Ile kasy wyprowadziło PO z BFG do klientów SKOK Wołomin? :-)

Data: 2015-07-27 09:00:32
Autor: A. Filip
Ile kasy wyprowadziło PO z BFG do klientów SKOK Wołomin? :-)
http://www.skok.pl/o-skok/co-to-jest-skok/bezpieczenstwo

--
A. Filip  -- W Starych Kiejkutach CIA wyprodukowaÅ‚a KukliÅ„kisch 21 wieku.
Prawda jak oliwa - zawsze na wierzch wypÅ‚ywa.  (PrzysÅ‚owie polskie)

Data: 2015-07-27 19:22:06
Autor: Marek Czaplicki

http://www.polskieradio.pl/42/276/Artykul/1316012,SKOK-Wolomin-jest-wniosek-KNF-o-upadlosc-BFG-ma-20-dni-na-wyplate-pieniedzy-klientow

Data: 2015-07-27 19:34:28
Autor: A. Filip
Marek Czaplicki <emcza@gazeta.pl> pisze:
> [...]

| oszczędnościowo - kredytowych zostają objęte ustawowym systemem
| gwarantowania przez Bankowy Fundusz Gwarancyjny (BFG).

IMHO Z perspektywy dnia dzisiejszego objęcie wszystkich SKOKów jak leci
gwarancjami BFG _przed_ solidnym audytem KNF było głupotą lub bardzo
sprytnym działaniem na szkodę BFG (banków finansujących BFG).

Mam uznać że PO to partia _gÅ‚upich_?  Wystarczy mi malutka zachÄ™ta :-)

--
A. Filip  -- W Starych Kiejkutach CIA wyprodukowaÅ‚a KukliÅ„kisch 21 wieku.
Nie kijem go, to paÅ‚Ä….  (PrzysÅ‚owie polskie)

Data: 2015-07-27 19:54:59
Autor: Marek Czaplicki
A. Filip pisze na pl.soc.polityka w poniedziałek, 27 lipca 2015 19:34:

> [...]

sprytnym działaniem na szkodę BFG (banków finansujących BFG).

Mam uznać że PO to partia _gÅ‚upich_?  Wystarczy mi malutka zachÄ™ta :-)

Zważywszy, że głównym klientem SKOK-ów jest niejaki ks. Mateusz... :-)

Data: 2015-07-27 14:16:09
Autor: szklanynocnik
Ile kasy wyprowadzi³o PO z BFG do klientów SKOK Wo³omin? :-)
u¿ytkownik Marek Czaplicki napisa³:

Zwa¿ywszy, ¿e g³ównym klientem SKOK-ów jest niejaki ks. Mateusz.... :-)

Jak na partyjniaka ³¿esz jak zawsze:
https://www.youtube.com/watch?v=1RDv8_iaXWE

Data: 2015-07-28 16:43:21
Autor: Marek Czaplicki
szklanynocnik@gmail.com pisze na pl.soc.polityka w poniedziałek, 27 lipca 2015 23:16:

użytkownik Marek Czaplicki napisał:

Zważywszy, że głównym klientem SKOK-ów jest niejaki ks. Mateusz... :-)

Jak na partyjniaka łżesz jak zawsze:
https://www.youtube.com/watch?v=1RDv8_iaXWE

Data: 2015-07-29 16:00:41
Autor: Budzik
Ile kasy wyprowadzi³o PO z BFG do klientów SKOK Wo³omin? :-)
U¿ytkownik A. Filip anfi@buntownik.pl ...

> [...]
| przepisów ustawy o zmianie ustawy o spó³dzielczych kasach
| oszczêdno¶ciowo-kredytowych oraz niektórych innych ustaw z dnia 19
| kwietnia 2013 r. (art. 4 pkt 4 lit. b oraz pkt 16 w zakresie
| dodawanych w ustawie o BFG art. 38l-38zg i art. 38zj-38zq) ¶rodki
| pieniê¿ne zgromadzone w spó³dzielczych kasach oszczêdno¶ciowo -
| kredytowych zostaj± objête ustawowym systemem gwarantowania przez
| Bankowy Fundusz Gwarancyjny (BFG).

http://www.polskieradio.pl/42/276/Artykul/1316012,SKOK-Wolomin-jest-wn
iosek-KNF-o-upadlosc-BFG-ma-20-dni-na-wyplate-pieniedzy-klientow

IMHO Z perspektywy dnia dzisiejszego objêcie wszystkich SKOKów jak
leci gwarancjami BFG _przed_ solidnym audytem KNF by³o g³upot± lub
bardzo sprytnym dzia³aniem na szkodê BFG (banków finansuj±cych BFG).

Mam uznaæ ¿e PO to partia _g³upich_?  Wystarczy mi malutka zachêta :-)

By³o raczej dupochronem, bo wiedzieli co sie stanie jak zacznie sie dziac to co w³asnie sie dzieje a BFG nie bedzie.
Fakt jest faktem, ze naleza³o objac skoki knfem dawno temu ale przeciez wiemy dlaczego tak sie nie sta³o...

Data: 2015-07-29 21:53:42
Autor: the_foe
W dniu 2015-07-29 o 18:00, Budzik pisze:
Użytkownik A. Filip anfi@buntownik.pl ...

> [...]

bardzo sprytnym działaniem na szkodę BFG (banków finansujących BFG).

Mam uznać że PO to partia _gÅ‚upich_?  Wystarczy mi malutka zachÄ™ta :-)

Było raczej dupochronem, bo wiedzieli co sie stanie jak zacznie sie dziac
to co własnie sie dzieje a BFG nie bedzie.
Fakt jest faktem, ze nalezało objac skoki knfem dawno temu ale przeciez
wiemy dlaczego tak sie nie stało...

100% racji.
Gdyby nie BFG to przed SKOKami byłby dantejskie sceny jak staruszkowie całują klamkę i płaczą nad dobytkiem zycia. A tak to klienci mają to gdzies, mają gwarancję, a tych pow. 100tys € w SKOKach to raczej niewielu.
Watpie jednak, ze klienci SKOKów bedą dziekowac PEK, raczej sadzą, ze to PO zniszczyła SKOKi by odciąć ciułaczy od swietnych odsetek a opozycję od tanich kredytów na kampanię.
PIS 2x bezkarny, bo PO zachowało się jak trzeba. Pierwszy raz kiedy mogli publicznie pokazac jak sie "rozwiazywało" WSI. Drugie raz teraz, bo mogli czekac az matematyka zrobi swoje i SKOKi utoną.

--
@foe_pl

Data: 2015-07-29 22:12:23
Autor: A. Filip
Budzik <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> pisze:
> [...]

Fakt jest faktem, ze nalezało objac skoki knfem dawno temu ale przeciez wiemy dlaczego tak sie nie stało...

A napiszesz jak "błyskawicznie inaczej" KNF "zdiagnozował" SKOK *Wołomin*?

_Moje wrażenia_ były że całkiem dupy nie dał (o dziwo mogło być jeszcze gorzej)
ale wysokim profesjonalizmem to nie zabłysnął.

--
A. Filip  -- W Starych Kiejkutach CIA wyprodukowaÅ‚a KukliÅ„kisch 21 wieku.
Dzieci naÅ›ladujÄ… zazwyczaj wady i zalety rodziców.  (PrzysÅ‚owie mandżurskie)

Data: 2015-07-30 03:00:46
Autor: Budzik
Ile kasy wyprowadzi³o PO z BFG do klientów SKOK Wo³omin? :-)
U¿ytkownik A. Filip anfi@buntownik.pl ...

A napiszesz jak "b³yskawicznie inaczej" KNF "zdiagnozowa³" SKOK
*Wo³omin*? _Moje wra¿enia_ by³y ¿e ca³kiem dupy nie da³ (o dziwo mog³o byæ
jeszcze gorzej) ale wysokim profesjonalizmem to nie zab³ysn±³.

Musisz chyba dok³adniej opisaæ swoje wra¿enia :)

Data: 2015-07-29 16:00:39
Autor: Budzik
> [...]

| pieniê¿ne zgromadzone w spó³dzielczych kasach oszczêdno¶ciowo -
| kredytowych zostaj± objête ustawowym systemem gwarantowania przez

hihihi
ciekawe ujecie tematu :)

Data: 2015-08-03 21:13:43
Autor: Piotr Rezmer
W dniu 2015-07-27 o 09:00, A. Filip pisze:
http://www.skok.pl/o-skok/co-to-jest-skok/bezpieczenstwo

Tutaj jeszcze trochÄ™ informacji o SKOKach:
http://wyborcza.pl/1,75968,18476091,bierecki-i-bezpieczenstwo-wkladow-w-skok-ach.html

i powiÄ…zaniach PISu ze SKOKami.

Piotr
XLR250&bmw_f650_dakar

Data: 2015-08-03 21:16:46
Autor: u2
W dniu 2015-08-03 o 21:13, Piotr Rezmer pisze:
[...]

to WSI jest Peace ? od 2012 SKOK-i nadzoruje KNF, czyzby KNF to tysz Peace ?:))))

--
General Skalski o zydach w UB :

niczego nie prowadzi... Ludzi, ktorzy uzywajÄ… slow 'antysemita',
tworza mowe nienawisci".

Data: 2015-08-03 21:51:41
Autor: Piotr Rezmer
W dniu 2015-08-03 o 21:16, u2 pisze:

to WSI jest Peace ? od 2012 SKOK-i nadzoruje KNF, czyzby KNF to tysz
Peace ?:))))

Faktycznie, PIS może mieć wiele wspólnego z WSI.

A.Duda, listek figowy układu wołomińskiego PiS-WSI:
http://blogi.newsweek.pl/Tekst/polityka-polska/696375,duda-market-czyli-ile-kosztuje-populizm-a-dudy.html

Piotr
XLR250&bmw_f650_dakar

Data: 2015-08-03 22:28:55
Autor: u2
W dniu 2015-08-03 o 21:51, Piotr Rezmer pisze:
to WSI jest Peace ? od 2012 SKOK-i nadzoruje KNF, czyzby KNF to tysz
Peace ?:))))

Faktycznie, PIS może mieć wiele wspólnego z WSI.

A.Duda, listek figowy układu wołomińskiego PiS-WSI

taaa, powiedz mi Reza gdzie miala konto Kopara ? w niesprawdzonym SKOK-u ?:)))))

Data: 2015-08-03 21:27:28
Autor: A. Filip
Piotr Rezmer <konta@doman.pl> pisze:
[...]

Wal siÄ™ na drzewo z linkami za paywallem.

--
A. Filip  -- W Starych Kiejkutach CIA wyprodukowaÅ‚a KukliÅ„kisch 21 wieku.
Szczęście jest głuche, nie zwraca uwagi na krzyczących, widzi tylko czyny.

Data: 2015-08-03 21:30:11
Autor: Piotr Rezmer
W dniu 2015-08-03 o 21:27, A. Filip pisze:

Wal siÄ™ na drzewo z linkami za paywallem.

O to ciekawe, u mnie wyświetla się:

"Artykuł otwarty w ramach bezpłatnego limitu prenumeraty cyfrowej"

A co u Ciebie?

Piotr
XLR250&bmw_f650_dakar

Data: 2015-08-03 21:40:28
Autor: A. Filip
[...]

Ja javascript mam domyślnie wyłączony dla GW wyjątku nie zrobię _na pewno_.
Prawdziwa dyskusja i tak sprowadziłaby się do odwołań do tylu artykułów że
limit zostaÅ‚by wyczerpany.  GW sama wybraÅ‚a ze jako źródÅ‚o na usenecie jest
*gówno* warta (dla mnie na pewno).

Albo "portal opiniotwórczy" albo paywall, oba na raz ni złamanego wuja.

--
A. Filip  -- W Starych Kiejkutach CIA wyprodukowaÅ‚a KukliÅ„kisch 21 wieku.
Niewart nic rodowód, bracie, skoro pustka tylko w gÅ‚owie, choćbyÅ› chadzaÅ‚ i w ornacie, niewart nic rodowód, bracie. Niechaj wiedza mówi za siÄ™, to, co zmarÅ‚o, nic nie powie - niewart nic rodowód, bracie, skoro tylko pustka w gÅ‚owie.  (PrzysÅ‚owie hinduskie)

Data: 2015-08-04 05:00:45
Autor: Budzik
Ile kasy wyprowadzi³o PO z BFG do klientów SKOK Wo³omin? :-)
U¿ytkownik Piotr Rezmer konta@doman.pl ...

http://www.skok.pl/o-skok/co-to-jest-skok/bezpieczenstwo

Tutaj jeszcze trochê informacji o SKOKach:
http://wyborcza.pl/1,75968,18476091,bierecki-i-bezpieczenstwo-wkladow-w
-skok-ach.html i powi±zaniach PISu ze SKOKami.

Swoja droga to genialna sprawa.
Wyprowadzic xxx milionow do zewnetrznej, zagranicznej firmy.
W tej firmie wyplacic sobie gigantyczne dywidendy.
A SKOK upada i doplaca Panstwo.
I... nic sie nie stalo. Zadnego zlamanego przepisu. Nie ma nawet zarzutu o niegospodarnosc na rzecz skok oczywiscie, bo Bierecki wyszedl na tym calkiem niezle...

Ciekawe.

Ile kasy wyprowadziło PO z BFG do klientów SKOK Wołomin? :-)