Ile km w nowym samochodzie?

Data: 2009-12-24 13:05:44
Autor: ksoniek
Ile km w nowym samochodzie?
a jak uważasz ile powinnien mieć? samochody zjeźdzają z taśmy i jadą na parking przy fabryce, potem na pakę i znowu na parking aby oclić, dalej znowu na pakę i do dealera i znowu parking, wjazd do salony, czasami doposażenie więc jeszcze warsztat....
W życiu odbierałem już kilkanaście samochodów z salonu każdy miał minimum 8km na liczniku - zarówno Opel, Peugeot, Ford, Chevrolet, Kia

Data: 2009-12-24 14:39:24
Autor: Ludvigus
Ile km w nowym samochodzie?
Some day 2009-12-24 13:05, some human being called *ksoniek* claimed...
[...]

Spoko, tylko jest pewna różnica pomiędzy 8, 58 czy 108 kilometrów.

Jeśli autko jest rzekomo nowe, to nie powinno mieć imho więcej jak 15-20 km.

Pozdrawiam,

--
|____ UDVIGUS greetz you!   me_gg: 783307   me_mail: ludvigus AT op DOT pl

Data: 2009-12-24 15:09:48
Autor: Pab_lo
Ile km w nowym samochodzie?

Użytkownik "Ludvigus" <email@w.sygnaturce> napisał w wiadomości news:hgvque$k5s$1inews.gazeta.pl...

Spoko, tylko jest pewna różnica pomiędzy 8, 58 czy 108 kilometrów.

Jeśli autko jest rzekomo nowe, to nie powinno mieć imho więcej jak 15-20 km.

A jesli bylo np oklejone "odlicz 100% VAT" i codziennie jezdzilo z salonu na pobliskie ruchliwe skrzyzowanie. Do tego sprzedawalo sie pol roku to co? Jest juz uzywane?

120 dni  x 500 m w jedna strone = 120 km...
500 m to moze byc nawet z konca parkingu na tylach salonu, na trawnik przed salonem!

Picasso

Data: 2009-12-24 15:05:57
Autor: Samotnik
Ile km w nowym samochodzie?
Dnia 24.12.2009 Pab_lo <nicponim@pl.pl> napisał/a:
A jesli bylo np oklejone "odlicz 100% VAT" i codziennie jezdzilo z salonu na pobliskie ruchliwe skrzyzowanie. Do tego sprzedawalo sie pol roku to co? Jest juz uzywane?

Ależ oczywiście, ze jest! Po pierwsze - musiało zostać zarejestrowane. Po
drugie - było używane w normalnym ruchu. Po trzecie - tysiące kamyczków
spod kół na 'pobliskim ruchliwym skrzyżowaniu' trafiło w lakier.
120 dni  x 500 m w jedna strone = 120 km...
500 m to moze byc nawet z konca parkingu na tylach salonu, na trawnik przed salonem!

I tak jeździ codziennie? Rozumiem, że pracownicy salonu najpierw przez pół
dnia zajmują się przewożeniem zestawu aut z parkingu na tyłach salonu na trawnik przed salonem, a drugie pół w drugą stronę? :)

Fakt, parkingi u producentów to całe hektary, faktycznie parę kilometrów
może się tam zrobić, parę kilometrów u dealera. Ale nie przesadzajmy - nie
więcej. --
Samotnik Biżuteria: http://www.bizuteria-artystyczna.pl/

Data: 2009-12-25 17:26:05
Autor: Cavallino
Ile km w nowym samochodzie?
Użytkownik "ksoniek" <ksoniek@interia.pl> napisał w wiadomości news:hgvlep$3mo$1inews.gazeta.pl...
[...]

Ja podobnie.
Ale kilkadziesiąt km to nie miał żaden, nie odebrałbym takiego za normalną cenę.
Nawet jeden kupowany świadomie z wystawy na dniahc otartych tyle nie miał.

Ile km w nowym samochodzie?