Ile "kasuje" MobileGadu?

Data: 2009-05-15 22:51:58
Autor: Latet
Ile "kasuje" MobileGadu?
Jak długo można rozmawiać za pośrednictwem MobileGadu aby "zużyć" 5MB transferu? Wiem, że to kwestia ilości przesłanych i pobranich informacji, ale można prośić o jakieś uśrednione dane?

Niby dość dużo... ale to zależy od częstości naliczania. Ja mam co 10 KB, więc spoko - 5 MB nie wygadam przez miesiąc. Ale jesli sie ma co 100 KB, to wystarczy 50 razy odpalić GG, czyli powiedzmy 2 x dziennie i nawet nic nie napisać.

latet

Data: 2009-05-16 12:33:18
Autor: TomDol
Ile "kasuje" MobileGadu?

[...]