Ile kasy by zyc z odsetek ...

Data: 2018-09-09 11:57:16
Autor: cef
Ile kasy by zyc z odsetek ...
W dniu 2018-09-09 o 07:08, marr pisze:
Pytanie z tych ciekawych :))
Ile potrzeba kasy zeby zyc z odstetek ? normalnie, bez szalenstw ? :)

Ha, ha - ostatnio zagrałem w jakiegoś eurojacka skuszony perspektywą
wygrania trzystu iluś tam milionów. To by pewnie wystarczyło :-).
Ale jak przejrzałem oferty banków,
to mi przeszła ochota na wygraną. Pomijając juz zwyczajną upierdliwość
administrowania taka kwotą i opędzania się od tych, którzy poznają saldo
(zarówno od tych od marketingu i jak i tych od obcinania palców :-))

Data: 2018-10-02 14:27:10
Autor: ń
Ile kasy by zyc z odsetek ...
Jak wygrasz to odpal mi 1% swoich trosk, pomodlę się za Ciebie ;-)

-- -- -