Ile kilometrów dziennie najwiecej..

Data: 2019-05-21 09:26:26
Autor: Miroo
Ile kilometrów dziennie najwiecej..
W dniu 2019-05-20 o 16:07, glumek pisze:
Pytanie z ciekawosci, ile najwiecej kilometrów dziennie przejechaliscie ?
> pytam bo jutro mam zrobic trase 1100 km...sam

To głupota robić z tego zawody.
Przede wszystkim dobrze się wyśpij.
I rób przerwy co ok. 2h, a pod koniec nawet co 1h choćby Ci się wydawało, że nie potrzeba, a do "mety" było blisko.

Nie wiem czy jest to ujęte w statystykach, ale sporo poważnych wypadków jest spowodowanych znużeniem monotonną jazdą. I egoizmem kierowców, nie myślących, że mogą zabić kogoś jeszcze oprócz siebie.

Pozdrawiam

Data: 2019-05-21 08:32:56
Autor: Mateusz Viste
On Tue, 21 May 2019 09:26:26 +0200, Miroo wrote:
Nie wiem czy jest to ujęte w statystykach, ale sporo poważnych wypadków
jest spowodowanych znużeniem monotonną jazdą.

Zaraz ktoś napisze, że dlatego bezpieczniej jest zapierdalać...

Mateusz

Data: 2019-05-21 10:39:07
Autor: Transpok
Ile kilometrów . Czujnik wykrywający znużenie.
Użytkownik "Miroo" <brak_emaila@brak.brak.i.juz> napisał w wiadomości news:5ce3a86b$0$517$65785112news.neostrada.pl...

[...]

Potrzebny jest czujnik wykrywający znużenie i ostrzegający kierowcę.

Data: 2019-05-21 01:52:01
Autor: przemek.jedrzejczak
Ile kilometrów . Czujnik wykrywający znużenie.
-- Potrzebny jest czujnik wykrywający znużenie i ostrzegający kierowcę.

on jest niekonfigurowalny wiec wylaczony :-)

Data: 2019-05-21 12:14:42
Autor: Miroo
W dniu 2019-05-21 o 10:39, Transpok pisze:
[...]

Im więcej takich czujników, tym mniej ostrożny kierowca.
No bo przecież wystarczy na autostradzie włączyć aktywny tempomat i czujnik pasa ruchu i można jechać przez całą Polskę oglądając cały sezon Gry o Tron na laptopie.
A jakby co - to wina czujnika :)

Idea "półautonomicznych" samochodów, gdzie kierowca ma być gotów w każdej chwili przejąć kierownicę jest chora.

Pozdrawiam

Data: 2019-05-21 03:25:23
Autor: przemek.jedrzejczak
Ile kilometrów . Czujnik wykrywający znużenie.
-- Idea "półautonomicznych" samochodów, gdzie kierowca ma być gotów w każdej chwili przejąć kierownicę jest chora.

to przypomnij sobie jak twoja nauka przebiegala :-) AI tez potrzebuje czasu ale mozna zalozyc ze kiedy juz sie nauczy to nie bedzie miala wad czlowieka tzn nie pojedzie na bance czy dragach, nie bedzie zapierdalac bez sensu, nie bedzie zmeczona i jak stuknie jej 100-tka bedzie tak samo sprawna lub nawet lepsza niz na poczatku :-)

Data: 2019-05-21 12:43:06
Autor: Miroo
W dniu 2019-05-21 o 12:25, przemek.jedrzejczak@gmail.com pisze:
[...]

Ale ja nie mam nic przeciwko PEŁNEJ autonomii najlepiej WSZYSTKICH samochodów. Jestem przeciwko częściowej autonomii udostępnionej masom.

Btw czytałeś co napisała AI po skonsumowaniu 7 książek o Harrym Potterze?
"Ron zobaczył Harry'ego i natychmiast zaczął zjadać rodzinę Hermiony. Koszulka Rona była tak samo zła, jak on sam."

I wypuść to na drogę :)

Pozdrawiam

Data: 2019-05-21 03:50:39
Autor: przemek.jedrzejczak
Ile kilometrów . Czujnik wykrywający znużenie.
-- Ale ja nie mam nic przeciwko PEŁNEJ autonomii najlepiej WSZYSTKICH samochodów. Jestem przeciwko częściowej autonomii udostępnionej masom.

nie ma innej drogi, dane trzeba jakos zbierac i straty jesli sa to pomijalne ... uber, tesla, google wszyscy zbieraja dane na potege i to co powstanie bedzie mialo niesamowite mozliwosci ... juz widze te wyroki sadowe: 2 lata jezdzenia z AI a dla nieogarnietych dozywocie :-) dodatkowa szykana predkosc ograniczona do administracyjnej i tryb defensywny czyli zero wyprzedzania :-)

Data: 2019-05-21 12:52:01
Autor: Jacek Maciejewski
Dnia Tue, 21 May 2019 12:43:06 +0200, Miroo napisał(a):

[...]

Ale w szachy cię ogra :)
--
Jacek
I hate haters.

Data: 2019-05-21 13:02:12
Autor: Miroo
[...]

I w mnożeniu też jest lepszy, ale nie w tym rzecz.
Czego się nauczy AI, jak się ją wypuści na polskie drogi?
Chamstwa, agresji, cwaniactwa itp ;)

Pozdrawiam

Data: 2019-05-21 19:39:53
Autor: J.F.
Użytkownik "Miroo"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:5ce3dafe$0$17353$65785112@news.neostrada.pl...
[...]

Prawidlowej jazdy ... i przy tym bezpiecznej, jesli bedzie wszystkie czynniki analizowala  :-)
No chyba, ze nie bedzie analizowala, bo bedzie "learn by example" :-)

Nawiasem mowiac - kiedys dawno jade sobie po starej DK8 Wroclaw-Piotrkow, yanosik podpowiada "fotoradar 400m ograniczenie 60 km/h".
Hm, nie przypominam sobie, zeby stalo "60", a kto by w Polsce znakami sie przejmowal.

Kiedys sie skupilem, no byla tylko tablica terenu zabudowanego, a yanosik mowi "60".
Pisze do nich ... "ograniczenia bierzemy ze sredniej predkosci jadacych".

Tak sie inteligencja nauczyla :-)

J.

Data: 2019-05-22 00:10:38
Autor: kk
Ile kilometrów . Czujnik wykrywający zn uĹźenie.
On 2019-05-21 19:39, J.F. wrote:
[...]

Moja nawigacja wszędzie w mieście twierdzi, że 60. Może też się nauczyła :-)

Data: 2019-05-22 12:15:16
Autor: dantes
Ile kilometrów . Czujnik wykrywający znużenie.
Dnia Tue, 21 May 2019 13:02:12 +0200, Miroo napisał(a):

[...]

Czego się nauczy AI, jak się ją wypuści na polskie drogi?

Jak to czego?
Przekręcania licznika. Jeszcze przed granicą od Niemca w turbanie.

Data: 2019-05-21 23:19:13
Autor: kk
On 2019-05-21 10:39, Transpok wrote:
[...]

Nie lepiej systemy wspomagające prowadzenie?

Data: 2019-05-21 19:50:02
Autor: J.F.
Użytkownik "Miroo"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:5ce3a86b$0$517$65785112@news.neostrada.pl...
[...]

Nie rob. Bedziesz czas tracil, to na koniec sie rozbijesz ze znuzenia.

Ale ... jesli poczujesz znuzenie, to zjezdzaj na najblizszy parking bez zastanawiania.

J.

Data: 2019-05-22 10:27:34
Autor: Miroo
W dniu 2019-05-21 o 19:50, J.F. pisze:
[...]

Jak się poczuje znużenie, to może być za późno... :)

Pozdrawiam

Ile kilometrów dziennie najwiecej..