Ile kilometrów w ciągu dnia można przejechać dużym turystykiem?

Data: 2009-12-28 15:41:31
Autor: maverik

Użytkownik "trud" <trud@onet.eu> napisał w wiadomości news:109w5ymbrth0t$.13n2t2scvg71i.dlg40tude.net...

Ile kilometrów w ciągu dnia można przejechać dużym turystykiem?
Chodzi mi o rząd wielkości, 500, 800, 1000?
Moto z pełnymi owiewkami, pogoda dobra, średniej wagi kierownik ze średnimi
umiejętnościami no i oczywiście żeby było bezpiecznie. Priorytet podróży to
czas.

Myślę że ogarniętym turystykiem typu jakieś duże BMW bądź GoldWing 2-2,5 kkm, kiedyś przyjechał do mnie chłopak z Anglii na CBR600 - na raz 1800 km, ja najwięcej zrobiłem FZXem na raz 900 km

pozdr.

Data: 2009-12-29 01:05:47
Autor: p47
Ile kilometrów w ciągu dnia można przejechać dużym turystykiem?

A ja przepastuję tu, jako swoistą ciekawostkę mojego posta z innej grupy:

Mięczaki!!;-))
Ja ok. pól wieku temu, będac w 5 klasie szkoły podstawowej jechałem z Ojcem
z Warszawy do Sopotu. On na motorowerze simson, a ja na rowerze "Hutnik" z motorkiem
Gnom, -pierwszy model o zawrotnej  mocy aż 0,4 KM... Do dzis wspominam to jako super
przygodę. A dodam, ze droga ta wówczas na całkiem sporych odcinkach (chyba np. koło Mławy) była
jeszcze niewyasfaltowana, a brukowana kostką, czy nawet kocimi łbami, co przy
rowerze bez jakiegokolwiek resorowania było specyficzną przyjemnością;-)).
Zresztą nawet i simson miał resorowanie tylko z przodu.
No i machnęło sie w 2 dni...

p47

Data: 2009-12-29 08:28:31
Autor: Tytus
Ile kilometrów w ciągu dnia można przejechać d użym turystykiem?
Siemka

***"p47"
Ja ok. pól wieku temu, będac w 5 klasie szkoły podstawowej jechałem z Ojcem
 z Warszawy do Sopotu. On na motorowerze simson, a ja na rowerze "Hutnik" z
 motorkiem Gnom, -pierwszy model o zawrotnej  mocy aż 0,4 KM...

 No takim wyczynem nie moge sie pochwalic...ale "trasy" po 150-170 km dziennie na Komarku 3 sie latalo :)))
No i z bratem na ETZ 150 w 24 h Wawa-Berlin-Wawa.

--
       Tytus
żółte najszybsze

Data: 2009-12-29 16:54:57
Autor: darekfazer
Ile kilometrów w ciągu dnia możnaprzejechaćdużym turystykiem?
witam
tez sie pochwale - wracajac z chorwacji przez austrie - zahaczylem grossglocknerstrasse - przebieg 1664km i 100 metrow w 22,5h - motorek fazerek 600 a z bulgarii 1600 km w 26h ale tam to autostrad prawie wcale nie bylo
pozdrawiam
darekfazer

--

Ile kilometrów w ciągu dnia można przejechać dużym turystykiem?