Ile kasy zwrócono UE?

Data: 2013-02-12 10:07:50
Autor: WW
Ile kasy zwrócono UE?
Witam

Wszyscy wiemy ile kasy "dostaniemy".
A ja chce wiedzieć, ile kasy zwróciliśmy do UE w każdym roku?

Pozdrawiam
WW
"Polski premier jest wrogiem demokracji w państwach narodowych. Chce, aby biurokracja brukselska, która nie jest wybierana w żadnym głosowaniu, rządziła Polską i 26 innymi państwami UE".  Nigel Farage.

Data: 2013-02-12 10:10:19
Autor: Bogdan Idzikowski
Ile kasy zwrócono UE?

Użytkownik "WW" <wuwu0@vp.pl> napisał w wiadomości news:kfd0pa$aba$1node1.news.atman.pl...
Witam

Wszyscy wiemy ile kasy "dostaniemy".
A ja chce wiedzieć, ile kasy zwróciliśmy do UE w każdym roku?

Google twoim przyjacielem!

rozbawiony złośliwością

Data: 2013-02-12 18:33:58
Autor: leszek niewiadomski
Ile kasy zwrócono UE?
Am 12.02.2013 10:10, schrieb Bogdan Idzikowski:

[...]

Jesli on nie umie szukac, to pomoge. W mojej gazecie jest tabelka, w ktorej zestawione sa panstwa UE i ich bilans netto za rok 2011: np. Niemcy -9003 mln. euro, Francja -6406, Wlochy -5933, ... , Wegry +4418, Grecja +4623 i Polska + 10 975. Na 1 mieszkanca wychodzi ok. -110 (Niemcy) wobec +289 (Polska). Ile to w zlotowkach?
ln.
--
"As an online discussion among Poles grows longer, the probability of a comparison involving a security service, or a calling the opponent an agent of influence, a Volksdeutsch, a Jew or an idiot approaches 1" (The new Godwin's Law)

Data: 2013-02-13 11:49:52
Autor: WW
Ile kasy zwrócono UE?
W dniu 2013-02-12 18:33, leszek niewiadomski pisze:
[...]

Może i nie umie. Jednak taki bilans netto nie obejmuje kwot zwracanych do kasy UN w wyniku niedotrzymania umowy i kar płaconych z tego tytułu oraz środków odebranych a więc przyznanych, ale nie danych..
Ten temat już był poruszany i konkretne przykłady były podawane.
Chodzi mi o informację, link do strony znających problem a nie partyjnych agitek.

Pozdrawiam
WW
"Ten pakt opiera się na założeniu, że ludzie są nierozważni i że ktoś w Brukseli jest mądrzejszy od nich. To nie jest prawda".  Wacław Klaus.

Data: 2013-02-13 12:35:45
Autor: Bogdan Idzikowski
Ile kasy zwrócono UE?

Użytkownik "WW" <wuwu0@vp.pl> napisał w wiadomości news:kffr4n$jjd$1node2.news.atman.pl...
[...]

Ręce ci do dupy przyrosły?

ubawiony

Data: 2013-02-13 17:54:36
Autor: leszek niewiadomski
Ile kasy zwrĂłcono UE?
Am 13.02.2013 11:49, schrieb WW:
[...]

MoĹźe i nie umie. Jednak taki bilans netto nie obejmuje kwot zwracanych
[...]

Jak mi biblioteka nalozy kare za niezwrocenie ksiazki, policjant da mandat, administracja da rachunek za spozniona oplate itp. to mi fiskus tego od podatku nie odciagnie. Powiedza, ze to moje ryzyko i wina.
Gdyby tak dalej szukac, to mozna by odliczyc jeszcze wydatki na obijajacych sie europoslow (nie mam pojecia, czy oni oplacani sa z ogolnego budzetu czy narodowego?).
Nie chce mi sie dalej szukac zrodel, ale znalazlem za 2009: dostales kolego 160,50 euro (pomnoz przez liczbe domownikow), a ja wybulilem 107.30. Moze przeniose sie do Luksemburga, bo wyglada, ze na leb dostaja 2364.50!? Pewnie cos sie pop* autorom? Zob.
http://en.wikipedia.org/wiki/Budget_of_the_European_Union

O dyskusji nt. wplat nett i jak je liczyc - w liczbach absolutnych, na glowe lub w procentach dochodu narodowego oraz roszczeniach Italiencow:

>Während Deutschland 2009 in absoluten Zahlen mit rund 6,4 Milliarden Euro den höchsten Nettobeitrag zum EU-Haushalt leistete (gefolgt von Frankreich mit 5,9 Milliarden und Italien mit 5,1 Milliarden Euro), war es sowohl bei den Pro-Kopf- als auch den Anteilsbeiträgen jeweils nur auf dem siebten Platz. Luxemburg zahlte mit rund 203 € die höchsten Pro-Kopf-Beiträge, auch wenn diese in absoluten Zahlen nur einen marginalen Teil des EU-Budgets ausmachen. Auf dem zweiten und dritten Platz folgten in der Pro-Kopf-Rechnung Dänemark (176 €) und Belgien (155 €). Deutschland zahlte pro Einwohner 78 € mehr ein als es herausbekam, Österreich 48 €. Im Verhältnis zum BIP waren die Hauptnettozahler Belgien (0,49 %), Dänemark (0,43 %) und Italien (0,34 %). In Deutschland betrug der Nettobeitrag 0,27 %, in Österreich 0,15 % des BIP. Wichtigste Nettoempfänger waren in absoluten Zahlen Polen (6,3 Milliarden Euro) und Griechenland (3,1 Milliarden Euro), in der Pro-Kopf- und der Anteilsrechnung hingegen jeweils Litauen (446 €, 5,42 %) und Estland (428 €, 4,13 %).[63]
Italiens Ministerpräsident Mario Monti wies im Januar 2013 darauf hin, Italien sei 2011 größter Netto-Zahler gewesen; angesichts der Lage seines Landes (siehe Staatsschuldenkrise im Euroraum#Italien) sei dies ungerechtfertigt und müsse geändert werden.<
http://de.wikipedia.org/wiki/Haushalt_der_Europ%C3%A4ischen_Union
ln.

Data: 2013-02-14 10:38:08
Autor: WW
Ile kasy zwrócono UE?
W dniu 2013-02-13 17:54, leszek niewiadomski pisze:
Am 13.02.2013 11:49, schrieb WW:
[...]

Wina i kara.
Słyszałeś, żeby kogoś zdymisjonowali, że o ukaraniu nie wspomnę, za kary nałożone przez UE?
Problem w tym, że tych właśnie zwrotów i kar ów "bilans" nie uwzględnia - a powinien.
Pomijam już fakt wydawania środków z UE na rynkach UE, zwłaszcza na specjalistów, doradców i szkolenia.