Ile kilometrów w ciągu dnia można przejechać dużym turystykiem?

Data: 2010-01-04 11:26:21
Autor: paweł ACE
Ile kilometrów w ciągu dnia można przejechać dużym turystykiem?
trud <trud@onet.eu> napisał(a):
Ile kilometrów w ciągu dnia można przejechać dużym turystykiem? Chodzi mi o rząd wielkości, 500, 800, 1000? Moto z pełnymi owiewkami, pogoda dobra, średniej wagi kierownik ze średnimi
umiejętnościami no i oczywiście żeby było bezpiecznie. Priorytet podróży to
czas.

zalezy od umiejetnosci i odpornosci
od drog
od pogody
od dnia

jadac do Mongloii mielismy zalozona norme 900 km dziennie i tylko raz z powodu polamania ramy i chlodnicy w motocyklu czego naprawa zajela w kolchozie z 5 godzin wyszlo "tylko" 700 km, ale to trzeba bylo dzien w dzien startowac o 5 rano, robic tylko jedna przerwe kolo poludnia gdzies tam nad jakas woda (i nie dluzsza niz 1-2 godziny) i jechac az sie zrobi dobrze ciemno

najdalej dojechalem na raz do Oxfordu czyli ciut powyzej 1700 km ale tutaj byly dobre drogi, dobra pogoda, dobry dzien, przerwa 1 godzine na promie i chec

teraz by mi sie nie chcialo ani jednego ani drugiego

a na turystyku jeszcze dluzszych przelotow nie probowalem wiec sie okaze jak to idzie:-)

do poludniowych Wloch np z Wawy bym sobie rozlozyl na 2 strzaly bo trzeba jechac przez gory i przynajmniej ja mam taki fart, iz zawsze leje jak z CBRa, a wtedy chec do jazdy i szybkosc opada

pawel ACE
TT i ST

Data: 2010-01-04 16:31:35
Autor: Marcin N

Użytkownik "paweł ACE" <pawelace.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:hhsj8t$1h4$1inews.gazeta.pl...
trud <trud@onet.eu> napisał(a):

[...]

To na czym polegała przyjemność?

Data: 2010-01-04 08:11:14
Autor: AZ
On 4 Sty, 16:31, "Marcin N" <marcin5_usun@wykasuj_onet.pl> wrote:

To na czym polegała przyjemność?
Przypuszcam, że na jeździe?

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2010-01-05 07:23:33
Autor: paweł ACE
Marcin N <marcin5_usun@wykasuj_onet.pl> napisał(a):
Użytkownik "paweł ACE" <pawelace.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:hhsj8t$1h4$1inews.gazeta.pl...
> trud <trud@onet.eu> napisał(a):

To na czym polegała przyjemność?

spojrz na mape, niestety nie mam 2 miesiecy urlopu tylko 26 dni (jak wiekszosc), stad takie tempo, a jakbym nie lubil jazdy to polecialbym samolotem

albo inaczej bo moze jednak nie jezdzisz
jakbys spotkal wymarzona dziewczyne normalnie nieosiagalna jakas tam "w stylu" Hayek, Stone czy inno Bayonce (czy jak to sie tam pisze), powiedzialabt TAK i mial na bzykniecie tylko kwadrans, a nie cala noc? zrezygnowalbys?

:-)

pawel ACE
TT i ST

--

Ile kilometrów w ciągu dnia można przejechać dużym turystykiem?