochodzenia. W tym przypadku mamy kwit na to co
wpłynie za "numerek" a to co wcześniej mieliśmy nadal jest nielegalne.

Ale nas to nie interesuje. Ktoś kupił, to skądś miał. Niech sobie teraz US szuka tego pana z fałszywymi danymi w allegro.

PS. może będziecie ciąć cytaty?

Pomyślimy nad tym ;)

--
Liwiusz

Data: 2011-01-09 22:48:51
Autor: Liwiusz
W dniu 2011-01-09 22:46, Liwiusz pisze:

[...]

Analogicznie pierze się pieniądze w tradycyjny sposób - nieraz widzi się restauracje, które od lat stoją puste w jakimś ubocznym miejscu, gdzie mało kto zachodzi.

A w kasie fiskalnej wysokie obroty. I już mamy wyprane kilka, czy kilkanaście tysięcy złotych dziennie. Płacimy grzecznie podatki i ładujemy pieniądze w legalne interesy.

Data: 2011-01-09 23:07:19
Autor: Czarek
W dniu 09-01-2011 22:48, Liwiusz napisał/a:

[...]

Całkiem coś innego - w restauracji kupujący może być całkiem "anonimowy" czyli ta kasa mogła zostać wbita na kasę fiskalną przez właściciela restauracji (setki lewych paragonów po kilkadziesiąt/kilkaset zł.
Przy zakupie/sprzedaży na allegro obie strony są jawne (dla US)

--
Cz.

Data: 2011-01-09 23:25:45
Autor: Liwiusz
W dniu 2011-01-09 23:07, Czarek pisze:

Przy zakupie/sprzedaży na allegro obie strony są jawne (dla US)

Dlatego tak można to robić, aby jedna ze stron nie była do odnalezienia przez US.

--
Liwiusz

Data: 2011-01-10 00:00:35
Autor: Maciej Bebenek (news.onet.pl)
W dniu 2011-01-09 23:25, Liwiusz pisze:
W dniu 2011-01-09 23:07, Czarek pisze:

Przy zakupie/sprzedaży na allegro obie strony są jawne (dla US)

Dlatego tak można to robić, aby jedna ze stron nie była do odnalezienia
przez US.

Alledrogo ostatnio wprowadziło dość korzystne zmiany dla zwolenników takich transakcji.

Data: 2011-01-10 21:42:58
Autor: Diabełson
[...]

US? UKS raczej. Poza tym, obadwa zawsze i w każdym systemie są wrogiem podatnika.
--
zimo wypierdalaj, bo chcemy budować boiska!

Data: 2011-01-09 23:08:49
Autor: Czarek
W dniu 09-01-2011 22:46, Liwiusz napisał/a:
[...]

Czyli uważasz, że która strona pierze kasę?

--
Cz.

Data: 2011-01-09 23:25:08
Autor: Liwiusz
[...]