Ile kosztuje "Era numer stacjonarny" ?

Data: 2009-04-18 11:50:23
Autor: Fantom
Ile kosztuje "Era numer stacjonarny" ?
Witam
Jak to jest z ta opcja ery - numer stacjonarny ?
Jak dzwonie spoza strefy place swoja stawke komorkowa.
1) Jak dzwonie ze strefy place chyba 20 gr netto za min (jak mam pikniecie) ?
2) Ile placi osoba ktora dzwoni na moj numer stacjonarny jak jestem w strefie ?
3) Czy jak jestem w strefie i ktos dzwoni na komorkowy to placi jak za komorkowy ?
3) jak jestem poza strefa i ktos dzwoni na stacjonarny mam kilka mozliwosci przekierowania :
  a) na skrzynke - ile kosztuje dzowniacego to i ile mnie odsluchanie ?
  b) na moj numer komorkowy - ile kosztuje dzwoniacego to i ile mnie przekierowanie ?

Fantom

Data: 2009-04-18 12:49:49
Autor: Duke
Fantom pisze:

Jak dzwonie spoza strefy place swoja stawke komorkowa.

Tak

1) Jak dzwonie ze strefy place chyba 20 gr netto za min (jak mam pikniecie) ?

Ta stawka obowiązuje tylko na stacjonarne i po wykorzystaniu minut zawartych w abonamencie.

2) Ile placi osoba ktora dzwoni na moj numer stacjonarny jak jestem w strefie ?

A jak myślisz? Skoro, jak sam napisałeś, dzwoni na numer stacjonarny to nie może płacić stawki jak za komórkowy.

3) Czy jak jestem w strefie i ktos dzwoni na komorkowy to placi jak za komorkowy ?

Oczywiście. Nie może być zróżnicowania stawki, bo niby skąd osoba dzwoniąca do Ciebie ma wiedzieć czy jesteś w strefie czy poza.

[...]

Połączenie z pocztą głosową w celu odsłuchania pozostawionych wiadomości w aktualnych taryfach kosztuje 0,29 gr, może też korzystać z funkcji bezpłatnego oddzwaniania poczty.
Przekierowanie na numer komórkowy, nigdy nie pomniejsza minut abonamentowych, i  jest ZAWSZE płatne zgodnie z cennikiem Twojej taryfy.

Dla dzwoniącego stawka nigdy się nie zmienia, przecież nie może wiedzieć że włączyłeś przekierowanie.

Data: 2009-04-20 09:05:58
Autor: Fantom
Ile kosztuje "Era numer stacjonarny" ?
Dla dzwoniącego stawka nigdy się nie zmienia, przecież nie może wiedzieć że włączyłeś przekierowanie.

Dzieki za info

Fantom

Data: 2009-04-20 17:57:53
Autor: Fantom
[...]

NA jakiej zasadzie to dziala w Erze ? Tak jak w Plusie ? Ze po nagraniu skrzynka dzwoni kilka razy coraz rzadziej az ktos odbierzez lub po kilku razach przestaje dzwonic ?

Fantom

Ile kosztuje "Era numer stacjonarny" ?