Ile kosztuje Maseratti w de ?

Data: 2014-08-09 16:21:55
Autor: Hans KloĂź
Ile kosztuje Maseratti w de ?

"Olekx" <Olekx@sfs.pl> schrieb im Newsbeitrag news:53e4f772$0$2377$65785112news.neostrada.pl...
Np. Ghibli kosztuje w polsce 350tyĹ›., ale wiadomo 20% akcyzy wyĹĽszy Vat i jeszcze towar 'luxusowy'.

Chciałem się dowiedzieć ile kosztuje min. Ghibli w Niemczech, ale niestety doszukałem się na ich stronie wszystkiego, tylko nie ceny..

Olek

Jak nie, jak tak - jak wejdziesz na zakładkę "modelle" to jest cena. Golas Ghibli np. 67280.- Euro. Czyli licząc na szybkiego Euro po 4 PLN - 269120 Złociszy.

Ile kosztuje Maseratti w de ?