Ile kompletow kluczykow?

Data: 2009-09-15 22:34:17
Autor: Karol
Ile kompletow kluczykow?

Użytkownik "Bastion" <bez@maila.pl> napisał w wiadomości news:h8osqb$l6d$1mx1.internetia.pl...
Witam
Zawsze wydawalo mi sie ze do kupowanego (uzywanego) auta powinienem dostac 2 komplety kuczykow. Czy Toyota daje w swoich fabrycznych autach 3 komplety?
http://otomoto.pl/toyota-corolla-terra-polaris-fl-salonpolska-C9533529.html
Czy ten dodatkowy (trzeci) komplet to standard czy opcja przy kupnie nowego auta?
Jak sytuacja wyglada w innych markach, szczegolnie interesuje mnie Toyota, Opel i VW z  roku 2006-2009

Spotkałem się, że sa da komplety kluczy plus tzw wzornik czyli coś na kształt klucza wykonane z plastiku.

Ile kompletow kluczykow?