Ile kB pobiera A-GPS ?

Data: 2010-04-10 13:55:30
Autor: osiek
Ile kB pobiera A-GPS ?
pbjs pisze:
Witam,

Czy ktoś może podpowiedzieć, ile w przybliżeniu kB pobiera A-GPS dla ustalenia położenia satelitów?

Wybieram się poza granicę naszego kraju i zgodnie z tym, co podaje Orange POP (tu mam tel.) opłata w krajach unii to 1 zł / 50kB, inne kraje europejskie 1,50zł / 50kB.

Chciałbym skorzystać z nawigacji w tel. i OVI Maps. Niestety, nie jestem biegły w tych tematach. Czy może ktoś mi wyjaśnić, jak komórka ustali położenia satelitów poprzez A-GPS to jest to proces jednorazowy, czy zachodzi co jakiś czas?

Jeśli chodzi o połączenie z internetem poza granicami kraju to muszę jakoś specjalnie konfigurować telefon, czy wszędzie są te same ustawienia co w Polsce?

Dzięki z góry za pomoc i za wszelkie wyjaśnienia.

pbjs
A-GPS zjada niewiele.. spokojnie zmiescisz się w jednej paczce. Używany jest raz dla szybszego lokalizowania względem satelit dopóki nie wyłączyz GPS na dłuższy czas połączonego z przemiejscowieniem się

Data: 2010-04-10 13:56:09
Autor: osiek
Ile kB pobiera A-GPS ?
jescze jedno... OVI Maps są offline czy online?

Data: 2010-04-10 13:40:02
Autor: Waldek Godel
Ile kB pobiera A-GPS ?
Dnia Sat, 10 Apr 2010 13:56:09 +0200, osiek napisał(a):

jescze jedno... OVI Maps są offline czy online?

takie i takie
Choć oczywiście żeby mieć traffic potrzebujesz połączenie

"Ten nastolatek jest oszustem a Apple mowi ze nic nie wybuchlo... zreszta
czemu nie zacytowales stanowiska Apple ?"- Paweł "robbo" Kamiński aka Jan
Strybyszewski

Ile kB pobiera A-GPS ?