Ile kosztuje gwarancja w nowym samochodzie

Data: 2014-03-24 07:58:54
Autor: Marcin N
Ile kosztuje gwarancja w nowym samochodzie
Ciekawi mnie bardzo. Jakie DODATKOWE koszty ponoszą właściciele nowych samochodów, żeby zachować gwarancje.

Wiadomo, że obowiązkowe przeglądy w okresie gwarancyjnym potrafią niemało kosztować. Czy warto więc w ogóle dbać o gwarancję? Opłaca się to?

--
MN

Data: 2014-03-24 17:57:21
Autor: Regand
Ile kosztuje gwarancja w nowym samochodzie
Wiadomo, że obowiązkowe przeglądy w okresie gwarancyjnym potrafią
niemało kosztować. Czy warto więc w ogóle dbać o gwarancję? Opłaca się to?

Nie ma obowiazku serwisowac samochodu w ASO w okresie gwarancyjnym by gwarancja dalej byla wazna tyle, ze malo kto o tym wie albo sie boi, ze pozniej bedzie problem wyegzekwowac naprawe gwarancyjna. Do czasu az bedziesz mial wpisy w ksiazce serwisowej / rachunki i nie bedziesz tego robił w Miecia w stodole to bedzie ok.

-- -

Data: 2014-03-24 21:03:19
Autor: Poldek
Marcin N wrote:
[...]

Nie wiem, jak u innych, ale w moim samochodzie na gwarancji wymieniono rzeczy za ładnych parę tysi, a może paręnaście, więc mi się opłacało robić te przeglądy. Nawet po gwarancji wymienili jeszcze parę rzeczy w ramach akcji serwisowych, ale tu już nie wiem, czy gdybym nie robił przeglądów w ASO, to czy miałoby to jakikolwiek wpływ na te wymiany.

Data: 2014-03-24 20:12:36
Autor: masti
Ile kosztuje gwarancja w nowym samochodzie
Dnia pięknego Mon, 24 Mar 2014 21:03:19 +0100 osobnik zwany Poldek
napisał:

Marcin N wrote:
[...]

a nie lepiej było kupić samochód a nie grata?

mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2014-03-24 22:35:39
Autor: AZ
On 2014-03-24, Poldek <puilares@interia.pl> wrote:
Marcin N wrote:
[...]

To co to za samochod skoro tyle bylo do wymiany? No i w wolnej chwili zobacz sobie ceny czesci w ASO a pozniej w "normalnym" sklepie i juz
bedziesz wiedzial skad sie wzielo pare/parenascie tysi.

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2014-03-25 09:00:41
Autor: Budzik
Ile kosztuje gwarancja w nowym samochodzie
U¿ytkownik Poldek puilares@interia.pl ...

Ciekawi mnie bardzo. Jakie DODATKOWE koszty ponosz± w³a¶ciciele
nowych samochodów, ¿eby zachowaæ gwarancje.

Wiadomo, ¿e obowi±zkowe przegl±dy w okresie gwarancyjnym potrafi±
niema³o kosztowaæ. Czy warto wiêc w ogóle dbaæ o gwarancjê? Op³aca
siê to?

Nie wiem, jak u innych, ale w moim samochodzie na gwarancji wymieniono
rzeczy za ³adnych parê tysi, a mo¿e parêna¶cie, wiêc mi siê op³aca³o robiæ te przegl±dy. Nawet po gwarancji wymienili jeszcze parê rzeczy w
ramach akcji serwisowych, ale tu ju¿ nie wiem, czy gdybym nie robi³ przegl±dów w ASO, to czy mia³oby to jakikolwiek wp³yw na te wymiany.

Po pierwsze:
- jaki to samochód ktory w pierwszych latach wymaga az takich napraw?
- po drugie - akcje serwisowe przez pierwsze dwa lata - to chyba i tak obowiazkowo...

Data: 2014-03-25 04:51:25
Autor: zulusik25
Ile kosztuje gwarancja w nowym samochodzie
- jaki to samochód ktory w pierwszych latach wymaga az takich napraw?

To nie marka ale dany serwis.
Powszechne s± gwarancyjne wymiany czê¶ci i podzespo³ów ca³kiem sprawnych.
Klient siê nie zna a mechanik z ASO te¿ musi z czego¶ ¿yæ:(
Taki przyk³adzik z ASO fiata:)

____
grzech
626

Data: 2014-03-25 14:34:52
Autor: anacron
W dniu 25.03.2014 12:51, zulusik25@gmail.com pisze:
- jaki to samochód ktory w pierwszych latach wymaga az takich napraw?

To nie marka ale dany serwis.
Powszechne s± gwarancyjne wymiany czê¶ci i podzespo³ów ca³kiem sprawnych.

Mi nagle magicznie ¶wiece ¿arowe przesta³y dzia³aæ w ASO, nie zap³aci³em
za nowe i powiedzia³em, ¿e mog± i¶æ do s±du jak siê im to nie podoba.

--
anacron

Data: 2014-03-25 14:50:24
Autor: Marcin N
W dniu 2014-03-25 14:34, anacron pisze:
[...]

Znaczy co? Podmienili Ci sprawne na zepsute i chcieli wzi±æ kasê za naprawê?

--
MN

Data: 2014-03-25 15:02:44
Autor: anacron
W dniu 25.03.2014 14:50, Marcin N pisze:
[...]

Tydzieñ przed wizyta w ASO auto mia³o okazjê odpalaæ po nocy przy -30
prawie. I pali³o z pó³ obrotu. Po awarii wtryskiwaczy i ponad
miesiêcznym postoju w ASO nagle zaczê³o mieæ problemy przy -5. Wymienili
i powiedzieli, ¿e to nie na gwarancji i ¿e mam zap³aciæ. Powiedzia³em,
¿e nie zap³acê, ¿e zabieram auto, a jak maj± problem to do s±du z tym
mog± i¶æ. Chcieli jeszcze rzekomo mi te stare w³o¿yæ, skoro nie p³acê,
ale zagrozi³em wezwaniem policji w przypadku nie wydania mi natychmiast
auta i dosta³em kluczyki. Póki co nie dosta³em ¿adnego pisemka z s±du,
ale z chêci± utrê nosa ASO jak spróbuj±. Frajerów niech szukaj± gdzie
indziej.

--
anacron

Data: 2014-03-25 14:16:32
Autor: AZ
On 2014-03-25, anacron <anacron@anacron.pl> wrote:

ale zagroziłem wezwaniem policji w przypadku nie wydania mi natychmiast
auta i dostałem kluczyki.
Taki twardziel potrzebuje pomocy policji?

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2014-03-25 15:28:39
Autor: anacron
On 2014-03-25, anacron <anacron@anacron.pl> wrote:

ale zagroziłem wezwaniem policji w przypadku nie wydania mi natychmiast
auta i dostałem kluczyki.
Taki twardziel potrzebuje pomocy policji?

Skończ z tym trolowaniem. Ani to śmieszne, ani nie wnosi niczego do
dyskusji. DziekujÄ™.

--
anacron

Data: 2014-03-25 15:32:38
Autor: Marcin N
On 2014-03-25, anacron <anacron@anacron.pl> wrote:

[...]

Potwierdzam. AZ, przesadzasz.

--
MN

Data: 2014-03-25 19:51:40
Autor: Cavallino
Ile kosztuje gwarancja w nowym samochodzie

U¿ytkownik "Budzik" <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> napisa³ w wiadomo¶ci grup dyskusyjnych:XnsA2FB6302BBEB7budzik61pocztaonetpl@127.0.0.1...
[...]

Np. Renault.

- po drugie - akcje serwisowe przez pierwsze dwa lata - to chyba i tak
obowiazkowo...

Nie ka¿da gwarancja trwa dwa lata.

Data: 2014-03-25 23:00:47
Autor: Budzik
Ile kosztuje gwarancja w nowym samochodzie
U¿ytkownik Cavallino cavallinoBEZ-SPAMU@konto.pl ...

Po pierwsze:
- jaki to samochód ktory w pierwszych latach wymaga az takich napraw?

Np. Renault.

Tak, trzymam sie od tej marki z daleka :)

- po drugie - akcje serwisowe przez pierwsze dwa lata - to chyba i tak
obowiazkowo...

Nie ka¿da gwarancja trwa dwa lata.

To prawda, mozna miec d³u¿sza. O tym nie pomysla³em.

Z ciekawo¶ci - koncerny w takiej sytuacji umywaj± rece i wzywaja tylko auta: do dwóch lat, lub z przed³uzona gwarancj±?

Data: 2014-03-26 17:21:38
Autor: Cavallino
[...]

Ró¿nie, ale chyba nie zdarzy³a mi siê akcja po gwarancji, aczkolwiek czyta³em, ¿e UOKiK wymusi³ tego typu wymiany kluczowych dla bezpieczeñstwa czê¶ci.

Data: 2014-03-26 22:25:44
Autor: Przyjazny
On 2014-03-25 23:00, Budzik <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> wrote:
[...]

Toyota te¿. Chocia¿ druga ju¿ nie - tylko jaka¶ drobnica - a kupiona w
podobnym czasie.

Data: 2014-03-26 06:38:35
Autor: megrimsES
W dniu 2014-03-25 10:00, Budzik pisze:
[...]

Wszystko od VAG. Yeti w okresie gwarancji czesci za 25000.

Data: 2014-03-24 21:20:21
Autor: adam
W dniu 2014-03-24 07:58, Marcin N pisze:
[...]

IMHO zalezy od marki.
W mojej sie oplaca. Cena seriwsu w zasadzie taka sama jak u niezlaleznych Henkow. Materialy mozesz przywiezc swoje. Marka KIA.
Pzdr
Adam

Data: 2014-03-25 14:33:59
Autor: anacron
W dniu 24.03.2014 21:20, adam pisze:
W mojej sie oplaca. Cena seriwsu w zasadzie taka sama jak u
niezlaleznych Henkow.

W zestawieniu z tym:

Marka KIA.

To jest to bzdura. Ceny części x3 a czasami x3 w porównaniu z cenami
identycznych w sklepie obok. Teraz mam i30 i historia siÄ™ powtarza.
Klocki tylne jakieś 400 w ASO i około 120 w sklepie (tzw. pierwszego
montażu).

--
anacron

Data: 2014-03-25 19:52:14
Autor: Cavallino

Użytkownik "anacron" <anacron@anacron.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:lgs0k4$fgl$2@news.task.gda.pl...
[...]

Bo części <> serwis.

Data: 2014-03-25 14:30:00
Autor: anacron
W dniu 24.03.2014 07:58, Marcin N pisze:
[...]

Ostatnia naprawa mojego auta to ponad 26'000 wedle wyceny ASO, koszt
poniesiony na przeglądy w tym aucie do tej pory to około 2000 zł

--
anacron

Data: 2014-03-25 22:52:30
Autor: tomas
[...]

Dlatego kupuje używane auta , bo za cenę gwarancji,serwisu kupię porządnego 10 letniego Japończyka.Znajomy kupił 4 lata temu citroena.
Fakt ma gwarancję , naprawiają mu to co roku ale weź takim pojedź gdzieś w trasę jak nie znasz dnia i godziny kiedy padnie elektronika.
Kiedyś rozmawiałem z facetem od lawet i mówił , że nie zdarzyło mu się holować popsutego japońca...

Data: 2014-03-25 23:50:01
Autor: jerzu
Ile kosztuje gwarancja w nowym samochodzie
On Tue, 25 Mar 2014 22:52:30 +0100, tomas <tom@bezspamuitp.pl> wrote:

Kiedy¶ rozmawia³em z facetem od lawet i mówi³ , ¿e nie zdarzy³o mu siê holowaæ popsutego japoñca...

Tak, tak...

--
Pozdrawiam - Dariusz Niemczyñski  xxx.jerzu@interia.pl
http://jerzu.waw.pl GG:129280

Data: 2014-03-25 23:54:39
Autor: anacron
W dniu 25.03.2014 22:52, tomas pisze:
Kiedyś rozmawiałem z facetem od lawet i mówił , że nie zdarzyło mu się
holować popsutego japońca...

No popatrz a 323 mojej siostry dwa razy lawetką wracało. :)

--
anacron

Data: 2014-03-26 11:39:46
Autor: tomas
W dniu 25.03.2014 23:54, anacron pisze:

No popatrz a 323 mojej siostry dwa razy lawetką wracało. :)

A co tam takiego siadło?Nie wymieniła paska rozrządu?

Data: 2014-03-26 00:31:23
Autor: AL
On 2014-03-25 22:52, tomas wrote:
[...]

w trasÄ™ jak nie znasz dnia i godziny kiedy padnie elektronika.

Mam 5-tego Citroena - wszystkie jako nowe (no, dobra - obecnego kupilem uzywanego 4rolatka - C-Crosser - ale to dlatego, ze chcialem sprawdzic 4wd a ten model w PL zostal wycofany ze sprzedazy).
Nigdy w zadnym Citroenie nie musialem korzystac z serwisu (chodzi o awarie) czy nadmiernie korzystac z gwarancji.
Poprzednik Picasso, przez 7 lat przejezdzil bez mialkniecia - od Brukseli po Krym, Od Szwecji po Czarnogore.
Zadnego problemu - wsiadam i jade i dlatego kolejny tez bedzie Citroen :)

Kiedyś rozmawiałem z facetem od lawet i mówił , że nie zdarzyło mu się
holować popsutego japońca...

ale sa nudne i fatalnie wykonane - patrz Toyota.

i nie wierz laweciarzom :)

Data: 2014-03-26 02:44:34
Autor: Pablo Eldiablo
Ile kosztuje gwarancja w nowym samochodzie
W dniu ¶roda, 26 marca 2014 00:31:23 UTC+1 u¿ytkownik AL napisa³:
On 2014-03-25 22:52, tomas wrote:

> Dlatego kupuje u¿ywane auta , bo za cenê gwarancji,serwisu kupiê

> porz±dnego 10 letniego Japoñczyka.Znajomy kupi³ 4 lata temu citroena.

> Fakt ma gwarancjê , naprawiaj± mu to co roku ale we¼ takim pojed¼ gdzie¶

> w trasê jak nie znasz dnia i godziny kiedy padnie elektronika.

Mam 5-tego Citroena - wszystkie jako nowe (no, dobra - obecnego kupilem uzywanego 4rolatka - C-Crosser - ale to dlatego, ze chcialem sprawdzic 4wd a ten model w PL zostal wycofany ze sprzedazy).

Bo to nie Citroen, tylko Mitsubishi Outlander... ;P

pablo

Data: 2014-03-27 09:32:34
Autor: Yogi\(n\)
Ile kosztuje gwarancja w nowym samochodzie
U¿ytkownik "Pablo Eldiablo" <pabloeldiablo333@gmail.com> napisa³ w wiadomo¶ci news:eabd9d93-65b3-4065-8349-757dd7b62556googlegroups.com...
W dniu ¶roda, 26 marca 2014 00:31:23 UTC+1 u¿ytkownik AL napisa³:
4wd a ten model w PL zostal wycofany ze sprzedazy).

Bo to nie Citroen, tylko Mitsubishi Outlander... ;P

Do tego produkowany w Japonii (w przeciwieñstwie do outlandera) ;-)
http://www.auto-swiat.pl/wiadomosci/mitsubishi-produkcja-outlandera-przesunieta-do-europy-c-crosser-i-4007-nadal-produkowane-
--
Yogi(n)

Data: 2014-03-27 09:55:50
Autor: Yogi\(n\)
Ile kosztuje gwarancja w nowym samochodzie

U¿ytkownik "Yogi(n)" <yogi_n@kwasorod.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:5333e236$0$2228$65785112news.neostrada.pl...

Ten dzia³a:
http://kut.as/0s2d

--
Yogi(n)

Data: 2014-03-28 20:18:19
Autor: AL
On 2014-03-25 22:52, tomas wrote:

[...]

tak wiem, ale z lepszym silnikiem i wyposazeniem :)

Data: 2014-03-26 11:38:51
Autor: tomas
W dniu 26.03.2014 00:31, AL pisze:

Mam 5-tego Citroena - wszystkie jako nowe (no, dobra - obecnego kupilem

Jaki powód tak częstej zmiany aut?

> ale sa nudne i fatalnie wykonane - patrz Toyota.

Nudne i fatalnie wykonane?Przecież to japońce słyną z solidności wykonania :)Pewnie masz na myśli starą corollę , ale jakie auto z tamtych lat nie było nudne?Wsiądź do 20 letniego citroena tej klasy....
Citroen słynie z wydumanej stylistyki ale to wszystko kosztem jakości
części bo na czymś trzeba oszczędzić w produkcji zachowując konkurencyjne ceny...Po drugie te hujo... części są niewiarygodnie drogie nie wiedząc czemu nie mówiąc już o serwisie.Jedno wam powiem
nie kupię auta tylko dlatego , że ładnie się prezentuje a citroen taki jest.Dla mnie liczy się jakość wykonania zwłaszcza w 10 letnim aucie.

Data: 2014-03-28 20:09:47
Autor: AL
On 2014-03-26 11:38, tomas wrote:
> [...]

wykonania :)Pewnie masz na myśli starą corollę , ale jakie auto z
tamtych lat nie było nudne?Wsiądź do 20 letniego citroena tej klasy....

prosze bardzo:
tej clasy co corolla: BX - przepasc
tej klasy co Avensis: CX - przepasc - i wykonania i technologiczna
(no dobra - Avensis to odpowiednik Xantii :)

[...]

no wlasnie pokaz mi jakie ceny sa drogie - ja mam wrecz odwrotne spostrzezenia w porownaniu np. do forda.

Jedno wam powiem
nie kupię auta tylko dlatego , że ładnie się prezentuje a citroen taki
jest.Dla mnie liczy się jakość wykonania zwłaszcza w 10 letnim aucie.

no wlasnie dlatego mi sie podoba w starym citroenie

Data: 2014-03-31 15:29:13
Autor: tomas
W dniu 28.03.2014 20:09, AL pisze:
On 2014-03-26 11:38, tomas wrote:
> [...]

jest.Dla mnie liczy się jakość wykonania zwłaszcza w 10 letnim aucie.

no wlasnie dlatego mi sie podoba w starym citroenie

Ja robie sporo km rocznie glównie za granicÄ….Jak bym jezdzil do kiosku i marketu codziennie to moze bym i kupiÅ‚ citroeana zeby przyszpanowac przed sasiadem a tak to wogole mi ta awaryjnosc tego francuza  nie jest potrzebna.

Data: 2014-03-27 09:26:16
Autor: Yogi\(n\)
Użytkownik "AL" <adam@skads.tam.pl> napisał w wiadomości news:lgt3kc$urp$1dont-email.me...
Mam 5-tego Citroena - wszystkie jako nowe (no, dobra - obecnego kupilem uzywanego 4rolatka - C-Crosser - ale to dlatego, ze chcialem sprawdzic 4wd a ten model w PL zostal wycofany ze sprzedazy).

No to tutaj z argumentacją nie tafiłeś, bo to mitsubishi,robione w Japonii;-)
Podobnie jak peugeot 4007.

--
Yogi(n)

Data: 2014-03-28 20:16:37
Autor: AL
On 2014-03-27 09:26, Yogi(n) wrote:
[...]

i dlatego, ze japonskie jest tak spierdolone w srodku (plastiki) :)

kupilem go tylko dlatego, ze 4wd i chcialem sie przekonac czy warto cos takiego miec.
Dodatkowo bardziej mi sie podoba stylistyka niz Mitsu (kwestia gustu) i C-Crossery mialy lepsze wyposazenie i silniki od Outlanderow (pomijajac, ze produkowane w Japonii - co powodowaly, ze w PL mialy sporo wyzsza cene, ze wzgledu na akcyze).

To samo w C4-AirCross - odpowiednik Mistu ASX - ale, ze Polska to trzeci swiat, nie oferuja u nas 4WD tylko 2WD)

Natomiast Picasso moge polecic z calego serca i pod wzgledem wygody, funkcjonalnosci i wykonania.

Data: 2014-03-27 09:29:20
Autor: Yogi\(n\)
Użytkownik "tomas" <tom@bezspamuitp.pl> napisał w wiadomości news:lgstrn$vnl$1news.mm.pl...

Kiedyś rozmawiałem z facetem od lawet i mówił , że nie zdarzyło mu się holować popsutego japońca...

A mój już jechał na lawecie i to w dniu zakupu (lancer z 2009) ;-)
Ale wcześniej miałem corollę i przez dziewięc lat zepsuło się w niej radio (ze znaczkiem toyoty, ale Made in Spain).

--
Yogi(n)

Data: 2014-03-29 21:23:19
Autor: Shrek
On 2014-03-25 22:52, tomas wrote:

Kiedyś rozmawiałem z facetem od lawet i mówił , że nie zdarzyło mu się
holować popsutego japońca...

Atam, mojego z A2 sciÄ…gali.

Shrek.

Data: 2014-03-31 12:16:08
Autor: Franc
Ile kosztuje gwarancja w nowym samochodzie
Dnia Tue, 25 Mar 2014 22:52:30 +0100, tomas napisa³(a):

porz±dnego 10 letniego Japoñczyka.Znajomy kupi³ 4 lata temu citroena.
Fakt ma gwarancjê , naprawiaj± mu to co roku ale we¼ takim pojed¼ gdzie¶ w trasê jak nie znasz dnia i godziny kiedy padnie elektronika.
Twój znajomy to chyba taki "kolega-kolega-kolegii", albo pó³prawdy
wyczytane z netu.
1. Skoro ma 4 letniego Citroena to ma rocznik 2010 - nie ma w nich
gwarancji 4 letniej. Citroen daje 2 letni± i mo¿esz j± sobie przed³u¿yæ.
2. Mam w domu:
- C4 z 2009 roku, do tej pory nie by³o naprawiane. Awarii brak. Jedyne co
trzeba robiæ to przegl±dy okresowe. Auto mam naszpikowane elektryk± i
elektronik± (wersja z navi + pe³na elektryka + czujniki przód-ty³) - ani
jednej zwiechy. Dzia³a tak samo jak w 2009 roku.
- C4 Picasso z 2013. Tutaj te¿ du¿o elektroniki i bajerów - zero problemów.
Czujniki zmierzu (chyba zmierzchowe - nie wiem jak jest poprawnie) od
¶wiate³ drogowych, automatyczne ¶ciemnianie lusterka, sk³adane lusterka,
czujnik parkowania, automatyczny hamulec rêczny, usb itp its. Dzia³a panie.

Wlewam i jadê.

No i ³adne to, wygodne, dobrze siê w ¶rodku czujê. W przeciwieñstwie do
Toyoty czy Forda, których nie chcê, nie kupiê i jazdê w nich nie wspominam
najmilej.

--
Franc

Data: 2014-03-31 15:24:46
Autor: tomas
W dniu 31.03.2014 12:16, Franc pisze:
[...]

Niestety francuzy to francuzy.Czê¶ci s± s³abiutkie.Wytrzymuj± zazwyczaj po³owê tego co w japoñcach.Znajomy ma citroena c4 i przed³u¿a w nim gwarancje bo boi siê , ¿e w ka¿dej chwili co¶ padnie i w sumie mu siê nie dziwiê bo to przecie¿ francuz.Osobi¶cie mi powiedzia³ , ¿e ju¿ nigdy nie kupi citroena.3 razy go holowali...Powiedzia³ , ¿e teraz z chêci± by kupi³ jak±¶ honde.Sam widzia³em jaki ten citroen plastikowy
pod mask±...Drugi znajomy ma renault i te¿ chce siê pozbyæ.
Wsi±dz do porz±dnego japoñca a nie corolli i wtedy siê wypowiadaj...

Data: 2014-04-01 10:24:32
Autor: AL
On 2014-03-31 15:24, tomas wrote:
[...]

zdefiniuj pojecie: "porz±dny japoniec".
Z zeszlego tygodnia: szef dosta³ zastêpczaka - ToyToya ;) Avensis - prawie nowa, silnik 2.0 ddi (na codzien jezdzi LR, w firmie Meganki).
Jego mina po przyjezdzie z Krakowa byla bezcenna - wystarczy, ze powiem, ze stwierdzi³, ¿e pod ka¿dym k±tem Meganka bije tego Avensisa (silnik, wyposazenie, przyjemnosc z jazdy). Przyznam, ze az sam sie zdziwilem.

Ja nie przepadam za Megankami i sam bym jej nie kupil (ze wzgl. gl. na silnik dCi), ale masz przyklad pierwszy z brzegu.
Jak byl sluzbowy C4, wolalem go brac niz meganke.  C4 nigdy nie zawiodl w przeciwuenstwie do meganki.

Co jest powyzej Ave u toyoty? Camry - ale juz jakos w Europie nie sprzedawana od lat (jazde Camry V6 wpominam OK, ale srodek juz taki sobie - traci myszka, no ale auto bylo ok 8mio letnie).

Data: 2014-04-01 15:30:21
Autor: Franc
Ile kosztuje gwarancja w nowym samochodzie
Dnia Mon, 31 Mar 2014 15:24:46 +0200, tomas napisa³(a):

[...]
Plastikowy pod mask±? Co takiego jest tam wykonane z plastiku a w np.
japoñcach wykonane z metalu?
Co to znaczy, ¿e czê¶ci s³abiutkie? Mi po 4 latach nic nie pad³o. Poza tym pope³niasz b³±d logiczny i zak³adasz ¿e nowe japoñce to te same co
kiedy¶. IMHO ju¿ nie.

Wsi±dz do porz±dnego japoñca a nie corolli i wtedy siê wypowiadaj...
Spoko, je¼dzi³em Aurisem z 2013 to chyba mogê co¶ napisaæ? Mieli¶my to auto
na tydzieñ i napiszê, ¿e nigdy wiêcej.

--
Franc

Ile kosztuje gwarancja w nowym samochodzie