Ile kilometrów dziennie najwiecej..

Data: 2019-05-20 15:59:58
Autor: Budzik
Ile kilometrów dziennie najwiecej..
Użytkownik glumek glumo5f@gmail.com ...

Pytanie z ciekawosci, ile najwiecej kilometrów dziennie
przejechaliscie ?

Wszystko zalezy od formy fizycznej.
Jechałem jakis czas temu do Chorwacji jakies 1,4kkm
Droga w pierwsza strone mordega - jechalismy na 2 kierowców i zmienialismy sie chyba z 10 razy :)
Z powrotem jakieś 1,2kkm wsiadłem i pomimo gotowości drugiego kierowcy łyknelismy bez zmiany - po prostu sie dobrze jechało.

--
Pozdrawia... Budzik
"Wiedza to władza. Ale niewiedza, niestety, nie oznacza jeszcze

Ile kilometrów dziennie najwiecej..