Ile kilometrów dziennie najwiecej..

Data: 2019-05-20 16:22:45
Autor: Myjk
Ile kilometrów dziennie najwiecej..
Mon, 20 May 2019 16:07:30 +0200, glumek
Pytanie z ciekawosci, ile najwiecej kilometrów dziennie przejechaliscie ?

Grenoble-Wawa 1900km. Wymiękłem na Katowickiej 50km od domu. Pewnie na siłę
bym dał radę, ale zmiennika miałem w postaci żony (która 5km po zmianie
"zaspała" i chciała się wbić na czerwonym na skrzyżowanie -- ale że mi się
oczy nie chciały zamykać do końca ze zmęczenia, to zrobiłem pobudkę). :P
Żeby było ciekawiej, to na pokładzie była 4-letnia córka, która dała radę
"na raz" trasę łyknąć. Generalnie, raz wystarczy taka przygoda i nigdy
więcej takich podróży. :>

--
Pozdor
Myjk