Ile kasy by zyc z odsetek ...

Data: 2018-09-09 07:08:22
Autor: marr
Ile kasy by zyc z odsetek ...
Pytanie z tych ciekawych :))
Ile potrzeba kasy zeby zyc z odstetek ? normalnie, bez szalenstw ? :)

Data: 2018-09-09 08:55:33
Autor: Jacek Maciejewski
Ile kasy by zyc z odsetek ...
Dnia Sun, 9 Sep 2018 07:08:22 +0200, marr napisał(a):

Pytanie z tych ciekawych :))
Ile potrzeba kasy zeby zyc z odstetek ? normalnie, bez szalenstw ? :)

Zdefiniuj "normalnie" :) A tak po mojemu, ryzykując nieco więcej, to pół
miliona a ze 3-4 miliony gdy się ograniczyć do bankowych odsetek.
--
Jacek
I hate haters.

Data: 2018-09-09 10:00:41
Autor: marr
Ile kasy by zyc z odsetek ...
dobre garnitury są od tysiaka do 10 tys :)

mysle ze tak z 4 - 5 tysiakow by wystarczyło na spokojnie

Data: 2018-09-09 10:13:22
Autor: Liwiusz
Ile kasy by zyc z odsetek ...
W dniu 2018-09-09 o 10:00, marr pisze:
dobre garnitury są od tysiaka do 10 tys :)

Tak samo jak kwota, przy której ktoś powie, że żyje "normalnie, bez szaleństw".

mysle ze tak z 4 - 5 tysiakow by wystarczyło na spokojnie

Dla niektórych to by było tylko na waciki :)

--
Liwiusz

Data: 2018-09-09 19:17:44
Autor: J.F.
Ile kasy by zyc z odsetek ...
Dnia Sun, 9 Sep 2018 08:55:33 +0200, Jacek Maciejewski napisał(a):
[...]

3mln *3% = 90 tys/r = 6000 /mc.

pensja wiecej niz srednia, ale jeszcze by trzeba zaplacic NFZ lub inne
ubezpieczenie, bo Belka podatek wezmie, ale skladki zdrowotnej nie
odprowadzi.

PiS cos tam bąkał, ze to zmieni, ale chyba nie zmienil. I slusznie - darmozjadom co nie chca placic skladki ZUS mowimy
stanowcze nie.

Ale ciekawi mnie to "ryzykujac nieco wiecej" ... musialoby z 18% dac.
Gdzie takie interesy ? Czy ostra gra na dzwigniach ?

No ale tak "ryzykujac wiecej", to trzeba by miec opcję zapasową ...
powrot do pracy ? a w CV dziura.

A tak swoja droga - kupic pare mieszkan i wynajmowac ?
Ale znow - pol miliona nie starczy. Bo kupic mieszkania na kredyt ... to chyba nie przyniesie duzo zysku
.... Ale tak majac pol miliona i prace ... moze by kupic ze cztery ...
tylko banki pewnie nie pozwola ...

J.

Data: 2018-09-09 19:33:44
Autor: Kamil Jońca
Ile kasy by zyc z odsetek ...
"J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> writes:

[...]

Tylko te 3% musiałoby być "realnie", czyli powinniśmy zachowywać siłę
nabywyczą wypłacanych odsetek.
KJ

"Are [Linux users] lemmings collectively jumping off of the cliff of
reliable, well-engineered commercial software?"
(By Matt Welsh)

Data: 2018-09-10 11:50:55
Autor: J.F.
Ile kasy by zyc z odsetek ...
Użytkownik "Kamil "Jońca""  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:8736ui8tjb.fsf@alfa.kjonca...
[...]

Ano niestety, wiec to raczej kiepski pomysł :-(
trzeba wiecej tych milionow ... zapraszamy do kolektury :-)

Albo agresywniejsze inwestowanie.
Tylko w co, aby nie wtopic jeszcze szybciej :-)

J.

Data: 2018-09-09 20:01:10
Autor: Jacek Maciejewski
Ile kasy by zyc z odsetek ...
Dnia Sun, 9 Sep 2018 19:17:44 +0200, J.F. napisał(a):

3mln *3% = 90 tys/r = 6000 /mc.
Błąd :) Uwzględnij 2% inflacji.

Ale ciekawi mnie to "ryzykujac nieco wiecej" ... musialoby z 18% dac.
Mintos. Wyciągasz ok. 10%. Ale ryzyko jest wieksze niż dla banków. --
Jacek
I hate haters.

Data: 2018-10-03 11:45:00
Autor: tt
Ile kasy by zyc z odsetek ...
W dniu 2018-09-09 o 19:17, J.F. pisze:
[...]

Licząc w ten sposób to będzie jeszcze 13, 14 i 15 po 6 kPLN (na szaleństwa) :)

Data: 2018-10-03 03:06:31
Autor: Dawid Rutkowski
Ile kasy by zyc z odsetek ...
W dniu środa, 3 października 2018 11:45:52 UTC+2 użytkownik tt napisał:

> Licząc w ten sposób to będzie jeszcze 13, 14 i 15 po 6 kPLN (na szaleństwa) :)

Eee, nic z tego, belka zeżre.

Data: 2018-09-09 09:54:32
Autor: Liwiusz
Ile kasy by zyc z odsetek ...
W dniu 2018-09-09 o 07:08, marr pisze:
Pytanie z tych ciekawych :))
Ile potrzeba kasy zeby zyc z odstetek ? normalnie, bez szalenstw ? :)

Tak, żebyś przy aktualnych ofertach odsetkowych dostawał równowartość jednego dobrego garnituru miesięcznie.

--
Liwiusz

Data: 2018-09-10 21:39:47
Autor: RobertS
Ile kasy by zyc z odsetek ...
W dniu 2018-09-09 o 09:54, Liwiusz pisze:

Tak, żebyś przy aktualnych ofertach odsetkowych dostawał równowartość jednego dobrego garnituru miesięcznie.

a ile teraz taki kosztuje?

dla jednych dobry to taki za 2kzł a inni nie interesując się tańszymi niż 10kzł

RobertS

ps
dobrze wrócić na pbb, przez kilka miesięcy korzystałem z internetu mobilnego i nie mogłem wejść na grupę ;-/

Data: 2018-09-09 11:57:16
Autor: cef
Ile kasy by zyc z odsetek ...
W dniu 2018-09-09 o 07:08, marr pisze:
Pytanie z tych ciekawych :))
Ile potrzeba kasy zeby zyc z odstetek ? normalnie, bez szalenstw ? :)

Ha, ha - ostatnio zagrałem w jakiegoś eurojacka skuszony perspektywą
wygrania trzystu iluś tam milionów. To by pewnie wystarczyło :-).
Ale jak przejrzałem oferty banków,
to mi przeszła ochota na wygraną. Pomijając juz zwyczajną upierdliwość
administrowania taka kwotą i opędzania się od tych, którzy poznają saldo
(zarówno od tych od marketingu i jak i tych od obcinania palców :-))

Data: 2018-10-02 14:27:10
Autor: ń
Ile kasy by zyc z odsetek ...
Jak wygrasz to odpal mi 1% swoich trosk, pomodlę się za Ciebie ;-)

-- -- -