Ile kilometrów dziennie najwiecej..

Data: 2019-05-20 21:04:28
Autor: Pszemol
Ile kilometrów dziennie najwiecej..
"glumek" <glumo5f@gmail.com> wrote in message news:5ce2b4a1$0$520$65785112news.neostrada.pl...
Pytanie z ciekawosci, ile najwiecej kilometrów dziennie przejechaliscie ?

Trzy długie trasy zrobiłem w życiu. W sensie - bez spania po drodze.
Raz Kraków do lotnisko w Berlinie około 600km.
Potem Keystone, Colorado do Chicago. Ponad 1000 mi (1600km).
Teraz niedawno Chicago do Niagara Falls, Kanada 525 mi (845km).

Data: 2019-05-21 20:06:43
Autor: J.F.
Użytkownik "Pszemol"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:qbvmbb$34r$1@dont-email.me...
[...]

Kiedys to byla wyprawa.

Dzis tylko test auta - bo sie moze rozpasc :-)

Potem Keystone, Colorado do Chicago. Ponad 1000 mi (1600km).

Tu sie nie wypowiem, bo nie znam drogi - wolno 55mph czy mozna 90 mph ? :-)

J.

Data: 2019-05-26 23:24:37
Autor: kk
On 2019-05-25 22:22, Pszemol wrote:
"kk" <kk@op.pl.invalid> wrote in message news:qc1pv3$fhr$1news.icm.edu.pl...
On 2019-05-21 04:04, Pszemol wrote:
[...]

A co takiego że się wzruszyłeś??

To śmieszne dystanse

Co takiś miętki?

Zadajesz dziwne pytania, dziwne historie opowiadasz

Data: 2019-05-27 21:46:33
Autor: kk
On 2019-05-21 04:04, Pszemol wrote:
[...]

Dla mnie nie sa smieszne, ale Ty się śmiej...

600km, hehe

Ile kilometrów dziennie najwiecej..