Ile kB pobiera A-GPS ?

Data: 2010-04-10 13:10:22
Autor: qwerty
Ile kB pobiera A-GPS ?
Użytkownik "pbjs" <pbjsNOSPAM@wp.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:4bc0449c$1@news.home.net.pl...
Czy ktoś może podpowiedzieć, ile w przybliżeniu kB pobiera A-GPS dla ustalenia położenia satelitów?

Połącz się przez agps, zaloguj się na swoje konto i zobacz ile zjadło.

Chciałbym skorzystać z nawigacji w tel. i OVI Maps. Niestety, nie jestem biegły w tych tematach. Czy może ktoś mi wyjaśnić, jak komórka ustali położenia satelitów poprzez A-GPS to jest to proces jednorazowy, czy zachodzi co jakiś czas?

google ->agps

Ile kB pobiera A-GPS ?