Ile kosztuje przeglad w serwisie ?

Data: 2009-04-05 20:12:37
Autor: Fantom
Ile kosztuje przeglad w serwisie ?
Witam
Ile kosztuje przeglad w serwisie (rowerek Giant dzieciecy 20") ?
I co wchodzi w jego zakres (zakladajac, ze nic nie jest uszkodzone) ?

Fantom

Data: 2009-04-05 13:19:43
Autor: pw
On 5 Kwi, 20:12, "Fantom" <szczu...@poczta.onet.pl-skasujto> wrote:
Witam
Ile kosztuje przeglad w serwisie (rowerek Giant dzieciecy 20") ?
I co wchodzi w jego zakres (zakladajac, ze nic nie jest uszkodzone) ?

Fantom

A w jakim mieście? W Krakowie, w Bikershopie zaplacilem kiedyś 120zł,
znajomi mi polecili i byłem zupełnie zadowolony ale dobra jest też
Secesja. Jeśli masz w rowerze widelec lub damper to może to znacznie
podnieść cenę. Przegląd widelców Foxa kosztuje coś koło 300 złotych,
inne pewnie taniej. Jeśli masz możliwość to może lepiej zrobić
przegląd w jakimś sklepie typowo rowerowym.

pw

Data: 2009-04-05 21:34:15
Autor: Wojciech Waga
Fantom wrote:
Witam
Ile kosztuje przeglad w serwisie (rowerek Giant dzieciecy 20") ?
I co wchodzi w jego zakres (zakladajac, ze nic nie jest uszkodzone) ?

Fantom

http://www.im-motion.pl/index.php?option=com_content&task=view&id=42&Itemid=30

w Decathlonie widziałem chyba coś ok 150zł, ale to normalnego MTB, dziecinny pewnie taniej.

pozdr.
w.

Data: 2009-04-05 21:50:38
Autor: Maciek
Ile kosztuje przeglad w serwisie ?
On Sun, 05 Apr 2009 21:34:15 +0200, Wojciech Waga <adun_wywal@o2.pl>
wrote:

w Decathlonie widziałem chyba coś ok 150zł, ale to normalnego MTB, dziecinny pewnie taniej.

W Decathlonie 145 zł przegląd kompleksowy czyli oprócz normalnego
sprawdzenia czy wszystko podokręcane, regulacji hamulców i przerzutek
i smarowania łańcucha (przegląd podstawowy) dochodzi centrowanie kół,
rozbieranie i smarowanie piast, suportu, sterów...
Podstawowy przegląd 45 zł.
Cena taka sama dla "dużych" rowerów jak i dziecięcych (często z małymi
rowerami jest jeszcze więcej zabawy niż z dużymi...).
Inne serwisy chyba podobnie.

Maciek

Data: 2009-04-05 21:54:33
Autor: Szprota aka Stefandora
Maciek wrote:
W Decathlonie 145 zł przegląd kompleksowy czyli oprócz normalnego
sprawdzenia [...]

A co z jakością tych przeglądów?

--
Dorota,
Szprota.

Data: 2009-04-05 22:48:48
Autor: Maciek
Ile kosztuje przeglad w serwisie ?
On Sun, 05 Apr 2009 21:54:33 +0200, Szprota aka Stefandora
<stefandora@onet.eu> wrote:

A co z jakością tych przeglądów?
Niestety to zależy kto je robi... :\

Maciek

Data: 2009-04-05 21:52:31
Autor: Dykus

Dnia 5.04.09 (niedziela), 'Wojciech Waga' napisał(a):

w Decathlonie widziałem chyba coś ok 150zł, ale to normalnego MTB, dziecinny pewnie taniej.

U mnie, w lokalnym serwisie taka przyjemność kosztuje 45zł - rozbierają na
części pierwsze, wymieniają smary/oleje, składają, regulują i centrują
koła.

--
Pozdrawiam,
Dykus.

Data: 2009-04-05 23:05:20
Autor: Mikołaj \"Miki\" Menke
Dnia 05.04.2009 21:52 użytkownik Dykus napisał :
[...]

Wątpię.

Gadu-gadu: 2128279 Mobile: +48607345846

Data: 2009-04-05 23:18:33
Autor: Kosu
Dykus wrote:
U mnie, w lokalnym serwisie taka przyjemność kosztuje 45zł - rozbierają na
części pierwsze, wymieniają smary/oleje, składają, regulują i centrują
koła.

Chyba śnisz albo mieszkasz w Indiach. W miarę kompleksowy serwis poniżej 100 zł, to chyba tylko po znajomości albo na wsi. Tylko kto na wsi serwisuje rowery górskie...

pozdrawiam,
Kosu

Data: 2009-04-07 00:41:42
Autor: Dykus

Kosu pisze:

[...]

Nie będę polemizował, bo nie oddawałem tam żadnego roweru na taki przegląd. Cenę wziąłem z cennika, który już podrzucił Wooyek.

--
Pozdrawiam,
Dykus.

Data: 2009-04-05 23:53:53
Autor: click
Dykus pisze:
[...]

a swistak siedzi na kasie fiskalnej i zawija w sreberka

--
c l i c k ' n ' r i d e | MSPANC
Cigarettes and coffee, man, that's a combination

Data: 2009-04-06 08:50:28
Autor: ąćęłńóśźż
Ile kosztuje przeglad w serwisie ?
W serwisie w W-wie płaciłem własnie coś do 60 zł za przegląd (najpierw za pozakupowy i później za "trzymiesięczny") obydwa ze stempelkiem do karty.
JaC

-- -- -

a swistak siedzi na kasie fiskalnej i zawija w sreberka

Data: 2009-04-06 23:37:16
Autor: kosik

Użytkownik " ąćęłńóśźż" <usunto@wp.eu> napisał w wiadomości news:grc8s0$keg$1news.wp.pl...
W serwisie w W-wie płaciłem własnie coś do 60 zł za przegląd (najpierw >za pozakupowy i później za "trzymiesięczny") obydwa ze stempelkiem do >karty.

I pewny jesteś, że w jego zakres wchodziło rozkręcenie i smarowanie wszystkich sterów, piast itd ?

Pozdrawiam
kosik

Data: 2009-04-06 03:47:15
Autor: tadeklodz
On 5 Kwi, 21:52, Dykus <dykus.gr...@spam.wp.pl> wrote:
> [...]

U mnie, w lokalnym serwisie taka przyjemność kosztuje 45zł - rozbierają na
części pierwsze, wymieniają smary/oleje, składają, regulują i centrują

robocizna około 100 zł od roweru dużego. Jest to rozłożenie roweru na
części i ponowne złożenie ze smarowaniem. Wchodzi w to również
centrowanie kół. Wg mnie u najlepszego mechanika w Łodzi. Jeżeli
dochodzi amortyzator koszty rosną. podobnie z hamulcami hydraulicznymi
ale ten człowiek nie serwisuje hydrauliki

Data: 2009-04-06 11:51:01
Autor: Jan Cytawa
Dykus napisał:

U mnie, w lokalnym serwisie taka przyjemność kosztuje 45zł - rozbierają na
części pierwsze, wymieniają smary/oleje, składają, regulują i centrują
koła.

Chyba sie tylko przygladaja czy wszystko dziala jak nalezy. Albo nie
maja zadnych kosztow prowadzenia serwisu. Jan Cytawa

Data: 2009-04-05 22:20:54
Autor: Wooyek

http://www.simseybike.pl/serwis-rowerowy.html

Data: 2009-04-05 23:24:33
Autor: Kosu
Wooyek wrote:
http://www.simseybike.pl/serwis-rowerowy.html

Sorry, ale patrzę na ten cennik, a tam:
Full serwis - 45zł. Obejmuje "rozebranie roweru na części pierwsze", "składanie roweru z pełną regulacją".

Ostatnia pozycja:
Całkowite składanie roweru - 50 zł :D
(pomijam resztę pozycji, które niby wchodzą w ten "full serwis").

Nasuwa mi się kilka pytań, ale mógłbym nimi obrazić klientów lub firmę, więc najlepiej jakby się ktoś z nich sam ustosunkował ^^

pozdrawiam,
Kosu

Data: 2009-04-06 23:39:03
Autor: kosik

Użytkownik "Kosu" <kosu@kosu.pl> napisał w wiadomości news:grb7ii$bh9$1inews.gazeta.pl...
Sorry, ale patrzę na ten cennik, a tam:
Full serwis - 45zł. Obejmuje "rozebranie roweru na części pierwsze", "składanie roweru z pełną regulacją".

Chyba jedynki brakuje na początku.

Pozdrawiam
kosik

Data: 2009-04-07 23:09:39
Autor: Wooyek
[...]

Cały sekret tkwi w tym, że składanie roweru obejmuje zaplatanie kół, a serwis - tylko centrowanie.

Pisałem do właściciela tego serwisu, czy nie jest to bład (bo to mój kumpel, a ja prowadzę mu stronę www) i tak to wygląda - poprawiłem tylko ceny na nowy sezon.

Nasuwa mi się kilka pytań, ale mógłbym nimi obrazić klientów lub
firmę, więc najlepiej jakby się ktoś z nich sam ustosunkował ^^

Pytaj, jeśli pytania są sensowne, to nikogo nie obrazisz.

Data: 2009-04-23 23:18:44
Autor: ToMasz
Wooyek pisze:
[...]

całkowite składanie roweru trwa krócej, niż rozłożenie i złożenie. To
raz.  Dwa, oceńcie sami, ile czasu trzeba żeby w góralu z marketu:
1. zdjąć koła, rozebrać piasty, wymienić smar(po łebkach) poskładać
koła, wyczyścić obręcze (pod klocki hamulcowe)
(30 min)
2.  zdjąć korby, rozkręcić MK, wymienić smar, poskładać, wyregulować prz.p.
30min
3. rozebrać widelec, nawet nie wyjmując kierownicy
15min,
4. wyczyścić klocki, nasmarować linki, wyregulować hamulce i przerzutki,
 nasmarować łańcuch.
15 min.

suma, realna, 1.5 godziny. Realna dlatego ze wiele rowerów trafiających
do serwisu na przeglad, wymaga remontu kapitalnego. Kulki nie są
kuliste,linki zatarte, nic nieda sie odkręcic bez "odkręcolu". Ile
powina kosztować godzina pracy mechanika? fryzjer spoko wyciaga 60zł.
wiec jak przyjmiemy  tą samą stawke to wychodzi 90zł za przegląd, ale
bez centrowania. chyba ze "kulniemy kółkiem na rowerze", bez użycia
centrownicy. Tak wiec przy idealnych warunkach cena przeglądu 45zł jest
dla rowerzysty korzystna, dla serwisu... naiwna :)

ToMasz

Data: 2009-04-24 09:37:50
Autor: Jan Cytawa
ToMasz napisał:

[...]

te 1.5 godziny to bez wiekszych niespodzianek. Szacunek dla szacunku:)

Jan Cytawa

Data: 2009-04-22 10:16:46
Autor: Misiek
W dniu 2009-04-05 20:12, Fantom pisze:
Witam
Ile kosztuje przeglad w serwisie (rowerek Giant dzieciecy 20") ?
I co wchodzi w jego zakres (zakladajac, ze nic nie jest uszkodzone) ?

Fantom

Jako ciekawostkę podam że przegląd Giant XL w dolnej saksoni - Niemcy kosztuje 25 Euro.

Ile kosztuje przeglad w serwisie ?