Ile kosztuje nas komunistyczny kacyk? przykład miłości do bliźniego

Data: 2013-07-17 12:12:59
Autor: Aleksander
Ile kosztuje nas komunistyczny kacyk? przykład miłości do bliźniego
Skąd się bierze taka zawzięta nienawiść, do człowieka , którego pewnie osobiście nie znasz,  opierasz się na danych przekazywanych przez innych, albo na chrześcijańskiej nienawiści wpajanej wraz z wiara. Zastanów się, jeżeli nie byłeś wtedy obecny w rządzie, jeżeli osobiście nie znasz człowieka i jego osobowości, to nawet dla własnego ego i wolności posiadania swojego zdania, powinno się mieć wątpliwości, a nie wyrażać nienawiść jak do śmiertelnego wroga.  A już wobec faktu , że inni mają całkiem przeciwne zdanie, mądrość powinna nasunąć kolejne wątpliwości. A tu z grubej rury agresja , wprost jak krucjata chrześcijańska - wymordować.

Alx

Data: 2013-07-17 12:29:16
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "Aleksander" <powazny@tlen.pl> napisał w wiadomości news:51e66c32$0$1223$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Powiedziałeś mądrość, a tej nie uświadczysz.

ubawiony

Data: 2013-07-17 12:47:43
Autor: Ronald Kuczek
Ile kosztuje nas komunistyczny kacyk? przykÂład miÂłoÂści do bliÂźniego
On 07/17/2013 12:12 PM, Aleksander wrote:
[...]
śmiertelnego wroga.  A juĹź wobec faktu , Ĺźe inni mają całkiem przeciwne
zdanie, mądrość powinna nasunąć kolejne wątpliwości. A tu z grubej rury
agresja , wprost jak krucjata chrześcijańska - wymordować.

Nie potrzeba być uczestnikiem wydarzeń, wystarczy znać dokumenty i historię. Żałuj ofiar zbrodniarza Jaruzelskiego oraz rodzin ofiar
a nie komunistycznego bandziora, ktĂłrego miejsce jest za kratami.

RK

Data: 2013-07-18 00:01:48
Autor: Aleksander
Ile kosztuje nas komunistyczny kacyk? katolicki przykład miłości bliźniego swego.
> Nie potrzeba być uczestnikiem wydarzeń, wystarczy znać dokumenty i
historię. Żałuj ofiar zbrodniarza Jaruzelskiego oraz rodzin ofiar
a nie komunistycznego bandziora, którego miejsce jest za kratami.

RK

Jeżeli Twoje dokumenty są to takie jak te,  które dokumentują cuda robione przez papieża,
pokazują jak wielkim był prezydent Kaczyński i dlatego leży na Wawelu, to wybacz... jesteś mocno niedouczony, wypaczony, nie masz pojęcia o temacie a zabierasz głos i do tego od razu osądzający.  Mylisz się i czas stanąć przed lustrem i przyznać sie do tego.
Alx

Data: 2013-07-19 20:18:09
Autor: pluton_
[...]

Stad, ze zastrzelil mi krewnego w stanie wojennym.

Nullification

Zastanów się,

Data: 2013-07-20 18:37:00
Autor: pluton_
Ile kosztuje nas komunistyczny kacyk? przykład miłości do bliźniego
> Stad, ze zastrzelil mi krewnego w stanie wojennym.

Za co zastrzelili?

Za przechodzenie na czerwonym.

Nullification

Ile kosztuje nas komunistyczny kacyk? przykład miłości do bliźniego